Termin 2017 felles skravletråd

Blææ. Rød hårfarge er ikke så lett å få ikkerød...
 
f98859207657f29b092fa58e9b4bb8d8.jpg



Så langt har jeg kommet da [emoji6][emoji178]
 
Det blir spennende med ultralyd da. Du får ha masse lykke til! [emoji4] gleder meg til jeg kan dra på det selv og se lille gullklumpen vår i magen [emoji178]
 
Det blir spennende med ultralyd da. Du får ha masse lykke til! [emoji4] gleder meg til jeg kan dra på det selv og se lille gullklumpen vår i magen [emoji178]
Spennende med oktoberbaby da ;)
Har vært på tul 2 ganger selv, så herlig. Håper de kan se kjønn på tirsdag, men håper aller helst de kan bekrefte frisk baby i alle fall :D Han så fin ut 11+6 i alle fall.
 
Ja det er kjempe spennende [emoji4] Du har det ja. Jeg har vurdert å dra på tidlig UL selv. Koster det penger? Ja det viktigste er jo at babyen er frisk [emoji4] Det er i hvertifall viktig for meg . Sist gang jeg gikk griavid mistet .jeg det i uke 10.
 
Ja det er kjempe spennende [emoji4] Du har det ja. Jeg har vurdert å dra på tidlig UL selv. Koster det penger? Ja det viktigste er jo at babyen er frisk [emoji4] Det er i hvertifall viktig for meg . Sist gang jeg gikk griavid mistet .jeg det i uke 10.
Ja, om du ikke har noe grunn til å få henvisning til UL, må du oppsøke det private markedet og betale selv. Er bare ordinær ul som er inkludert i standard svangerskapsomsorg.
Hjelper godt å se en dott som spreller :D
Og nå, hjelper det veldig hver gang jeg kjenner bevegelser og spark.. Bekymret for alt mulig! [emoji14]
 
Ok [emoji4] jeg vil tro at jeg kanskje kan ha rett på det i å med at ungen min lå utenfor livmoren sist gang? Men jeg skal til legen 16 mars, så jeg får spørre da [emoji6] Hvis ikke så tror jeg kanskje at jeg vil kjøpe en UL time. Det skal bli utrolig godt å se at det er liv der inne [emoji178][emoji178]
 
Ok [emoji4] jeg vil tro at jeg kanskje kan ha rett på det i å med at ungen min lå utenfor livmoren sist gang? Men jeg skal til legen 16 mars, så jeg får spørre da [emoji6] Hvis ikke så tror jeg kanskje at jeg vil kjøpe en UL time. Det skal bli utrolig godt å se at det er liv der inne [emoji178][emoji178]
Jeg fikk beskjed at pga at min var utenfor livmor så MÅ jeg på TUL [emoji14]

Sniker fra prøverne
 
Ok [emoji4] jeg vil tro at jeg kanskje kan ha rett på det i å med at ungen min lå utenfor livmoren sist gang? Men jeg skal til legen 16 mars, så jeg får spørre da [emoji6] Hvis ikke så tror jeg kanskje at jeg vil kjøpe en UL time. Det skal bli utrolig godt å se at det er liv der inne [emoji178][emoji178]

Jeg ville spurt. Men om du er rundt 6 uker nå, er jo to uker ganske lenge om det KAN være exu...? Hadde prøvd å få kontakt med lege, og hintet til å få tul ganske fort.. Risikoen er vel høyere om man har hatt det før, så da tror jeg du skal kunne få det :) Spør! Ring gjerne legekontoret, si du er bekymret grunnet tidligere exu. Skader aldri å høre med dem! :)
 
Jeg er i uke 8 nå [emoji4] så når jeg har legetime 16 mars, er jeg ca 10 uker på vei. Jeg begynte å blø bittelitt i kveld, så jeg vil nok ringe å høre om en TUL på mandag [emoji6] Jeg ringte forresten til legevakten og, men de mente at det ikke var farlig ut i fra ddt jeg beskrev nå.
 
Jeg er i uke 8 nå [emoji4] så når jeg har legetime 16 mars, er jeg ca 10 uker på vei. Jeg begynte å blø bittelitt i kveld, så jeg vil nok ringe å høre om en TUL på mandag [emoji6] Jeg ringte forresten til legevakten og, men de mente at det ikke var farlig ut i fra ddt jeg beskrev nå.
Ring på mandag! Med blødning og tidlig exu har du grunnlag..! 10 uker blir for sent.. :/
Om det er bare litt blødning, er det forhåpentligvis ikke noe farlig [emoji173]️

Forresten, haha.. Quote meg gjerne når vi skriver, så får jeg popup varsler :D
 
Aktiv baby i kveld, så glad [emoji7][emoji173]️
 
Så koselig :D godt å høre at alt gikk bra :D føles det mer virkelig for mannen også? Og, magefølelsen din var jo helt rett :D
Mannen har følelsene sine i en liten boks, langt inni hjerterota. Med kodelås på. Det skal mye til før man får se noe til dem [emoji23] Så, det vet jeg ikke. Det blir jo ikke helt det samme for ham som for meg, siden jeg kjenner krapylet hele tiden, og han ikke.
Han hører bare en gal kjerring som prater til magen sin. Han har fått kjenne spark én gang, men kun det. Så.. Blir sikkert bedre for ham når han kan kjenne til lillebror mer.

Men ja! Kimser ikke av magefølelsen til Lillafrosk 8)

Hvordan går ting med deg? Er vel ikke så lenge igjen der nå..?
Jeg passerte 20 uker i går, og føler på at fødselen nærmer seg med stormskritt allerede [emoji28][emoji28]
 
Mannen har følelsene sine i en liten boks, langt inni hjerterota. Med kodelås på. Det skal mye til før man får se noe til dem [emoji23] Så, det vet jeg ikke. Det blir jo ikke helt det samme for ham som for meg, siden jeg kjenner krapylet hele tiden, og han ikke.
Han hører bare en gal kjerring som prater til magen sin. Han har fått kjenne spark én gang, men kun det. Så.. Blir sikkert bedre for ham når han kan kjenne til lillebror mer.

Men ja! Kimser ikke av magefølelsen til Lillafrosk 8)

Hvordan går ting med deg? Er vel ikke så lenge igjen der nå..?
Jeg passerte 20 uker i går, og føler på at fødselen nærmer seg med stormskritt allerede [emoji28][emoji28]
Hva er det med disse mannfolkene og det å vise følelser? [emoji14] helt håpløse der! ;) gleden kommer nok i takt med magen, og at han får kjenne flere sparka :)
Ikke lenge igjen her nå nei :D 34 dager til termin [emoji173][emoji170][emoji173] så under 5 uker! :D
 
Back
Topp