Tiger prøver på baby!

2f75f30f0c6f2173909aa9a52c1d9547.jpg

Ingen test i dag, venter til imorgen [emoji4]
Jeg er helt utslitt, kan ikke skjønne det, begynte å gjespe klokken åtte i går kveld. [emoji25]

Whaat? Ikke innafor :(
 
Ingen test? :wideyed:


Hadde dog gjort det samme, blir jo gal av å skulle lete etter strek med lupe. Jeg syns det er gøy å studere andre sine tester, men sine egne er jo bare frustrerende. :knegg: Men den tempen din er jo veldig lovende!! Hvordan ser overlayen ut?
 
Ingen test? :wideyed:


Hadde dog gjort det samme, blir jo gal av å skulle lete etter strek med lupe. Jeg syns det er gøy å studere andre sine tester, men sine egne er jo bare frustrerende. :knegg: Men den tempen din er jo veldig lovende!! Hvordan ser overlayen ut?
b37a08fd46356f218733ca9bcbad4b83.jpg

Mye jevnere enn de andre rundene! Begynte nedtrapping på Wild yam her om dagen, nå er det bare en om dagen [emoji23]
 
Mye jevnere enn de andre rundene! Begynte nedtrapping på Wild yam her om dagen, nå er det bare en om dagen [emoji23]

Veldig spennende! Håper det er et godt tegn at den er så jevn, og at wild yamen har funket. :D
 
Må jo være gode tegn!
 
Ting man ikke skal gjøre som prøver; bestille masse tester når du allerede har, fordi "Men de jeg har bestilt nå er mer sensitive og kommer en-tre dager før ikm" [emoji19] dustetryne, Tiger. Dustetryne.
Skal teste meg ihjel om de er positive [emoji1] blir test imorgen tidlig folkens, (25mlu fea wish bare) nesten så jeg må få en av dere til å ringe og vekke meg så testen kommer på en tidspunkt dere liker [emoji23]
 
Ting man ikke skal gjøre som prøver; bestille masse tester når du allerede har, fordi "Men de jeg har bestilt nå er mer sensitive og kommer en-tre dager før ikm" [emoji19] dustetryne, Tiger. Dustetryne.
Skal teste meg ihjel om de er positive [emoji1] blir test imorgen tidlig folkens, (25mlu fea wish bare) nesten så jeg må få en av dere til å ringe og vekke meg så testen kommer på en tidspunkt dere liker [emoji23]
Hurra for test i morgen xsmile9 Vi er nok minst like spente som deg :nailbiting: Eksamenslesingen starter kl. 9 i morgen, kommer ikke til å klare å konsentrere meg om du ikke har oppdatert før da :p
 
Gler meg til test! :D :D :D

Edit: og jeg gleder meg visst så mye at det sneik seg med et dialektord. :p
 
Masse lykke til med testingen :D tørr ikke jeg, haha!
 
Hurra for test i morgen xsmile9 Vi er nok minst like spente som deg :nailbiting: Eksamenslesingen starter kl. 9 i morgen, kommer ikke til å klare å konsentrere meg om du ikke har oppdatert før da :p
Så klokken 8 da [emoji25] skal prøve. Har selv eksamenslesing imorgen, vil ikke [emoji19]
Gler meg til test! :D :D :D

Edit: og jeg gleder meg visst så mye at det sneik seg med et dialektord. :p
Over-exited!! [emoji23]
Masse lykke til med testingen :D tørr ikke jeg, haha!
Takk [emoji1] joo come on, det er morsomt når det ikke er en selv [emoji14] så nå skal jeg mase på deg [emoji56]
 
Back
Topp