Triller dere hver dag?

Må du gå tur for hver lur? Jeg går som oftest en til dagen, men lille sover jo gjerne fem ganger ila dagen hadde vært styr med tur hver gang. :p
Min forrige sov KUN i vogn eller bæresele i bevegelse... Da blir det MYE gåing og man blir veldig tynn...:( men veldig deilig å få mye utetid.
 
Må du gå tur for hver lur? Jeg går som oftest en til dagen, men lille sover jo gjerne fem ganger ila dagen hadde vært styr med tur hver gang. :p

Den første duppen tar han som regel i kurva på stua, men alle andre lurene tar han i vogna. Hadde blitt supertynn hadde det ikke vært for alle butikkene på trillerundene mine[emoji85] Går ofte en mil pr dag. Mannen tar gjerne én av turene.
 
Godt å komme seg ut for å ikke bli «brakkesyk» tenker jeg [emoji4].
Ikke alltid vi triller eller bærer, men vi er ute minst en gang om dagen! Men så blir jeg veldig brakkesyk da [emoji23].
 
Vi triller ikke nødvendigvis. Men vi er ute hver dag. Med været vi har hatt nå (Bergen) har vi stort sett vært ute hele dagen. Lillesøster godt plassert i skyggen og jeg i solen.. [emoji23][emoji3]

Min sover stort sett bare i vognen på dagtid. Men er ikke avhengig av å trilles for å sove..
 
Nei, ikke annet enn at det er "godt for mor og barn" å være ute hver dag - uavhengig av vær, for ungen har det jo ypperlig i vogna! :rolleyes: Skal sies at jeg bor i en kystby i nord, så hvis jeg skal holde meg inne hver dag med litt kulde, regn og vind, blir det ikke så mye utetrilling. (Og hittil har mai og juni her vært preget at nettopp kulde, regn og vind... :() Kan være det var derfor hun sa det - jeg innrømte egentlig at jeg er en innesittende værpyse. :meh:

Ok, men hver dag er da ikke noe must etter min mening :D
 
Tar meg selv i å bli misunnelig på dere som ikke MÅ ut[emoji28] Misforstå meg rett- jeg er glad i å gå tur, men skulle ønske jeg av og til ikke måtte. Men da blir det bare styr med sovinga[emoji57]
Har du prøvd med sjal? Her jar jan egentlig vært mye våken, oh i den varmen som har vært har det ikke vært lett å sove i vogna heller, så da har redningen blitt ac og sjal inne istedet. Sovner stort sett der :)
 
Har du prøvd med sjal? Her jar jan egentlig vært mye våken, oh i den varmen som har vært har det ikke vært lett å sove i vogna heller, så da har redningen blitt ac og sjal inne istedet. Sovner stort sett der :)

Har close caboo. Fungerer en sjelden gang. [emoji28]
 
Den første duppen tar han som regel i kurva på stua, men alle andre lurene tar han i vogna. Hadde blitt supertynn hadde det ikke vært for alle butikkene på trillerundene mine[emoji85] Går ofte en mil pr dag. Mannen tar gjerne én av turene.
En av fordelene er vel av vekta renner av deg da:p Her er det 4-5 kg igjen av 18 så hvis jeg hadde gått en mil hadde vel de vært vekke for lengst. :p Her sovner lille enten i armene eller i vogna, så koselig med den kosen på morgenen. <3 Første luren sover han i babynestet, andre i vognen og resten utover dagen i nestet eller vuggen.
 
En av fordelene er vel av vekta renner av deg da:p Her er det 4-5 kg igjen av 18 så hvis jeg hadde gått en mil hadde vel de vært vekke for lengst. :p Her sovner lille enten i armene eller i vogna, så koselig med den kosen på morgenen. <3 Første luren sover han i babynestet, andre i vognen og resten utover dagen i nestet eller vuggen.

Det skal sies at han er tre mnd på onsdag, og det er først den siste mnd det har vært sånn. Tidligere sov han hvor som helst når som helst. I skrivende stund har han sovnet på sofaen med puppen i munn (vi ligger begge to). Første gang jeg prøver det. Men sovne i armene er komplett umulig nå for tiden[emoji28]
 
Det skal sies at han er tre mnd på onsdag, og det er først den siste mnd det har vært sånn. Tidligere sov han hvor som helst når som helst. I skrivende stund har han sovnet på sofaen med puppen i munn (vi ligger begge to). Første gang jeg prøver det. Men sovne i armene er komplett umulig nå for tiden[emoji28]
Han her blir to mnd om 5 dager, så alt forandrer seg jo hele tiden. Håper jeg slipper å gå fem turer til dagen. :p Gått to i dag, syns det er mer enn nok. :p
 
Triller så og si hver dag. Syns det er deilig å komme seg ut litt! Også må han ofte trilles i søvn noen ganger. Av og til trenger jeg bare gå noen hundre meter før han sovner, men liker å ta meg en lenger tur hver dag likevel. Bærer også en del innendørs for å få han til å sove, pluss at jeg da har frie hender til å støvsuge eller brette klær osv :)
 
Back
Topp