Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Forstår så alt for godt hvordan du har det nå. Ingen ord kan egentlig trøste. Men vil bare gi en god klem. Det er så brutalt og urettferdig hele opplegget. Tiden går og vi har kjempet så hardt for å få til dette her og så står vi der fortsatt uten noen baby. :sad015
 
Det er noe med den følelsen at det ikke lenger er tilfeldig med abort nr 5 med samme mann. :wacky:
Nei, DET er jeg enig i. Er på nummer fire selv :hungover:, med ingen barn fra før. Gir ikke noe mening når "alt ser bra ut". Blæææææh!!

Redigert: med "ingen mening" så mente jeg mest sånn, typ, at jeg tror ikke på noen høyere mening eller lignende med sånne kjipe ting. Men en årsak tror jeg definitivt på! At det har skjedd på grunn av "ett eller annet" fysiologisk.
 
Nei, DET er jeg enig i. Er på nummer fire selv :hungover:, med ingen barn fra før. Gir ikke noe mening når "alt ser bra ut". Blæææææh!!

Redigert: med "ingen mening" så mente jeg mest sånn, typ, at jeg tror ikke på noen høyere mening eller lignende med sånne kjipe ting. Men en årsak tror jeg definitivt på! At det har skjedd på grunn av "ett eller annet" fysiologisk.
Håper dere lykkes snart :Heartred
 
Hatt utskrapning, ferdig nå. Kirurgen skulle prøve en gang til om det var noe de kunne sjekke, men jeg måtte ikke være for håpefull :wacky: men tenk at hun prøver!
Mange mange klemmer
 
Hvordan går det med deg?
 
Hvordan går det med deg?
Jeg overlever? Mini har bursdag imorgen så det er fint. Hun har vært av og på syk i tre uker og går på hestekur med ab nå..
Jeg skal egentlig tilbake på jobb på fredag.. men jobben ba meg ta en samtale med legen først.. de er redd jeg skal knekke sammen.. og det er vel egentlig en ganske reell mulighet for det. Jeg glemmer egentlig helt å ta vare på meg selv.
Føler at vi har tapt en kamp.
Også det å skulle gi opp behandling i Norge.. og kanskje spare til å bruke i utlandet istede. Tungt, og vi har hatt mange samtaler om det her hjemme. Vi vil gjerne ha en til, jeg er SÅ usikker på om jeg klarer flere runder i fremtiden. Behandling i Norge føles bare som å godta enda flere totalt mislykkede forsøk så det blir uaktuelt med dagens lovverk..
Tre utskrapninger og et ks tar på..
 
Jeg overlever? Mini har bursdag imorgen så det er fint. Hun har vært av og på syk i tre uker og går på hestekur med ab nå..
Jeg skal egentlig tilbake på jobb på fredag.. men jobben ba meg ta en samtale med legen først.. de er redd jeg skal knekke sammen.. og det er vel egentlig en ganske reell mulighet for det. Jeg glemmer egentlig helt å ta vare på meg selv.
Føler at vi har tapt en kamp.
Også det å skulle gi opp behandling i Norge.. og kanskje spare til å bruke i utlandet istede. Tungt, og vi har hatt mange samtaler om det her hjemme. Vi vil gjerne ha en til, jeg er SÅ usikker på om jeg klarer flere runder i fremtiden. Behandling i Norge føles bare som å godta enda flere totalt mislykkede forsøk så det blir uaktuelt med dagens lovverk..
Tre utskrapninger og et ks tar på..
Jeg kan ikke forestille meg hva du går igjennom, men vil sende deg en diger klem. Hør på legen og så tar dere det videre derfra utfra hva dere orker. Det må være en beintøff prosess å stå i.

Gratulerer med morgendagen til mini!
 
Jeg kan ikke forestille meg hva du går igjennom, men vil sende deg en diger klem. Hør på legen og så tar dere det videre derfra utfra hva dere orker. Det må være en beintøff prosess å stå i.

Gratulerer med morgendagen til mini!
Takk :Heartred
 
Vi har begynt å rydde ut av bod og lager, selger unna babygreier. Hva er vel vitsen, vi kan kjøpe på nytt hvis vi er så heldige igjen. Orker ikke se på det, vite at det er der, tilgjengelig men ubrukelig.
Det blir en lettelse å få det bort.

Hittill tatt aktivt vare på pysjen mini reiste hjem med og kjolen fra første jul. Og når vi en gang finner den er det en strikkadress vi skal ta vare på. Kanskje noe hjemmestrikk.

Klokka er halv ti og hun er så gira på bursdag imorgen at hun ligger i mørket på rommet sitt og synger
 
Hvordan er det med deg? :love017
Litt meh. Utrolig vanskelig å godta at det blir lenge til neste forsøk pga økonomi. Vil gjerne ha de pengene stående på konto uten å bruke kreditt om vi skal gå igang i Danmark med pgt-a.
Fortsatt hcg i kroppen, som er sykt frustrerende, blitt superforkjølet. Spotter fortsatt...
Har mutet ganske mange på face osv pga babyer og kjenner skikkelig på at det nå skulle vært en i sommer som var, en nå og en i sommer som kommer.. det er rett og slett vondt.
 
