Tisse, stå eller sitte. .

Skjønner ikke hva å sitte har med å være godt opplært å gjøre. De tisser ikke nødvendigvis på utsiden selvom de står :p
 
Ifølge nhi er ikke dette dokumentert. ;)

Nei de har ikke fått dokumentasjon på at det fører til prostata. Men når urologer finner indikasjoner på det, syns jeg det er verdt å lytte til. Det er også studier på benstilling hos damer ved vannlating. Å ha bena høyere opp (som om du sitter på huk) kan redusere risikoen for urinveisinfeksjoner.

Tok en stund fra man mistenkte at røyking kunne føre til kreft til man fikk det dokumentert også, og menn som sitter og tisser er vel ikke den kuleste forskningen man kan drive med heller ;)
 
Nei de har ikke fått dokumentasjon på at det fører til prostata. Men når urologer finner indikasjoner på det, syns jeg det er verdt å lytte til. Det er også studier på benstilling hos damer ved vannlating. Å ha bena høyere opp (som om du sitter på huk) kan redusere risikoen for urinveisinfeksjoner.

Tok en stund fra man mistenkte at røyking kunne føre til kreft til man fikk det dokumentert også, og menn som sitter og tisser er vel ikke den kuleste forskningen man kan drive med heller ;)

Ja, nei, ikke vet jeg, jeg måtte bare søke det opp, og måtte svare deg siden du sa det så bastant. :p
Det stod jo bare veldig kort om det på nhi at det ikke var bevist noen sammenheng, og at blæren ble tømt like bra, but who knows. :)
--
Å kunne stå og tisse er utrolig praktisk, men skjønner ikke hvorfor det er nødvendig når en er hjemme på badet, liksom. :p
 
Mannen står. Han griser aldri, så da får han gjøre som han vil for min del :p
 
Han står.. til hun (meg) som vasker doet sin fortvilelse
 
Back
Topp