Triller dere hver dag?

frkfiolar

Flørter med forumet
Bærer eller triller dere ute hver dag, uansett vær? Jeg var ikke veldig flink til å komme meg utendørs før jeg ble gravid, og merker at det er vanskelig å huske at jeg bør komme meg ut litt hver dag nå. Det kan gå flere dager mellom hver trilling, litt avhengig av været...

Helsesøster mente jeg skulle komme meg ut med henne hver dag til tross for både kulde og regn.. hva gjør dere andre?
 
Da høres det ut som du er heldig og ikke strever med å få baby til å sove innendørs. [emoji28] Her triller vi flere ganger hver dag. Den første duppen på morgenen kan jeg få ham til å sove i kurva si, men så må han i vogna på de neste.
 
Triller/bærer ikke ute hver dag, tror jeg har vært på 10 trilleturer på seks uker:oops: Har bært litt ute i hagen og slikt med 2åringen også:) Men det skal seies at hun sover godt inne, det har vært mye drittvær, og jeg er fremdeles litt plaget med bekkenet:meh:
Triller når jeg har lyst eller skal noe:)
 
Triller som regel en tur til dagen, men i det siste har det vært korte turer fordi det er så utrolig varmt ute. Stresser ikke med å trille hvis jeg ikke vil da han sover godt inne også. :)
 
Hadde jeg trillet ute hver dag hadde både ungen og jeg kokt ihjel tror jeg :eek: har blitt noen turer, og da på morgenen før det blir for varmt, men det har rett og slett vært for varmt for meg.
Hadde hs noen grunn for at du bør gå uansett? Barr nysgjerrig :)

Bærer litt hjemme hver dag for at han skal sove da,for det skjer stort sett i bil, i sjal eller på trilletur
 
Triller hver dag, kler baby etter temperatur og oppsøker f.eks. sjø og skygge.


Jeg lurer mer på hva dere gjør hele dagen hvis dere ikke er ute på tur?! Sitter inne liksom?
 
Triller hver dag, kler baby etter temperatur og oppsøker f.eks. sjø og skygge.


Jeg lurer mer på hva dere gjør hele dagen hvis dere ikke er ute på tur?! Sitter inne liksom?
Masse å finne på hjemme :D
Har ei på 3 og da, som jeg har kjørt sent i bhg. Også må jeg lage middag til hun kommer hjem. Ellers er det lek med minsten, husarbeid, strikking, handle... Også har jeg fikset noen båtputer. Nok å fylle opp med :D
Regner ikke med du går hele dagen? Har ikke lufta så mye her, så vi har definitivt hatt det best med ac. Altfor varmt i vogna her bortsett fra de to siste dagene. Da har det vært myyye bedre, og vi har vært på trilleturer :D
 
Masse å finne på hjemme :D
Har ei på 3 og da, som jeg har kjørt sent i bhg. Også må jeg lage middag til hun kommer hjem. Ellers er det lek med minsten, husarbeid, strikking, handle... Også har jeg fikset noen båtputer. Nok å fylle opp med :D
Regner ikke med du går hele dagen? Har ikke lufta så mye her, så vi har definitivt hatt det best med ac. Altfor varmt i vogna her bortsett fra de to siste dagene. Da har det vært myyye bedre, og vi har vært på trilleturer :D
Nei, går jo ikke hele dagen. Leverer og henter treåringen noen dager, lager middag, strikker, vasker klær, kose baby, jobber litt (litt hjemme og litt på jobb), men har da likevel tid til et par timers tur hver dag. Hadde blitt utrolig rastløs av å ikke komme meg ut, utover barnehageturene, men det er bare meg.
 
