Tegner du?

Nei,gjør nok ikke det gitt:) Ikke noe for meg:) Ikke tålmodighet med sånn.
 
Jeg håper jeg har :) hadde vert fint å hatt noe annet enn baking å matlaging å koble av med :p
 
Nope. Prøver meg på akkurat den boka, men lysten holdt ikke til jeg var ferdig med første side engang.

Håper det passer bedre for deg!
 
Nope. Prøver meg på akkurat den boka, men lysten holdt ikke til jeg var ferdig med første side engang.

Håper det passer bedre for deg!
Hehe jeg håper :p koser meg hvertfall nå :D å gleder meg til å kunne sitte i kveld :D
 
  • Liker
Reactions: Io
Ikke spesielt flink til å tegne nei - men lykke til ^-^
 
Hehe nei det er ikke jeg heller :p men her er det jo bare fargelegging :p
Det er jo morsommere det da :p
Husker det var en stund hvor alle skille ha sånne paint-by-numbers ting. Glemte stort sett av det og så tok lillesøsteren over :p
 
Klarer ikke å tegne dessverre.
Sambo er helt rå på å tegne, ligger til slekta hans ;)
 
Har desverre ikke helt skjønt poenget med den boka jeg :p
Men håper du vil kose deg med den :)
 
Nei, jeg fargelegger sammen med ungene, men ikke ellers.. Sikkert avslappende for de som greier å koble av med slike ting, men det er ikke noe for meg...
Men det har hendt at jeg har vært så oppslukt i legobygging sammen med guttungen, at jeg har fortsatt etter at han har lagt seg :D haha..
 
Nei, jeg fargelegger sammen med ungene, men ikke ellers.. Sikkert avslappende for de som greier å koble av med slike ting, men det er ikke noe for meg...
Men det har hendt at jeg har vært så oppslukt i legobygging sammen med guttungen, at jeg har fortsatt etter at han har lagt seg :D haha..
Hahaha det har jeg å :D Lego er gøy da :D :D
 
Jeg elsker å tegne, og har tegnet myyyyye... Blitt litt mindre siste tiden, blir stortsett meg guttene... Men har mye tegneutstyr på loftet, som jeg kjenner roper litt innimellom, men har ikke helt roen lenger til å sitte meg ned å tegne.. Døgnet har for få timer :meh:
 
Back
Topp