Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Dere har sånn fancy seng som kan variere høyden på dere altså? :D Jeg tenker også på at det skal være enkelt for meg om natta. Vurderer kanskje en bedside crib i begynnelsen, men så er det jo kanskje litt bortkastet penger også for å ha noen få måneder.
Neida, vi bytter bare bein, 400kr er det verd :)
 
Kjedelig å bli syk på ferie

Håper alt løser seg ift datoer for forsøket


Får ikke varsler fra dagboka di lenger så får se nå da
 
Kjedelig å bli syk på ferie

Håper alt løser seg ift datoer for forsøket


Får ikke varsler fra dagboka di lenger så får se nå da
Jeg har også mistet mange varsler så jeg får ikke fra din heller :sorry:

Jeg vet ikke hva som skjer før mens kommer neste gang.. og det er jo spennende for den er jo fortsatt ikke her nå :hungover:
 
Endelig tr! For en utrolig langt syklus, hva er det kroppen min egentlig holder på med?
Sist var panikken for at syklusene skulle være for korte, men nå er uroen om denne syklusen blir for lang den også? Dumme kroppen.
Kan ikke forestille meg at de utsetter forsøk siden de har mye slingringsmonn, men jeg kommer jo uansett til å være redd for det. Har alt av medisiner klart også, litt fornøyd med det.
 
Endelig tr! For en utrolig langt syklus, hva er det kroppen min egentlig holder på med?
Sist var panikken for at syklusene skulle være for korte, men nå er uroen om denne syklusen blir for lang den også? Dumme kroppen.
Kan ikke forestille meg at de utsetter forsøk siden de har mye slingringsmonn, men jeg kommer jo uansett til å være redd for det. Har alt av medisiner klart også, litt fornøyd med det.

De tar høyde for slingringsmonn på St.Olavs! Jeg starta en uke før oppsatt forsøk siden syklusen i mine to ventemåneder ble kortere enn vanlig! Var ikke noe problem[emoji5] fikk beskjed om at jeg hadde plass uansett[emoji5]
 
Endelig tr! For en utrolig langt syklus, hva er det kroppen min egentlig holder på med?
Sist var panikken for at syklusene skulle være for korte, men nå er uroen om denne syklusen blir for lang den også? Dumme kroppen.
Kan ikke forestille meg at de utsetter forsøk siden de har mye slingringsmonn, men jeg kommer jo uansett til å være redd for det. Har alt av medisiner klart også, litt fornøyd med det.

De har helt sikkert nok slingring til sen tr. Supert at du nå rekker det uansett tenker jeg. :D
 
De tar høyde for slingringsmonn på St.Olavs! Jeg starta en uke før oppsatt forsøk siden syklusen i mine to ventemåneder ble kortere enn vanlig! Var ikke noe problem[emoji5] fikk beskjed om at jeg hadde plass uansett[emoji5]
I know, derfor jeg klarer å puste og ikke ringe dem i total panikk akkurat nå.
De har helt sikkert nok slingring til sen tr. Supert at du nå rekker det uansett tenker jeg. :D
ja, nå blir det spirer som skal fødes i april tidligst! håper virkelig jeg får bedre uttelling enn sist.
 
Vært halvvåken mange ganger i natt og ordentlig våken siden 7, oppe siden 8. Fin ferie. Fikk tatt meg en dusj og i kjent mensen-stil havnet jeg med hodet nedi dass etter en stund. Tåler ingenting av varme og damp når jeg har vondt, kan liksom ikke dusje meg ren i kaldt vann heller.

