Trenger ny mobil

Samsung. Spesielt med tanke på den andre tråden din ang bilder.
 
Av de 3 hadde jeg valgt IPhone. Jeg er ingen fan av Samsung, og den tredje har jeg kun negative erfaringer med.
 
Hadde glatt valgt samsung. Elsker samsung sine og har aldri hatt tull med de. Sikler nå på den nyeste modellen, men min samsung edge 7 er enda akkurat like god som når den ble kjøpt for 2 år siden så [emoji14]
 
Hadde glatt valgt samsung. Elsker samsung sine og har aldri hatt tull med de. Sikler nå på den nyeste modellen, men min samsung edge 7 er enda akkurat like god som når den ble kjøpt for 2 år siden så [emoji14]
Min henger seg og høyttaleren er svak [emoji85] Nå fikk den er real kast i høst av datteren min i asfalten da x)
 
Min henger seg og høyttaleren er svak [emoji85] Nå fikk den er real kast i høst av datteren min i asfalten da x)
Det var jo synd da. Det har så mye å si hvordan de lander til tider. Så er man da uheldig. Så er man det. Men kan ikke det gå på forsikring når barnet mister den? :)
 
Det var jo synd da. Det har så mye å si hvordan de lander til tider. Så er man da uheldig. Så er man det. Men kan ikke det gå på forsikring når barnet mister den? :)
Egenandelen for å fikse den blir dyr [emoji50] ellers hadde jeg fikset den.
Den traff oppå toppen og der er mobilen sårbar
 
Jeg har hatt Samsung i 11 år nå. Veldig fornøyd! Nå har jeg Samsung note 8.
 
Hmm..
Jeg er Samsungmenneske og elsker at telefonen er fleksibel på hva man kan gjøre (som på en pc).
Men jeg tenker at det kommer litt an på hva du er vant til, og hva du ønsker å bruke telefonen til og hva du er villig til å betale for telefonen.
 
Fram til for ca et år siden har jeg alltid hatt iPhone. Men skiftet til Samsung si og kommer absolutt ikke til å gå tilbake til iPhone med det første. Har nå Huawei og er strålende fornøyd med den også. Ville absolutt gått for en Android telefon, her har du fler muligheter og er ikke så låst[emoji4]
 
Back
Topp