Tidlig UL

LekForLivet

Betatt av forumet
Er det noen av dere som tenker at dere skal bestille tidlig UL? I så fall, hvilken uka tenker dere er en trygg uke å gjøre det på?
 
Er det noen av dere som tenker at dere skal bestille tidlig UL? I så fall, hvilken uka tenker dere er en trygg uke å gjøre det på?
Jeg skal ha tidlig ul, pga kjemisk i april og MA i uke 9 nå i starten av september. Skal ringe legen i morgen for å få henvisning ca om 2uker for da skal hjertet slå. Jeg skal også ha duotest eller hva det nå heter.
 
Jeg tenkte å ha nå jeg er sånn 7 uker på vei. På grunn av kjemisk i forrige syklus har jeg litt mer redsel for å miste enn jeg tror jeg ville hatt ellers.
 
Jeg får UL i uke 7 fordi jeg hører til en fertilitetskinikk (IVF). uke 50??
Håper å få se hjerteslag da :D
 
Tror jeg ikke får ro i sjelen før en evt ul så tror jeg gir meg selv en i førjulsgave. Rundt uke 8? Også får vi se om det blir noe mer før oul. Hadde uke 12 sist, og det var en veldig fin opplevelse :)
 
Tenker også å ha en rundt uke 11-12 :) er greit å føle seg trygg på at alt står bra til underveis ❤
 
Jeg skal ha rett før jul (rundt uke 8) grunnet ICSI/IVF, men tenker også ta 13.12 da jeg skal bort helgen etter og vil se hjertet før jeg drar da jeg ønsker fortelle bestemoren min det ansikt til ansikt :)
 
Og blir nok jevnlig UL (privat om jeg ikke får dekket) grunnet angst for MA osv frem til jeg kjenner daglige spark. Tenker 6+5, uke 8, uke 11-12, uke 14-15 og så OUL. Men blir fort flere også om behovet er der. Etter OUL må vi ha ekstra hjertesjekk i uke 28 (?) grunnet samboer.
 
Får nok UL på gyn.pol grunna fleire abortar før i år. JM foreslo ein i veke 7-8 for å sjå hjerteaktivitet, og så ny rundt 12 veker for å bekrefte at alt framleis gjekk veien.

Har hatt MA 10+1, og SA 6+4, så prøvd det meste føler eg. Skulle helst hatt daglig tur innom for sjekk :rolleyes:
 
Jeg skal ha tidlig ultralyd pga kjemisk i Juli og SA i august og pga jeg har en funksjonshemming som krever littegrann(ikke super mye men) ekstra oppfølgning. Tenker rundt uke 7/8.
 
Jeg tenker ta en ultralyd uke 8. Dvs 22 des. Kjekt å se at det er liv og sånn før jula... sikkert noen som kommer til å lukte lunta, og da vil jeg vite at alt er som det skal.
 
Jeg skal uansett ha en i uke 12 fordi vi ønsker det, men litt usikker på om jeg klarer å vente så lenge. Hadde vært godt å se et bankene hjerte før jul[emoji173]️
 
Back
Topp