Topp 100 oktober! VINNERE ER TRUKKET!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Gratulerer Plomme du vant Pakke med 25 Smoothie fra HiPP!


Gratulerer Janetz, du vant 1 valgfritt produkt fra 3 Sprouts. Husk å fortell meg hvilke produkt du ønsker.

Gratulerer
Mitt trekløver<3, du vant Tuva pysj "Arv". Valgfri farge fra str. 56 til str. 98. Husk å fortell meg hvilke størrelse og farge du ønsker.


Gratulerer LilleBurugla og Mrs Lutz , ,dere vant 1 bok hver "24 HISTORIER MENS VI VENTER PÅ JULEN"



Gratulerer Veslepus86, du vant Gavekort fra GlamMom 300 kr.


Gratulerer
Fiona84, du vant Voksi Frost


Gratulerer
Molly, du vant Storksak Bobby navy


Gratulerer
2014frø, du vant Stokke Tripp Trapp. Valgfri farge.


VIKTIG!!!!! Alle vinnere må sende meg mail med navn og nick, adresse, mobilnummer og epost tiltamara.nygaard@sandviks.com
Vær så snill å merk eposten med okt+det du vant :)








OKTBANNER.jpg

Hva er Topp 100?

Topp 100 er en oversikt over de mest aktive brukerne her på forumet. For å finne ut om du skravler nok til å ha fått en plassering på Topp 100 - KLIKK HER.

Har du skravlet nok til å allerede ha en plassering på Topp 100 oktober??


Pakke med 25 Smoothie fra HiPP!

Bilde HiPP Smoothie.jpg
HiPP Smoothies er laget av 100% økologisk frukt og bær. Sunt og populært mellommåltid eller dessert når man er på farten! HiPP har produsert økologisk barnemat i over 60 år og er i dag verdens største produsent av økologisk mat.
Premien er levert av HiPP


1 valgfritt produkt fra 3 Sprouts

LillefinOKT.png

Kule lekekurver til barnerommet fra 3 Sprouts.
Lekekurven er perfekt til mange formål i ulike rom. Leker,
skittentøy, mm. Nå blir det gøy å rydde leker!
Premien er levert av Lillefin
Ca verdi kr 399,-


Tuva pysj "Arv". Valgfri farge fra str. 56 til str. 98.


Tuva pysj.jpg

Nattøy og undertøy fra de norske designerne i Lilleba. Mykt, lekkert og nostalgisk rått. Og skjønt å ha på. Klærne i bambusviskose/bomull, som holder huden tørr – er godt for alle, men kan være et ekstra godt valg, hvis man har eksem. Det er PH-nøytralt og uten formaldehyd. Bambus suger fukt og ventilerer. Den dyrkes uten bruk av sprøytemidler og kunstgjødsel. Tøy til mor, far og barn fra Lilleba med omtanke og kjærlighet for menneske og miljø – når kun det beste er godt nok!
Lilleba finner du her og her
Verdi 449,-.

2 bøker "24 HISTORIER MENS VI VENTER PÅ JULEN"

goboken2.jpg goboken.jpg

Én historie for hver dag gjennom hele adventstiden!
I denne herlige juleboken kan dere lese om Robin og Lisa og foreldrene deres som forbereder julen og fryder seg over små opplevelser i hverdagen. Den forteller også om alt det julenissen og hjelperne hans har det travelt med i tiden før jul.
Verdi kr 279
Levert av Goboken




Gavekort fra GlamMom 300 kr.

GlamMom.jpg
GlamMom erbjuder snygga gravid- och amningskläder, vi har även Skandinaviens största utbud av snygga amningsbhar. Vi tycker att man ska kunna bibehålla sin stil trots att man ammar eller är gravid. Många av våra kläder går dessutom att bära både när man väntar sitt barn, och när man ammar. Vi gillar sånt som är snyggt, smart och praktiskt på samma gång!
GlamMom finner du her






EKSTRA :D
For å være med på trekningen om disse premiene må du ha skrevet minst 1200 innlegg i oktober OG ligge på topp 30!

Voksi Frost

VOKSI.jpg

Varm og elegant
Frost er en helt ny og moderne ullpose. Posen er like god på fjellet som på turen med barnevogn, siden ull gir optimal isolering som holder barnet lunt, og som samtidig transpor terer vekk fuktighet så barnet holdes tør t og svalt i varmere vær. Frost er en fleksibel pose som kan brukes som teppe, og åpningen rundt hodet kan enkelt justeres så den passer perfekt til barnet ditt. Underdelen av Voksi Frost er belagt med et antiskli-materiale, slik at posen skal ligge stabilt i vognen.

Besøk Voksi her
Verdi 1499 kr



Storksak Bobby navy
Storksak Bobby navyOKT.jpg
Bobby er superlett og romslig. Produsert i moteriktig quiltet nylon med detaljer i sølv. Smart inndeling, kommer med polstret stellematte, isolert flaskeholder, matchende smokkveske og 8 rom.

