Tøff barseltid?

Hva slags sjal gikk du for? Du får bare prøve å bruke det litt hver dag så du og lille blir vant til det :) Så kommer du til å oppdage hvor utrolig digg det er å bare kunne putte babyen i sjalet og få armene fri :D

Jeg kjøpte den fra ergobaby (aura bæresjal). Syntes det er skummelt for jeg vet ikke om det er stramt nok også er jeg veldig redd for å miste baby i det jeg legger han opp i:oops:

Min er 1 måned i dag, er det best å legge han liggende eller sittende da? Føler nakken hans ikke er så sterk enda at han kan legges sittende opp i. Eller har du noen tips?
 
Jeg kjøpte den fra ergobaby (aura bæresjal). Syntes det er skummelt for jeg vet ikke om det er stramt nok også er jeg veldig redd for å miste baby i det jeg legger han opp i:oops:

Min er 1 måned i dag, er det best å legge han liggende eller sittende da? Føler nakken hans ikke er så sterk enda at han kan legges sittende opp i. Eller har du noen tips?

Baby skal ikke ligge i sjalet :) detre er pga at de skal ha frie luftveier, noe som ikke alltid er like lett å kontrolere når de ligger.

Hvis ergobaby aura er elastisk er det bare å stramme så mye du klarer før du setter baby inni. Det skal være stramt som en tettsittende tskjorte.
Og så er det mye hjelp å få i Norsk bæregruppe på facebook om du er usikker :)
 
Back
Topp