Sytetråd.....

MissMarge

Betatt av forumet
Ah, jeg er sååå lei. Kroppen og bekken verker, halsbrann og sure oppstøt, kvalme og oppkast, kynnere og nedpress, sprengt blære, konstant trøtt/dårlig søvn... Det er jaggu digg å være gravid 7 uker igjen, så må vel bare holde ut...
 
Håper det er en trøst for deg å høre at jeg har det ca like jævlig så deg xD ikke samme plagene, men har konstant intense smerter i ryggen som er ekstremt søvnforstyrrende og ellers veldig forstyrrende til det daglige og alt som må gjøres.

Hadde nettopp en periode med kvalme, løs mage, dårlig søvn, vond rygg, vondte kynnere/maserier, halsbrann, trøtt 24/7 og forskjøla... Ikke de kjekkeste ukene i mitt liv, men heldigvis er det kun ryggsmertene igjenn (og til tider maserier, men de er egentlig veldig velkomne for da vet jeg verfall at kroppen gjør seg klar og at det begynner å nærme seg). 5 uker igjen til termin.

Du har nok også bare en dårlig periode som forhåpentligvis mildnes snart. Satser på at du slipper å gå slik frem til termin! Håper du for avlastning både i jobb og i hjem, og at du får hvilet deg og samle styrke til den store fødedagen. :)
 
Samme her bortsett fra kvalme og oppkast. Har bare 4,5 uker igjen til terminen nå da, så nærmer seg!:) vi får bare holde ut og juble for alle små skritt nærmere termin!:)
 
Samme her, godt med en sytetråd! Her er jeg tissetrengt konstant, har bekkenløsning så alt av ståing og gåing er relativt ubehagelig, halsbrann, vonde kynnere, mensmurringer, muskelverk, trøtt, tjukk, ømme pupper... 4 uker igjen til termin! Må bare fokusere på det :p
 
Hurra liksom.
Føler det ganske så likt.
Du er heldig som bare har 7 uker igjen, jeg har 10uker og 6dager.... Hvis han ikke velger å komme før termin som storebrødrene har.
 
Åh, kjente det var litt digg med en sånn her tråd :p Er så lei av at alt er vondt og slitsomt og at kynnere og nedpress og bekkenløsning hindrer meg i å gjøre alt som trengs å gjøres. Gleder meg så sinnsykt til å kunne snu meg i senga uten å ha lyst til å gnage av meg armen pga smertene, gå tur i skogen og sove på magen :D
 
Jeg er lei av å ha vondt i bekkenet, vondt i ryggen, vondt i ribbein å lei nedpress å halsbrann.

Meeeen bare litt igjen så er vi mål :D
 
Godt å se/ høre at det er flere som er lei. Skal bli deilig å snu seg i senga uten at en føler at det er et basketak mot seg selv.
Ligger på siden, å der ligger jeg til jeg våker og har vondt en eller annen plass. Da er det å baske seg rundt og tyne neste side..
 
Godt å se/ høre at det er flere som er lei. Skal bli deilig å snu seg i senga uten at en føler at det er et basketak mot seg selv.
Ligger på siden, å der ligger jeg til jeg våker og har vondt en eller annen plass. Da er det å baske seg rundt og tyne neste side..
Kjenner meg sååå igjen i det du skriver. Hvem hadde trodd at noe så enkelt som å snu seg i senga kunne være så smertefullt og slitsomt :p
 
Godt å se/ høre at det er flere som er lei. Skal bli deilig å snu seg i senga uten at en føler at det er et basketak mot seg selv.
Ligger på siden, å der ligger jeg til jeg våker og har vondt en eller annen plass. Da er det å baske seg rundt og tyne neste side..
Haha ja samme her! Helt stiv når jeg våkner, sikkert fordi jeg har ligger i samme stilling så lenge, så må jeg kave meg rundt til andre siden og da har jeg våknet såpass at det er vanskelig å sovne igjen! Savner utrolig mye å ligge utstrakt på ryggen eller magen, det skal bli fint å gjøre det igjen!
 
Får litt dårlig samvittighet hver natt når jeg tenker fy f@#$ som jeg gleder meg til dette er over og jeg kan snu og vri meg som jeg selv vil. Og mest av alt sove på magen.
 
Stranda hval, går gjennom hodet mitt hver gang jeg må snu meg om natta :p Er så fryktelig tungt! Ikke minst å komme seg opp av senga!
 
Jæ*lig lei av og være kvalm, uke 33 og nå er det så dårlig plass i magen at jeg er kvalm igjen og klarer nesten ikke spise :depressed: lei av og ha vondt i bekkenet/hoftene, av og bruke 10 min på og snu meg på natta, gå på do hver time osvosv :angelic:;) er heldigvis plager som går bort etter fødselen, håper jeg iallefall! :p
 
Sååå enig☺️
Bekkenløsning og trøtt 'bare'... Men en har jo ikke 'så' lenge igjen, heldigvis!!
 
Vondt i "rompa" au au au. Av og til låser bekkenet seg helt.
 
Godt jeg har en ¨god¨ dag, viss ikke kunne jeg sikket skrevet en roman her! Har sletet med kvalmen helt siden uke 6 non stop.. Bekken plagene kom relativt tidlig og blir ikke akkurat bedre. svangerskapsmigrenen er jo også et mareritt, men trøster meg med at det mest sannsynlig går over! Så er det jo de andre ¨småplagene¨ som halsbrann til jeg kaster opp og svimler av og gå opp trappene i huset. Stå og dusje er umulig og jeg har ikke hatt lov til å bade siste ukene siden slimproppen gikk! Kjenner jeg gleder meg til og være ferdig!! Men håper det er en stund til enda da :) Så lenge hun har det best inni der kan jeg takle det meste av plager selv <3
 
Syter mest over fødsel/barseldrømmen som mest sannsynlig ikke går i oppfyllelse pga høyt blodtrykk og begynnende svf :(

Ellers er jeg drittlei av å våkne hver gang jeg skal snu meg, doven og vond på den siden jeg har ligget på. Leggkramper, og mye tissing, blæh! Så har jeg også vondt i muskler (?) på skambeinet, gjør at jeg vagger og vondt å reise meg osv :p

Men tiden går fort jenter, snart er det over:)
 
Bekkenlåsninger, hadde et bitte lite håp om at bekkenet skulle holde til termin, men nei. Eneste trøsten er at det er bare rett over 3 uker til fulltid.
 
Kjenner meg igjen i mye her! Lei av all bekkenplagene, slitt med det siden tidlig i graviditeten.. Skal bli SÅ godt å kunne snu seg skikkelig i senga uten å ha vondt! Klarer forsatt å såve på rygg, men da snorker jeg som en gammel mann og sambo bare klager.. MEN halsbrann må nesten være det værste for meg akk nå! Bare jeg bøyer meg litt frem føles det som om helse magesekken skal ramle ut.. huff, godt det ikke er lenge til vi er ferdige damer! Alle sammen her er fantastiske! Tenk alt dette dritet vi må gjennom for de søte små ❤️
 
Back
Topp