Sytetråd.....

Har fått vann i kroppen:( Merker det godt overalt egentlig :/ Fikk kommentar at jeg hadde endra meg veldig i ansiktet siden sist jeg såg denne personen:)

Sånn er det med meg også, var hos jordmor i går og hu sa også det samme. Da er det bare en uke siden jeg var der sist :(
 
Nå føler jeg meg bare skikkelig STOR. Veldig klar for å få kroppen min tilbake!! (Aka få puppene enda mer ødelagt og masse nye rynker pga ny kid i huset :nailbiting:)
 
Syter over at jeg er blitt syk. Influensa, tett/rennende nese, hoste og øyebetennelse. Holder på å bli sprøø! Satser på at det går over snart da. Har fire uker til termin så innen den tid MÅ jeg da ha blitt kvitt dette...
 
Ååhr, må ta turen til sykehuset i morgen for å sjekke meg for ICP.. Tok blodprøve hos fastlegen min i forrige uke, men de hadde klart å sjekke feil, og siden kløen har forverret seg blir det en tur til sykehuset for å ta nye blodprøver. Typisk, jeg virkelig HATER nåler. Men, men.. At lille har det bra er viktigst
 
Ååhr, må ta turen til sykehuset i morgen for å sjekke meg for ICP.. Tok blodprøve hos fastlegen min i forrige uke, men de hadde klart å sjekke feil, og siden kløen har forverret seg blir det en tur til sykehuset for å ta nye blodprøver. Typisk, jeg virkelig HATER nåler. Men, men.. At lille har det bra er viktigst
Jeg hater også nåler, så skjønner godt at du ikke et så fornøyd med det. Du får be om å få ligge og pust med magen.
 
Blir magen større nå, så må jeg nok holde den oppe for at babyen skal finne veien ut :-/ sliten og lei.
 
Skriver under på den, dagene er tunge og lange nå.
Signera eg óg! Blir andpusten av å ligga på sofaen :smiley-ashamed005 hehe, alt e so tungt og da føles ut so ungen e på vei ut... enkelte daga e da mindre liv, men pleie å vera samanheng med når eg styre med noko/ har vondt osv..
 
Jeg får syte litt over at jeg ikke klarer og sove ordentlig, og ligger våken flere timer midt på natta :( men er vel kanskje kroppen som gjør seg klar og endrer søvn mønsteret?! :)
 
Off! Kjenner godt på kroppen at den er sliten no! Har ei veka igjen no så ska eg sjukemelda meg (går på vidergående) og kan ikke permitere meg før etter fødsel.. MEN, kjenner eg burde hatt det no egentleg, med håvne mandlar, vatn i kroppen å hodeverk siden eg nesten ikkje såver..

Å hallsbrann så da holde! Håpe da gir seg snart!!
 
Vann i kroppen, trøtt som fy og null energi. Nå kan lillemann snart bare komme synes jeg:p
 
Jeg får syte litt over at jeg ikke klarer og sove ordentlig, og ligger våken flere timer midt på natta :( men er vel kanskje kroppen som gjør seg klar og endrer søvn mønsteret?! :)
Har det likt her! Frustrerende, vil jo veldig gjerne lade opp batteriene, unødvendig å måtte være så mye våken nå på forhånd!
 
Jeg skal ta ny insulinresistenstest i dag jeg, da resultatet av test i aug var i øvre sjiktet. Gruer meg litt til det, det er ikke så veldig ålreit. Verste er den ventinga hvor jeg ikke får ut og gå litt en gang.
 
Den glukosebelastningstesten gikk jo kjempefint, mye lavere bs etter belastning i går enn i august. :) Så nå var det helt "trygt" fram til termin. :) Det var jo ikke noe å klage over! :)

Siden jeg er førstegangs så lurer jeg litt på hvor mye og hvor HARDHENDT liv dere kjenner i magen jeg, hva er vanlig? Spesielt på kveldene er det fullt liv her, og det står på så det knaker i ribbeina og lugger i blæra mi på samme tid føler jeg. Skikkelig harde kick nesten så jeg mister pusten, og innimellom sånn vanlig bevegelse som er bare moro. Flere som sliter med å sovne om kvelden fordi baby har treningsøkt?
 
Back
Topp