Tidlig UL

Anbefaler å bestille time på nett, da er det ingen som blander seg i sånt.. er 4 uker nå, bestilt time til uke 8..

Skal ha på klinikken da :)
 
Tenkte å ta tul rett før jeg reiser hjem til jul. Hadde en SA for 1mnd siden, så vil se at alt er greit før vi deler nyheten på julaften
 
Bestil time til tidlig UL i uke 50. Da er jeg i uke 7! Gruer meg egentlig bare! [emoji44] Hatt en MA i uke 14 tidligere, og da bestilte jeg time fordi jeg følte at noe var galt.
 
Får 5 uker etter innsett ca :)
 
Bestilt til jeg er 8+3. Kjenner jeg trenger å vite før vi starter julefeiringen og må drive med dekkoperasjoner for alt mulig. Og om det er noe galt, så har jeg masse fri foran meg til å bruke med mannen.
 
Bestil time til tidlig UL i uke 50. Da er jeg i uke 7! Gruer meg egentlig bare! [emoji44] Hatt en MA i uke 14 tidligere, og da bestilte jeg time fordi jeg følte at noe var galt.
Jeg kommer til å være helt på tuppa frem til ultralyden. Gleder meg overhodet ikke selv. Syns dette er et slit. Forrige gang slapp jeg billig unna med at jeg ikke visste at jeg var det før det hadde gått endel uker.
 
Gruer meg jeg også :(
 
Jeg kommer til å være helt på tuppa frem til ultralyden. Gleder meg overhodet ikke selv. Syns dette er et slit. Forrige gang slapp jeg billig unna med at jeg ikke visste at jeg var det før det hadde gått endel uker.

Dritt å gå å vente for å se om det er liv laga [emoji30] Vi fant ut av at fostere hadde dødd i uke 12 antagelig, var i uke 13+ 6 Blir nok en UL ved den tiden også for min del [emoji6]
 
Håper jeg klarer å roe meg litt etter den ultralyden (hvis jeg er gravid frem til da..). Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg er så nervøs for å miste.. Tror jeg har lest litt for mye inne på forum, youtube osv.. Det er jo 80 % sjanse for at det går bra nå (4 + 4), men allikevel de siste 20 prosentene stresser meg.. Jeg klarer liksom ikke helt å bare nyte dette, i tilfelle det går galt. Kjøpt meg verdens fineste babynest til spiren i dag :Heartred

Det er ingen risiko forbundet med TUL? (ja, dere skjønner jeg er gæren om dagen.., heheh. )
 
Ingen risiko nei :)
 
Når skal dere på første? Ønsker ta en ul før jeg drar bort fredag 15/12. Er akkurat 7 uker den dagen. Fredag og torsdag kan vi ikke, så må bli mandag-onsdag. Samboer har siste eksamen tirsdagen, så hadde jo vært greit å ta det den dagen også ;)
 
Fikk beskjed om at Volvat ønsket å vente til uke 7 for å være sikkre på å se et hjerte hvis det er liv. Jeg har derfor fått time i uke 50.
 
Når jeg er 6 + 4. Eneste dagen som passet oss begge greit. Og hvis ting ser greit ut da venter jeg nok til uke 12 før neste :) (selv om det virker lenge)..
 
Har lyst på tul fikk det sist. Mest fordi vi(les mannen i hovedsak) er redd vi får et sykt barn. Men har ikke snakka med lege enda engang om graviditeten så får se hva som skjer.
Er 4+6.
 
Får ul i uke 7 siden det er ivf, blir godt å se om ting er som de skal da! Klarer ikke roe meg før etter tul i og med at jeg mistet tidlig i september.
 
Back
Topp