Topp 100 oktober! VINNERE ER TRUKKET!

Trodde de fleste forum hadde det :p

Ja, men slett ikke alle det er like mye LIV i

Har skjønt at dere har det (jeg får litt vondt i magen hver gang jeg ser feb 14. Jeg skulle hatt en feb 14 spire.)
Men ikke alle slike terminforum har like aktive skravlere. Tross alt, det ER ikke mer enn 15 stk over hele bv som kommer til å passere 2000 i september.

Det blir langt flere i oktober siden vi bare må over 1200,
 
Ja, men slett ikke alle det er like mye LIV i

Har skjønt at dere har det (jeg får litt vondt i magen hver gang jeg ser feb 14. Jeg skulle hatt en feb 14 spire.)
Men ikke alle slike terminforum har like aktive skravlere. Tross alt, det ER ikke mer enn 15 stk over hele bv som kommer til å passere 2000 i september.

Det blir langt flere i oktober siden vi bare må over 1200,

Nei det er sant!

Uff :( :( Ja husker det :(
 
Har det vært dårlig stemning? :(

Topp 20 i oktober 2013

Ja, da var det anklagerom juks, baksnakking og generelt noe dårlig stemning

Etter det har det bare vært "over xx-innlegg" så man ikke konkurrerte mot hverandre

Jeg tror, eller håper, at 30 er mange nok til at det ikke blir helt krig, og at vi klarer å holde stemningen god. Det har jeg tro på
 
Topp 20 i oktober 2013

Ja, da var det anklagerom juks, baksnakking og generelt noe dårlig stemning

Etter det har det bare vært "over xx-innlegg" så man ikke konkurrerte mot hverandre

Jeg tror, eller håper, at 30 er mange nok til at det ikke blir helt krig, og at vi klarer å holde stemningen god. Det har jeg tro på
Oisann.. sattser på mer fornuftig folk i år. Synes disse sidene er så viktig for oss som har gleder og sorger, smerter og spørsmål. Er så sosialt. Viktig med god stemning.
 
Fine premier! 1200 innlegg er nok for mye for meg, så får heller satse på å bli blant topp 100 :)
 
Ang den dårlige stemningen som var i okt 2013. Det er vi ferdig med. Putt det i glemmeboksen. Det vil ikke gjenta seg. Det vil bli slått hardt ned på om det gjentar seg. Både for topp 100 og brukerene.

Nei ingen vits i å rippe opp i det. Hvis man reagerer på enkelte innlegg osv så er det bare å rapportere? :)
 
Oisann.. sattser på mer fornuftig folk i år. Synes disse sidene er så viktig for oss som har gleder og sorger, smerter og spørsmål. Er så sosialt. Viktig med god stemning.

La oss bare ikke snakke mer om det, og ha fokus på tiden som kommer, ikke den som var.
 
Ja, men slett ikke alle det er like mye LIV i

Har skjønt at dere har det (jeg får litt vondt i magen hver gang jeg ser feb 14. Jeg skulle hatt en feb 14 spire.)
Men ikke alle slike terminforum har like aktive skravlere. Tross alt, det ER ikke mer enn 15 stk over hele bv som kommer til å passere 2000 i september.

Det blir langt flere i oktober siden vi bare må over 1200,
Det ser jeg fram til.. :)
 
Topp 20 i oktober 2013

Ja, da var det anklagerom juks, baksnakking og generelt noe dårlig stemning

Etter det har det bare vært "over xx-innlegg" så man ikke konkurrerte mot hverandre

Jeg tror, eller håper, at 30 er mange nok til at det ikke blir helt krig, og at vi klarer å holde stemningen god. Det har jeg tro på
Det må vi jo klare. God stemning er viktig :)
 
Back
Topp