Trenger ny mobil

Men å diskutere iOS / Android kommer man egentlig ingen vei med. Føler dette er litt sånn elsk/hat.

Selv har jeg bare Apple hjemme, og alt fungerer strålende sammen. Vet ikke hvorfor Androidbrukere mener man er «låst» med IPhone.

Det jeg liker med Apple i fht PC / Android er brukervennligheten og designet. Det jeg ikke liker er at alt er vanvittig dyrt. Du får både PCer og Androidtelefoner med mye bedre specs til en billigere penge. Jeg er dessverre en designnerd, og liker at ting funker.

«Once you go Mac you never go back».
 
Uten tvil Samsung!
 
Og nå så jeg også dette var en gammel tråd:hilarious:
 
Selv har jeg iPhone 7 pluss å er ganske fornøyd . ( eneste negative er at man ikke kan høre på musikk direkte med AUX kabelen som er litt stress når jeg ikke alltid husker å ha med den kabelen som kobles fra tlf til AUX’n på biltur ect ect .. )

Men samboeren har Hivåhoy (Huawei) , og den tåler mer enn noen av mine tlf opp igjennom har gjort .
Hans tlf har ligget nedkjørt i en våt snøhaug / slafsesnø en uke , kjørt over tre ganger med traktor , to ganger med bilen, mistet i do , oppvaskmaskinen , mistet fra taket på en bygning og mistet i silokommen . Still working og ikke en sprekk i skjermen [emoji28].
 
Back
Topp