*Terminoversikt for oktoberfruene*

lista oppdatert. vet det går litt treigt med meg altså, men ble innlagt på sykehuset pga giftstoffer i blodet så jeg tar det meeeget med ro om dagen. forstår at det er ønske om å ha fødested på lista også, men da vil jeg gjerne at noen overtar lista, for de nærmeste to ukene orker jeg ikke å ta på meg en slik oppgave. håper på forståelse for det :)

Uff, hørtes ikke bra ut!! Du må ha masse god bedring!

Vi kan jo lage en ny terminliste etter OUL- er jo mange som får endret termin da! Ser det er gjort i andre termingrupper! Fødested kan jo være på den lista, og kanskje noen andre kan ta å lage den dersom du ikke orker[emoji7]
 
Uff, hørtes ikke bra ut!! Du må ha masse god bedring!

Vi kan jo lage en ny terminliste etter OUL- er jo mange som får endret termin da! Ser det er gjort i andre termingrupper! Fødested kan jo være på den lista, og kanskje noen andre kan ta å lage den dersom du ikke orker[emoji7]
Enig, vi kan heller lage en ny liste mot slutten av mai eller noe sånt hvor vi kan føre på fødested og kjønn for de som ønsker det :happy:
 
lista oppdatert. vet det går litt treigt med meg altså, men ble innlagt på sykehuset pga giftstoffer i blodet så jeg tar det meeeget med ro om dagen. forstår at det er ønske om å ha fødested på lista også, men da vil jeg gjerne at noen overtar lista, for de nærmeste to ukene orker jeg ikke å ta på meg en slik oppgave. håper på forståelse for det :)

Off stakkars deg, masse god bedring!
 
Ser jeg ikke har kommet med på lista ennå. Har termin 24.10 med barn nr to [emoji4]
 
Sniker meg inn her, fikk ny termindato etter TUL i går, 30.oktober.
Vanskelig dette med å ha termin i månedsskiftet[emoji28]

Edit: barn nr 2
 
Last edited:
Ny termin etter OUL.

3.10 - RemaFrue - Barn nr 1 - Jente
 
Ny termin

03.10 - Rema Frue - nr 1 - Jente - Bergen
 
Back
Topp