Thailand med baby 6mnd

En tråd i 'På reise med og uten barn' startet av Camilla2808, 7 Feb 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Gardinstanga Glad i forumet Høsthjerter 2017

Fulle mennesker sovner som regel ganske fort da heldigvis. :p

Verre med unger som hyyyylskriker hele natta, så ingen på flyet får sove. Alle takler barneskrik på en 3-4 timers tur...

Men når turen går over natta og ingen får sove et eneste minutt da er det virkelig ille. Jeg har dessverre opplevd dette et par ganger og da lurer jeg på hvorfor forledre velger å dra med seg babier på 14 timers flyreiser.

2. Julifrøken87 Forelsket i forumet Julimammaer 2016

Får konkludere med at folk er forskjellige da :) men synes ikke du skal oppfordre trådstarter til å være hjemme bare fordi at du misliker at barn gråter på fly. Sånn sett burde jo også de som snorker holde seg hjemme. Snorking kan også være ganske høyt. ;)

3. Gardinstanga Glad i forumet Høsthjerter 2017

En baby kan ødelegge fly turen for et helt fly da. Det er hundrevis av folk.

Jeg sier bare at JEG at ikke dratt på en så lang reise før barnet var eldre. Både for barnets skyld og mine omgivelser. Hadde holdt meg til den franske rivierra, italia osv, til barnet er 2-3

Ps, en person som snorker går det ann å vekke

4. Bolledeig Bli kjent med forumet

Hva med ørepropper. Reiser mye med jobb å trenger ikke Være rakettforsker for å forstå at det lønner seg på lange turer med fulle fly

• Liker Liker x 1
  5. Ninajinta Elsker forumet Marsboerne

Hadde mye heller ville reist på en ti timers flytur med en på 6 mnd enn en på 2. Prøv å underholde en toåring som ikke klarer å sove (pga. trangt om plassen) i 10 timer. Barn på 6 mnd er lette å underholde og relativt lette å få til å sove om du er godt forbredt. Å en baby som hylskriker en hel så lang flytur må jo virkelig høre med til sjeldenhetene. Da tenker jeg at det må være noe galt med barnet eller foreldrene. Friske babyer med godt forbredte foreldre skriker ikke så lenge på et fly. Dessuten bærer lyden sykt dårlig på fly så tviler på at en baby som skriker ødelegger turen for alle på flyet.

Hadde glatt dratt med mine barn så langt når de var 6 mnd. Aldri med en 2 åring, ikke 3 åringen min heller....

Hadde en festlig opplevelse på vei hjem fra Tyrkia i fjor (nattfly). Lillebror på 2 sovna ganske fort etter vi lettet men våknet etter kanskje en time og hylte i kanskje 5 minutter (fordi han sikkert hadde vondt fordi han hadde liggi vondt). Prøvde så godt jeg kunne å roe han og motok stort sett kun hyggelige og omtenksomme blikk bortsett fra fra en mann som sendte skikkelig sure blikk. Anyways, fikk roa han etter 5 minutt, føltes ut som en evighet for meg men. Like etter sovna den sure mannen og snorka høylytt resten av flyturen. DET var irriterende det.

Last edited: 17 Jul 2017 kl 21:47
  6. 87'modell Forumet er livet

Bestill eget sete til babyen på flyet og ha med bilstolen, det er viktig! Da får dere sikret ham i taxi og slikt når dere kommer frem også. Amme/gi flaske/smokk ved letting og landing for å lette trykket i ørene.

De har babyer der nede også, så bare ha med bleier og evt. mme og smoothier/barnemat hvis han får slikt. Det er kjekt å ha et lite lager. :)
    Jeg hadde ikke reist så langt med små barn, hverken for reisen eller selve opplevelsen sin skyld, men det er jo opp til dere og hvor mye dere tror dere vil få ut av ferien og hvor slitne både dere og babyen blir. :)

Del denne siden