*Terminoversikt for oktoberfruene*

Her må det oppdateres litt etter OUL [emoji4]

Ny termin 16.10, fortsatt gutt og fødested blir på Ahus [emoji3]
 
Innser at jeg ikke har endrer termindatoen her siden tul i 8+2 :hilarious: Ny termin ble da 5. okt, ikke 4. som står her :) Fikk beholde den på oul :D
 
Blir terminlisten oppdatert jevnlig??
Min er fremdeles ikke endret til 4/10.
Vet ikke om kjønn og fødeplass også skal med. Jente og Rikshospitalet i så fall. Bor i Oslo.
 
Fikk ny termin etter OUL i dag (tidligere oppført med 20.10)
Ny: 14.10 - MissMary - Barn nr 1
[emoji1413][emoji254][emoji166]
 
Ny termin etter OUL i dag på meg også (opprinnelig 12.10).

Den nye er: 10.10 - oktoberbarn2018 - barn nr 1 [emoji177]
 
Beste er vel egentlig å lage en ny terminliste etter OUL, hvor riktig dato, kjønn og fødeplass kan settes på! Noen som vil lage en?[emoji5]
 
Hei hei!
Oppdrettet akkurat profilen min for noen minutter siden (so bear with me) hehe.. Forstår ikke helt disse forkortelsene, OUL og TUL. Ultralyd?
Jeg har termin 1. Oktober, med baby nummer 1 [emoji173]️
 
Hei hei!
Oppdrettet akkurat profilen min for noen minutter siden (so bear with me) hehe.. Forstår ikke helt disse forkortelsene, OUL og TUL. Ultralyd?
Jeg har termin 1. Oktober, med baby nummer 1 [emoji173]️
Velkommen til oktober gjengen:happy: Her er det veldig hyggelig!!!
Oul står for ordinær ultralyd og tul står for tidlig ultralyd!
 
Blir denne tråden oppdatert egentlig?

Tror ikke det!

Jeg kan lage en ny terminliste som gjelder fra OUL over helga, når jeg har tid/mulighet til å oppdatere den! Nå er vi i båten med veldig varierende signaler, og kun med mobilen![emoji5] greit å ha mac’en![emoji5]
 
Tror ikke det!

Jeg kan lage en ny terminliste som gjelder fra OUL over helga, når jeg har tid/mulighet til å oppdatere den! Nå er vi i båten med veldig varierende signaler, og kun med mobilen![emoji5] greit å ha mac’en![emoji5]
Så bra [emoji1][emoji106]
 
Må desverre fjernes fra listen etter funn av misdannelse på OUL. Satser på dukke opp i en av gruppene for 2019 når sommeren har passert.
 
Back
Topp