Tiger prøver på baby!

Tempen er forsatt godt over cl ;) Har trua på at det er en liten spire der inne:Heartred
2 timer i bil ja:wideyed: Sjarmen med å bo nordpå:Heartred
 
Ikke gi opp enda :) min temp gikk litt nedover på 9 og 10 dpo [emoji1303]
Hmm! Får leve i håpet [emoji23]
Tempen er forsatt godt over cl ;) Har trua på at det er en liten spire der inne[emoji813]red
2 timer i bil ja:wideyed: Sjarmen med å bo nordpå[emoji813]red
2 timer når det er bra føre og ingen veiarbeid [emoji14] skikkelig sjarmerende
 
Gubben har disket opp med fruktsalat! Så nå skal vi bingewatche serie og drikke mine forhåpentligvis siste to cider med alkohol på et års tid [emoji173][emoji173]
Prøver å leve livet så normalt som mulig mens vi prøver.. for om jeg må nekte meg selv en øl eller to på kvelden fordi "kanskje enn om atte" så blir jeg gal [emoji1] håper jeg må lete etter alkoholfrie varianter snart!!!

ef44f21ec6230839cbca299decfab60c.jpg
 
3be5a74184b759c5abe72e03cddb81fe.jpg

Elefantvaskedag [emoji14]
Den grå sitter på tørkestativet!

Jeg våknet ikke av tempe-alarmen i morges, så det ble sen temping og desverre også synking i temp [emoji53] så håpet gikk jo litt ned.

73ca1993453b2f287d81f85cccd9af6a.jpg


Mandag som kommer skal jeg kjøre to timer tur retur(til sammen fire timer om det ikke er dårlig føre eller stopp) sykehuset for å ha samtale om sjekk for endometriose. Tenk at jeg må bruke en hel arbeidsdag på å dra til det nermeste sykehuset! [emoji35] bah!
Red: håper på positiv test før det sånn at jeg kan få målt hcg isteden [emoji23]

Hvor i landet bor du, som må kjøre to timer til nærmeste sykehus?:p må bo i nærheten av meg jo, bruker en time [emoji23]
 
Natt til 9dpo, plutselig crazy kvalm, uggen, svett og varm. Og murringer. Både mett og sulten mage. Selv etter fruktsalt i vannet så vred magen min seg av å pusse tenner
Jeg brukte spy på natta når jeg var gravid så dette er definitivt gravid-symptom!
Så da er spørsmålet: når blir testen positiv? Blir den positiv eller er det en lure-spire? Jeg er skråsikker!
37.61 i temp(sjekket etter feber, vaginalt), termometeret mente det indikerer feber, Men jeg er ikke enig.
 
Test test test!!:)
 
Hei :) Har snoket litt i dagboken din og tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen :) Så spennende med dpo-land! Håper det klaffet for deg denne pp'n! :) Gleder meg til test :D :)
 
Fikk dem idag, så imorgen blir det test [emoji4] hadde visdt bestilt dem 1.mai så det har ikke tatt sååå lang tid mtp at de kommer fra en annen verdensdel
Veldig vekslende hvor raskt sånne leveringer tar
 
Henger meg på de andre i at nå venter vi på test!
Håper du har noen sensitive tester nå altså....
Minst en av mine kjemiske har jeg måttet teste på kun pga symptomer..
 
Test test test!!:)

Hvor blir testen av da?


Hei :) Har snoket litt i dagboken din og tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen :) Så spennende med dpo-land! Håper det klaffet for deg denne pp'n! :) Gleder meg til test :D :)

Sier meg enig med denne [emoji14] [emoji14]
Hvor blir den av??? :woot:

Henger meg på de andre i at nå venter vi på test!
Håper du har noen sensitive tester nå altså....
Minst en av mine kjemiske har jeg måttet teste på kun pga symptomer..
Har bare 25mlu tester [emoji53]
Lh test og demontert g-test. Tydelig antydning til strek på g-testen i virkeligheten, men den er sjenert på bilder [emoji4] svak på lh og da er det bare en ting å si; 9dpo er for tidlig for min hcg!
20d45a30ca41b4a72d47edafc2250966.jpg
 
Nå har jeg skummelt meg igjennom dagbokens siste sider, ser du har masse gravid-symptomer jo! Krysser fingrene og gleder meg til test :D
 
Ser såvidt noe svakt på g-testen. Det er nok uansett bare tidlig, jeg fikk jo ganske svak strek 9dpo, og det var på 10mlU-test.
[emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]
 
Ser svak rosa på G-testen. Krysser fingerne for at dette går veien
 
Ser såvidt noe svakt på g-testen. Det er nok uansett bare tidlig, jeg fikk jo ganske svak strek 9dpo, og det var på 10mlU-test.
[emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]

Ser svak rosa på G-testen. Krysser fingerne for at dette går veien
Ser dere? Jeg trodde den var for svak [emoji44]
Wææ [emoji16][emoji16] håper den blir sterkere, for kvalmen er absolutt på plass så jeg tviler ikke engang litt på hva kroppen forteller meg nå[emoji14] en slump kaffe og så grønn i trynet [emoji19]
 
Back
Topp