Tegner du?

Jeg er sær og når jeg skal sitte å farge så har bestemte ting bestemte farger, må da si jeg er møkka lei av blader :)) :::p
 
ImageUploadedByBV Forum1437978762.577664.jpg

Endelig ferdig med de bladene der hvertfall :p hehe så lei av blader at det tok jo en liten evighet :p gleder meg til å komme til skikkelige blomster igjen :D
 
Jo har tatt fri I dag, har tegnet meg ferdig til og med den sia med dør på, etter de to sidene med bare blomster. Fikk plutselig strikke jobb å :)
 
I dag kjøpte jeg også en slik bok... Fant en med utrolig fine dyrebilder, så meg og eldste sønnen min skal kose oss om kveldene fremover :D

Her er bilde nummer 1... Han er veldig opptatt av hvaler fortiden, så da passet jo denne perfekt! ;)

Får ikke lastet opp bilde... :(
 
I dag kjøpte jeg også en slik bok... Fant en med utrolig fine dyrebilder, så meg og eldste sønnen min skal kose oss om kveldene fremover :D

Her er bilde nummer 1... Han er veldig opptatt av hvaler fortiden, så da passet jo denne perfekt! ;)

Får ikke lastet opp bilde... :(
Det er utrolig mange fine slike :D :D jeg har lyst på en hau av de :p :D
 
Det er utrolig mange fine slike :D :D jeg har lyst på en hau av de :p :D
I dag kjøpte jeg også en slik bok... Fant en med utrolig fine dyrebilder, så meg og eldste sønnen min skal kose oss om kveldene fremover :D

Her er bilde nummer 1... Han er veldig opptatt av hvaler fortiden, så da passet jo denne perfekt! ;)

Får ikke lastet opp bilde... :(
Ja ser på dem hver gang jeg er I by'n for å se om det har kommet noen nye :)
 
Back
Topp