Tidlig UL, nedtelling

Neste tidlige UL 27 april:) spent på hva som viser seg. Har det utviklet seg ett eller to foster, eller ingenting?:oops::rolleyes::wideyed:
 
Ja, om jeg ikke skal på tul før uke 13 å alt ser bra ut så føler jeg ikke jeg trenger og gå på den vanlige [emoji85]
Okey:) aner jo ikke, men de kan jo ikke akkurat dra deg inn og legge deg på benken liksom ;) du ville ikke vite kjønn, du?;)
 
Ja, om jeg ikke skal på tul før uke 13 å alt ser bra ut så føler jeg ikke jeg trenger og gå på den vanlige [emoji85]


Altså, det er bare et tilbud. Meen, dem sjekker jo at alt er som det skal med alle organer og det er da mer standar i steden for i uke 13 f.eks. Da er alt så smått at det e mulig at dem ikje ser alt. Det er jo ikke i hovedsak fordi man skal se babyen at oul utføres i uke 18-20. Det er medisinske grunner til dette og som derfor ska sørge for at du får en optimal svangerskapsomsorg. Eg ville ikje takket nei til oul fordi "du ikke føler det nødvendig" Fordi det er som sagt kun medisinske grunner til at denne gjennomføres.

TUL på sykehus gjennomføres aldri uten medisinsk årsak til det, mens TUL privat er for ens egen del og fordi man ønsker å "se" babyen.
 
Okey:) aner jo ikke, men de kan jo ikke akkurat dra deg inn og legge deg på benken liksom ;) du ville ikke vite kjønn, du?;)
Nei vil ikke vite [emoji4] Får høre med jordmor hva hun annbefaler, regner egentlig med at hun kommer til og annbefale oul [emoji12]
 
Altså, det er bare et tilbud. Meen, dem sjekker jo at alt er som det skal med alle organer og det er da mer standar i steden for i uke 13 f.eks. Da er alt så smått at det e mulig at dem ikje ser alt. Det er jo ikke i hovedsak fordi man skal se babyen at oul utføres i uke 18-20. Det er medisinske grunner til dette og som derfor ska sørge for at du får en optimal svangerskapsomsorg. Eg ville ikje takket nei til oul fordi "du ikke føler det nødvendig" Fordi det er som sagt kun medisinske grunner til at denne gjennomføres.

TUL på sykehus gjennomføres aldri uten medisinsk årsak til det, mens TUL privat er for ens egen del og fordi man ønsker å "se" babyen.
Får snakke med jormor og høre hva hun har og si [emoji85]

Privat trenger nødvendigvis ikke være bare for og se barnet, noen vil ikke vente for og komme inn til offentlig. Så da går de heller privat, det kan være mange årsaker til og gå på tul [emoji6] Jeg går pga. medesinske årsaker, ikke fordi jeg vil se barnet. Jeg kunne ventet til oul [emoji85]
 
Bittelille [emoji4] Fikk se hjerteslag i dag også [emoji4]
a27df44a11c84e843a9d5ce96a8714f4.jpg


Gyn mente jeg kanskje var 1-2 dager kortere, men det hadde lite å si så tidlig.
 
Skal se om jeg kan få time tirsdag eller onsdag privat. Så får jeg se hva som er der inne [emoji29]
 
Back
Topp