Termin 2017 felles skravletråd

Er denne blitt flyttet, eller tuller forumet med meg?
 
Ser den ligger under svangerskap og fødsel nå, fremfor 2017 terminforum.
 
Enig i at det trengtes litt opprenskning der ja :) får håpe at denne blir flyttet tilbake igjen ja :)
Jau..
Aldri sett denna tråden jeg :p
Pleide ligge under terminforum - 2017. Men blir liggende under underforumene januar-desember. Pleier være en sånn tråd for hvert år, som alle som har eller ønsker å få termin det året kunne delta i [emoji4]
 
Jau..

Pleide ligge under terminforum - 2017. Men blir liggende under underforumene januar-desember. Pleier være en sånn tråd for hvert år, som alle som har eller ønsker å få termin det året kunne delta i [emoji4]
Da blir jeg med her nå :D Termin om 5 uker!
 
Da blir jeg med her nå :D Termin om 5 uker!
Herlig! Vet du om det blir gutt eller jente? :)
Jeg har ikke termin før i august, og har oul om 12 dager.. Men er nesten heeelt sikker på at jeg venter gutt denne gang [emoji14]
 
Herlig! Vet du om det blir gutt eller jente? :)
Jeg har ikke termin før i august, og har oul om 12 dager.. Men er nesten heeelt sikker på at jeg venter gutt denne gang [emoji14]
Så spennende da :) Har du jente fra før?
Jeg venter jente :)
 
Så spennende da :) Har du jente fra før?
Jeg venter jente :)
Herlig det. Første..? Eller har du flere fra før? :)
Har ei jente på sju fra før av, som er "bare min". Så, dette blir samboers første. Siden det er så lenge siden sist, og jeg bare var 17 sist gang, føler jeg meg litt som førstegangs igjen [emoji14]
 
Herlig det. Første..? Eller har du flere fra før? :)
Har ei jente på sju fra før av, som er "bare min". Så, dette blir samboers første. Siden det er så lenge siden sist, og jeg bare var 17 sist gang, føler jeg meg litt som førstegangs igjen [emoji14]
Venter første :)

Oi, ja, da skjønner jeg at alt føles som første gang igjen :p
 
Herlig det. Første..? Eller har du flere fra før? :)
Har ei jente på sju fra før av, som er "bare min". Så, dette blir samboers første. Siden det er så lenge siden sist, og jeg bare var 17 sist gang, føler jeg meg litt som førstegangs igjen [emoji14]
Har du fått noen dato for oul? Nærmer seg vel det nå? :)
 
Så spennende :D vil du vite hva det blir om du får muligheten? Har du evt noen magefølelse? :)
Vi skal vite. Mest for sambo sin del, dette er jo hans første. Han trenger å få alle små steg innover seg for å innse at det er virkelig [emoji14]
Dessuten, må jeg få bekreftet at jeg har rett - jeg er jo skråsikker på gutt [emoji14]
 
Vi skal vite. Mest for sambo sin del, dette er jo hans første. Han trenger å få alle små steg innover seg for å innse at det er virkelig [emoji14]
Dessuten, må jeg få bekreftet at jeg har rett - jeg er jo skråsikker på gutt [emoji14]
Hehe, man skal ikke kimse av magefølelsen :) den pleier gjerne å være rett :)

Tenker mannen er ekstra spent da :)
 
Back
Topp