Nei, går jo ikke hele dagen. Leverer og henter treåringen noen dager, lager middag, strikker, vasker klær, kose baby, jobber litt (litt hjemme og litt på jobb), men har da likevel tid til et par timers tur hver dag. Hadde blitt utrolig rastløs av å ikke komme meg ut, utover barnehageturene, men det er bare meg.
Noen prøver kanskje å sove litt, andre liker å slappe av litt ekstra. For min del syns jeg det er fint med en trilletur, men får vondt i foten av for lange turer. Venter på operasjon for å fjerne noen skruer. Men hovedsakelig nå er det fordi det har vært for varmt som sagt.

Glemte å nevne at jeg drar på besøk innimellom og da :)

Og hadde det regna sidelengs og vært surt og kaldt så vil jeg ikke si det hadde frista å gå bare for å gå. Det er ikke beina mine noe glad i [emoji14]
 
Jeg syns dagene flyr selv om jeg ikke alltid er på tur, og jeg strikker ikke å har ingen barn fra før av. :p Jeg er en av de som med glede sover sammen med lille en av lurene hans ila dagen. :)
 
Da høres det ut som du er heldig og ikke strever med å få baby til å sove innendørs. [emoji28] Her triller vi flere ganger hver dag. Den første duppen på morgenen kan jeg få ham til å sove i kurva si, men så må han i vogna på de neste.

Sånn er det her og! Legger seg fint første dupp, så er de andre verre å få til å bli like lange og å få til å sove..
 
Jeg har hatt inntrykket av at han reagerte på pollen da jeg trillet masse med han og la han ute - rød, rennende øyne og tett nese. Merker bedring da han sov inne siste tiden da det har vært så varmt. Da har jeg heller lagt han rundt omkring i huset der det har vært kaldest.

Men ellers er jeg opptatt av å enten trille eller finne på ting utendørs med han nesten hver dag - også for min del så kiloene blir fortere borte [emoji28][emoji28]

I dag gikk jeg en kjempe lang tur med han så deilig temperatur det har blitt igjen [emoji7][emoji1305]
 
Triller hver dag, kler baby etter temperatur og oppsøker f.eks. sjø og skygge.


Jeg lurer mer på hva dere gjør hele dagen hvis dere ikke er ute på tur?! Sitter inne liksom?

Hehe, ja sitter jo inne mye da ;) Men inne kan man leke, amme, sove, kose - og når mini sover, går det i hobbyer, husarbeid og tv-titting egentlig.
 
Hadde jeg trillet ute hver dag hadde både ungen og jeg kokt ihjel tror jeg :eek: har blitt noen turer, og da på morgenen før det blir for varmt, men det har rett og slett vært for varmt for meg.
Hadde hs noen grunn for at du bør gå uansett? Barr nysgjerrig :)

Nei, ikke annet enn at det er "godt for mor og barn" å være ute hver dag - uavhengig av vær, for ungen har det jo ypperlig i vogna! :rolleyes: Skal sies at jeg bor i en kystby i nord, så hvis jeg skal holde meg inne hver dag med litt kulde, regn og vind, blir det ikke så mye utetrilling. (Og hittil har mai og juni her vært preget at nettopp kulde, regn og vind... :() Kan være det var derfor hun sa det - jeg innrømte egentlig at jeg er en innesittende værpyse. :meh:
 
Triller ikke hver dag, feks hvis jeg må på diverse ærend eller har besøk/drar på besøk til andre.
 
Tar meg selv i å bli misunnelig på dere som ikke MÅ ut[emoji28] Misforstå meg rett- jeg er glad i å gå tur, men skulle ønske jeg av og til ikke måtte. Men da blir det bare styr med sovinga[emoji57]
 
Tar meg selv i å bli misunnelig på dere som ikke MÅ ut[emoji28] Misforstå meg rett- jeg er glad i å gå tur, men skulle ønske jeg av og til ikke måtte. Men da blir det bare styr med sovinga[emoji57]
Må du gå tur for hver lur? Jeg går som oftest en til dagen, men lille sover jo gjerne fem ganger ila dagen hadde vært styr med tur hver gang. :p
 
Back
Topp