Tisse, stå eller sitte. .

Sambo sitter. Skal lære lillegutt å sitte og.
 
Menn som står og tisser har vanskeligheter med å få tømt blæra si helt. Dette kan igjen føre til betennelser, som kan resultere i prostata.
Tenker det er en veldig god grunn for å lære gutta å sitte på do.

Litt mindre markeringslukt rundt doskåla er bare en bonus.

Ifølge nhi er ikke dette dokumentert. ;)
 
Mannen bryr jeg meg virkelig ikke om hva gjør, og han bryr seg ikke om mine vaner på badet! Han er tross alt 37 år gammel og voksen nok til å fikse selv ;)
Eldste varierer mens yngste enda bare sitter.
 
Jeg aner faktisk ikke hva de gjør :p Sambo går på do uten meg, og har aldri spurt han om han sitter eller står! Bonus'en på 7 går også uten meg, og har ikke spurt han heller :p
 
De står, synes det er rart med menn som sitter og tisser. Guttungen vil også stå og det er bare fint det synes jeg
 
Jeg aner faktisk ikke hva de gjør :p Sambo går på do uten meg, og har aldri spurt han om han sitter eller står! Bonus'en på 7 går også uten meg, og har ikke spurt han heller :p
Man hører fint forskjellen;)
 
Jeg har ikke for vane og lytte til folk på do, og heldigvis er det ikke så lytt mellom bad og andre rom at vi hører hva folk driver med ;)
Mulig jeg har ekstremt god hørsel, men hører fort dette om folk har toalett i samme etg.
 
Mulig jeg har ekstremt god hørsel, men hører fort dette om folk har toalett i samme etg.
Heldigvis sluppet å høre her hjemme iallefall. Kjekt å kunne være på toalettet uten å vite at alle kan høres hva som skjer.....
 
Jeg aner faktisk ikke hva de gjør :p Sambo går på do uten meg, og har aldri spurt han om han sitter eller står! Bonus'en på 7 går også uten meg, og har ikke spurt han heller :p
Samme her:p. Voksen nok til å bestemme selv og å gå på do uten meg:p. Mini bruker ennå bleier og blir nok en stund før han går på do:p
 
Godt opplært så han sitter og har ned do-lokket etter seg :)
 
Back
Topp