Tidlig UL, nedtelling

Da er tidlig medisinsk ul bestilt[emoji16] 23 mai[emoji106] da kan nedtellingen begynne
 
Får tidlig ul pga SA og medisiner jeg går på... får også ekstra oppfølging på kk grunnet lite fostervann og lite foster i sist sv.skap[emoji102]
 
Skulle den 18. april, men flyttet til 7. april.
Så da er det plutselig bare 10 dager [emoji4]
 
Hvor tidlig er det tidligste man kan få tidlig ul og se hjertet banke?

Skal inn til kontroll på mandag (pga ivf) og da får jeg sannsynligvis dato for time til TUL [emoji5]
 
Hvor tidlig er det tidligste man kan få tidlig ul og se hjertet banke?

Skal inn til kontroll på mandag (pga ivf) og da får jeg sannsynligvis dato for time til TUL [emoji5]

Vi har alltid fått beskjed om uke 7 fra klinikken men du kan se hjertet tidligere en dette også ;) men mer å se når du er lengre på vei:p
 
Vi har alltid fått beskjed om uke 7 fra klinikken men du kan se hjertet tidligere en dette også ;) men mer å se når du er lengre på vei:p

Jeg vil bare se hjertet banke [emoji171] da er jeg fornøyd [emoji6] Håper jeg får tiiidlig [emoji16]
 
Jeg vil bare se hjertet banke [emoji171] da er jeg fornøyd [emoji6] Håper jeg får tiiidlig [emoji16]
Ja forstår det :) jeg utsatte det til jeg var 7+4 :) men ser at flere går i uke 6 også :)
 
Jeg var på rutinesjekk uke 5+5 men vil også i uke 12 [emoji5]
f2ef74fb9218d64fcdce2ec3e5c8c343.jpg
 
16 dager igjen :)
 
Tul om 30 dager (ble visst det på oss likevel da samboer hadde lyst:p), spent på det:happy:
 
Back
Topp