Litt meh. Utrolig vanskelig å godta at det blir lenge til neste forsøk pga økonomi. Vil gjerne ha de pengene stående på konto uten å bruke kreditt om vi skal gå igang i Danmark med pgt-a.
Fortsatt hcg i kroppen, som er sykt frustrerende, blitt superforkjølet. Spotter fortsatt...
Har mutet ganske mange på face osv pga babyer og kjenner skikkelig på at det nå skulle vært en i sommer som var, en nå og en i sommer som kommer.. det er rett og slett vondt.
Huff, kjære deg det skjønner jeg er vondt! Hadde gjort det samme selv, mutet alt av babyting og kjenninger. Jeg kan ikke skrive at jeg forstår hva du føler da jeg aldri har vært igjennom liknende, men jeg føler sånn med deg.. :Heartpink Det er så urettferdig.
Håper dere likevel får en så fin førjulstid som mulig, selv om dette selvsagt farger tiden..
styrkeklem:Heartpink
 
Er helt forferdelig at penger skal sette en stopp for dette her. Jeg ligger ett steg bak deg. Vi har ett embryo igjen her på frys. Men har absolutt null tro på at det er et bra et plutselig. Er så forbanna på hele bioteknologiloven og de som bestemmer at vi ikke får lov å teste embryo når vi har mistet gang på gang på gang. Hva er vitsen med å pine oss gjennom innsett på innsett med egg vi ikke har peiling på om det kan bli noe? Totalt ubrukelig! Kunne spart oss for mye om vi slapp å sette inn masse syke embryo som uansett aldri blir noe baby. Teknologien er der. Men er ulovlig å bruke.

Vi får heie på hverandre og spare penger så mye vi greier i denne dyrtiden. Håper vi en dag kan se oss tilbake og at vi får drømmene våre oppfylt. ❤️
 
De fikk ikke testet restene.. :( For mye av mitt vev sammen med embryoet til at det ble mulig.
Men fikk ihvertfall en forklaring, og det setter jeg pris på.
Og de anbefaler blodfortynnende ved neste runde.
 
De fikk ikke testet restene.. :( For mye av mitt vev sammen med embryoet til at det ble mulig.
Men fikk ihvertfall en forklaring, og det setter jeg pris på.
Og de anbefaler blodfortynnende ved neste runde.
Det er godt med alt som er "ferdig" syns jeg, ikke vente på svar og lure osv..
 
Blir nye runder i Norge før evt utland.. håper bare ikke Porsgrunn har lenger ventetid enn det står på nett. Henvisning går dit i januar. Så får vi se hva som skjer videre. Fordel med dem er at jeg kan ta med meg mannen på alt, det er 2,5t kjøretid og jeg trenger den støtten han er. Rundene til Trondheim alene var jo helt krise for psyken!

Jeg er litt redd de skal fortsette som stolavs med å bare gjenta uten forskjell, samme medisiner før og etter uttak og innsett, og plutselig ombestemme seg ang icsi som stolavs gjorde. Jeg tror ikke de gjør det altså, men redselen er jo der.
Men nå har jo faktisk ahus sagt at jeg burde ha blodfortynnende, så kanskje det er løsningen?
Kjenner allerede at egguttak er den verste tingen å se frem til.
Vurderer bestille inn kosttilskudd allerede nå til både meg og mann o_O

Også vurderte vi nye PCer igår.. vi gamer en del og jeg merker at det har hatt god effekt på psyken min de periodene jeg har tatt meg tid. Og merker nedtur de periodene jeg ikke har tatt meg tid. Det kan være noe med det å faktisk slippe alle tankene og ting som er vondt, om så bare for en stund. Pusterom i hodet på en måte?
Det hadde også vært en dyr affære med nye pcer, men vi legger det litt på vent akkurat nå fordi ivf er dyrt uansett hvor mye vi får "dekket" av medisiner.. koster jo flesk når man ikke får noe tilbake før kanskje 6mnd, og da er det jo nesten bare tull uansett :wacky:
Vi er vel kanskje halvveis til grensa for refusjon nå.

Jeg håper vi slipper flere aborter nå!
2023 er/var et drittår mtp ivf for oss, 2024 må jo bli bedre.
 
Hjertelig velkomne til Porsgrunn i tilfelle :D!

Digg med eventuelt ny pc da. Jeg gamer masse selv, men har PS5. Har ikke sjans til å få meg noe ok gaming-PC med enebolig, det går bare ikke å prioritere. Men, veldig fornøyd med PS5! Nydelig å koble av med.
 
Hjertelig velkomne til Porsgrunn i tilfelle :D!

Digg med eventuelt ny pc da. Jeg gamer masse selv, men har PS5. Har ikke sjans til å få meg noe ok gaming-PC med enebolig, det går bare ikke å prioritere. Men, veldig fornøyd med PS5! Nydelig å koble av med.
Har både switch og xbox, i tillegg til gaming-pcen begynner å bli gammel.. :hilarious: vi har pcer ig utstyr til latterlige summer i hus :wacky: så jeg er bare litt bortskjemt med sånt
 
Har både switch og xbox, i tillegg til gaming-pcen begynner å bli gammel.. :hilarious: vi har pcer ig utstyr til latterlige summer i hus :wacky: så jeg er bare litt bortskjemt med sånt
Vi trenger å bytte kledning på flere vegger, så jeg får nok ikke hendene i noen sprek pc på min lærerlønn :mask:
 
Back
Topp