Nyheten Bobby skjuler en FAB "matboks"; en matchende isolert liten bag med plass til flasker, mat, våtservietter og andre saker. Borrelås-håndtak slik at den kan festes på vognen ved behov på de korte turene.
Premien er levert av Storksak
Verdi kr 1190,-




Stokke Tripp Trapp. Valgfri farge.


StokkeGråOKT.jpg

Hva gjør du når føttene ikke når ned til gulvet og du hindres i å skifte
sittestilling når du føler behov for det? Tja, du kan ikke flytte setet ned
mot gulvet, for da når ikke albuene dine opp til bordet. Så hva med å flytte
gulvet oppover slik at det kommer i kontakt med føttene dine? Det er det
Tripp Trapp® gjør. Med et stabilt fotbrett som støtter barnets føtter, og
med albuer i bordhøyde, sitter barnet komfortabelt og trygt. Så er det
problemet med at overkroppen ikke får støtte fordi rygglenet står for langt
bak. Tripp Trapp®-stolens unike dybdejustering løser dette problemet, slik
at uansett hvor stort eller lite barnet er, så får ryggen og føttene korrekt
støtte. Ikke nok med at denne stolen vokser med barnet, den kan justeres
slik at den spesialtilpasses barnets kropp, noe som gir en komfortabel og
naturlig ergonomisk sittestilling.Tripp Trapp® design: Peter Opsvik
Premien er levert av Babybanden
Verdi 1549.-

------------------------------------------------
Vil få minne om at forumreglene våre gjelder i hele konkuransetiden.

Utdrag
"Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler. Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser."

Forumreglene våre kan du lese i sin helhet her












Poenget med å sette Topp 30 og legge denne ut noen dager før er at jeg ønsker at dere skal tipse andre på forumet om konkuransen. Faktisk er det mange som ikke vet at vi kjører topp 100 hver eneste måned. Kanskje dere har noen i gruppen deres dere kan tipse? 1200 innlegg er ett "lett" mål for mange, utfordringen blir å holde seg på topp 30 (om mange nok blir med) Her kreves samarbeid mellom dere brukere og oss i staben :)

Det har vært en glede å laget topp 100 det siste halve året. Selv med flott stelleveske og krav om 2000 innlegg i inneværende mnd, så har så og si alle forumbrukerene spilt med rene kort. Bråket vi opplevde i okt 2013 vil vi ikke se igjen. Konsekvensene av slikt bråk vil bli færre store premier, for det er ingen premielevrandører som ønsker å bli forbundet med ett bråkete ukoslig forum.

Jeg utfordrer dere til å dra med nye og gamle brukere som ikke er like aktive som dere selv. Skravle med dem, opplys dem om Topp 100, opplys dem om forumets mange fine underforum, bli kjent på tvers av gruppene, ha det gøy sammen :D
 
Last edited:
Ooooooh, fine premier :D tripp trapp hadde vært sweet :cool:
 
Ohhh!!
 
Det blir spennende å se effekten av at det ikke bare er antall innlegg, men også plassering igjen.

Det var mindre pent sist, men 30 er jo ganske mange. 1200 tenker jeg blir et teoretisk tall.
 
Med desemberbaby på tur kunne jeg selvfølgelig tenkt meg voksi-posen :) matcher lilla vogn også, hihi :)
Selvfølgelig stelleveske også. Men blir superfornøyd for premie uansett jeg da :) har jo aldri vunnet noe før.
Usikker på om jeg i det hele tatt har vært på topp 100.
 
Det blir spennende å se effekten av at det ikke bare er antall innlegg, men også plassering igjen.

Det var mindre pent sist, men 30 er jo ganske mange. 1200 tenker jeg blir et teoretisk tall.

Ja. Jeg liker best bare et gitt antall innlegg. Håper det går bra nå i oktober. :) Det har jo gått bra i ett år nå, det var jo oktober i fjor det ble kræsj med topp 20.
 
Fantastiske premier! :D Det blir skravling i oktober hvert fall!
 
Ja. Jeg liker best bare et gitt antall innlegg. Håper det går bra nå i oktober. :) Det har jo gått bra i ett år nå, det var jo oktober i fjor det ble kræsj med topp 20.
Men 30 er mer.

Jeg er usikker på om her er så mange som er aktive nok?

Det blir spennende.

Og vi holder vår sti ren :)
 
Men 30 er mer.

Jeg er usikker på om her er så mange som er aktive nok?

Det blir spennende.

Og vi holder vår sti ren :)

Akkurat nå har 30. plassen 814 innlegg.
25. plass: 1061
35. plass: 693
40. plass: 617

Kan bli spennende å se mot slutten av oktober.

Det gjør vi absolutt! :)
 
Back
Topp