Tidlig ul

TUL i morgen kl 12.30. Har plutselig blitt litt bekymret over brun utflod noen dager med økende mengde....
 
Lettet :) Alt sto bra til med lille blåbæret. Hjertet dunket høyt og tydelig :)
Jordmor kunne ikke se grunnen til spotingen. Alt var i skjønneste orden.
Så da får jeg prøve å roe meg med det :)
Så gode nyheter!
 
Skal på tul 21 desember. Etter jeg mistet i juli har jeg ikke klart å glede meg særlig over dette svangerskapet. Går bare å venter på blødninger. Så er ikke så optimistisk. Skal bli godt å få ett svar om ikke annet[emoji173]️
 
Skal på tul 21 desember. Etter jeg mistet i juli har jeg ikke klart å glede meg særlig over dette svangerskapet. Går bare å venter på blødninger. Så er ikke så optimistisk. Skal bli godt å få ett svar om ikke annet[emoji173]️
Krysser fingrene for at du får positivt svar [emoji5] Jeg har selv hatt 2 tul pga 2 sa i år, og skal på enda en neste uke. Veldig godt å få se at det vokser og hjertet slår [emoji5] Så håper du får se det også [emoji5]
 
Fastlegen min sendte henvisning til sykehuset for TUL forrige uke pga min historikk med ma/sa, bruk av hormontilskudd under starten av forrige sv.skap og fordi jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Jeg ringte sykehuset i går for å sjekke når de hadde satt meg opp på time siden timeplanen frem mot jul er ganske fullstappa, og der fikk jeg beskjed om at de ikke så det nødvendig med TUL og at de kun hadde satt meg opp på venteliste for OUL rundt 12.mars :( Det er jo nesten en mnd senere enn OUL burde være ut ifra de mest forsiktige antakelser om hvor langt jeg er på vei! :( Fikk de til å justere OUL-datoen til februar, men TUL må jeg fikse selv. Er ikke noe stress å betale for det, men er så sykt pes å få time i nærheten på så kort varsel:( blæ!
 
Back
Topp