Plagdes med å finne riktige piller mot menssmertene så jeg har ikke vært i form i går til noe som helst. Fant bare den som slår meg ut og ikke den som funker over tid, og da er jeg jo like langt pga bivirkningene av medisinene gjør meg jo dårlig i timesvis etter at de er ute.
Dagen i dag startet nesten med roping til høyere makter over dass og jeg har med meg bøtta rundt i huset frem til pillene (de riktige, som jeg ENDELIG fant, i dag) funker. :yuck:
Hyggelig å være akutt funksjonshemmet pga menssmerter. Går sammenkrøllet som en gammel dame, huffer og stønner, får ikke i meg noe annet enn vann og kanskje kaffe hvis jeg er heldig nå.
Jeg er lei, og egentlig litt på gråten. Det skal ikke trenge å føles som om kroppen min vrenges hver mnd. :sad010
Skal be om ny utredning hos spesialist for endometriose etter forsøket i august. Helst etter fødsel i april/mai, såklart.
 
Huff! Det høres forferdelig ut[emoji22][emoji22] Å bli såå slått ut av mensen da. Hva om du tar tablettene før du rekker å få vondt da? Eller tar de ikke alle smertene kanskje? Husker jeg hadde skikkelig menssmerter som tenåring (auu). Svima av og greier, men blitt bedre med åra heldigvis! Og jeg har ikke noe endo, så kan tenke meg det er vondt.
 
Huff! Det høres forferdelig ut[emoji22][emoji22] Å bli såå slått ut av mensen da. Hva om du tar tablettene før du rekker å få vondt da? Eller tar de ikke alle smertene kanskje? Husker jeg hadde skikkelig menssmerter som tenåring (auu). Svima av og greier, men blitt bedre med åra heldigvis! Og jeg har ikke noe endo, så kan tenke meg det er vondt.
Denne gangen så slet jeg jo med å finne dem før mens.. trodde jeg hadde lagt dem en lur plass før ferien vet du, det var veldig bra :rolleyes:
Føler meg nødt til å kjenne litt på smertene noen ganger også, for en sjelden gang har jeg menssmerter som jeg ikke trenger noe som helst mot, og da er det jo bare tull å ta piller mot det. Vanligvis er jeg bare nødt til å bøtte innpå og håpe jeg treffer en rosa sky i et par dager, det er jo gørrkjipt uansett, har jo utrolig mye jeg ikke har lov til å gjøre når jeg har tatt dem :sorry:
 
Sender over en klem. Høres forferdelig ut :(
 
Denne gangen så slet jeg jo med å finne dem før mens.. trodde jeg hadde lagt dem en lur plass før ferien vet du, det var veldig bra :rolleyes:
Føler meg nødt til å kjenne litt på smertene noen ganger også, for en sjelden gang har jeg menssmerter som jeg ikke trenger noe som helst mot, og da er det jo bare tull å ta piller mot det. Vanligvis er jeg bare nødt til å bøtte innpå og håpe jeg treffer en rosa sky i et par dager, det er jo gørrkjipt uansett, har jo utrolig mye jeg ikke har lov til å gjøre når jeg har tatt dem :sorry:
Det er så sterke saker, ja[emoji51] Da jeg hadde skikkelige menssmerter før tok Naproxen det verste, men du må nok ha litt andre saker du da.
 
Bare en liten oppdatering, formen er mye bedre nå som medisinen har begynt å funke, jeg klarer å sitte oppreist og har fått i meg noen egg :cat:

Helt ødelagt av smerter i morges, tror det er minst like slitsomt for dem rundt meg som det er for meg når jeg ikke klarer noe selv. Og takk til dem som leser sutringen min og støtter meg :Heartred
 
❤️❤️
 
Så godt å høre at det går noe bedre med deg. :Heartred
 
Gjorde en liten telling for å være sikker, nå er det pp19.
 
Godt du fant de medisinene som har effekt for deg. Kanskje ha dem fast i toalettmappa eller noe sånt? Da har du dem uansett hvor du er?
 
Godt du fant de medisinene som har effekt for deg. Kanskje ha dem fast i toalettmappa eller noe sånt? Da har du dem uansett hvor du er?
De har egentlig fast plass, og jeg bruker dem jo bare to-tre dager i mnd.. Jeg er bare utrolig dårlig å lete av og til :p også er det litt mer bak det også; fordi vi har noen i familien som forsyner seg av ting og det er derfor jeg må legge dem vekk...
 
Back
Topp