Symptomtråd.

Usj.. d hørtes fryktelig slitsomt ut! Bra du fikk en ny fysio iallefall.. håper jeg slipper bekkenløsning altså. Får vel ta kontakt med kiropraktoren jeg brukte sist og krysse fingrene for at d ikke blir noe mer utav d enn d. Har en veldig fysisk jobb, så bekkenplager passer meg dårlig:wtf:

Jeg jobber i barnehage, så ganske fysisk jobb her også. Sist var jeg sykemeldt på turdagene, hadde ikke kommet oss så veldig langt på tur om jeg skulle vært med. Var så vidt jeg klarte å være med å handle julegaver (var rundt 10-11 uker til jul), mannen måtte hente en handlevogn som jeg kunne støtte meg på slik at vi kom oss i bilen.
Nå er jeg på småbarnsavdeling, og selv om vi ikke skal løfte, så blir det mange løft iløpet av dagen allikevel. Satser på bekkenet ikke blir like gale som sist
 
Nå tar hormonene helt overhånd, i går satt jeg og grein helt uten mål og mening under frokosten. Fikk bare overveldende behov for å gråte, uten at det var noe motivasjon bak det. Sjukt :p
 
Vil roe de som er usikre om at mye gulaktig/hvit slimete utflod betyr at kroppen lager slimpropp. Denne fornyes kontinuerlig gjennom svangerskapet. Fikk noia over det her om dagen selv :hilarious:
 
Merket i går at jeg var mindre kvalm,kjempe deilig. Pleid å være morgenkvalm og fra å ha syyykt ømme bryst/brystvorter til å hverken være kvalm eller noe som helst ømme bryst. Er jo bare bra,men fikk en skikkelig thomhetsfølelse... Alle symptomene er borte.. over natta.. flere som har opplevd det samme? Er i uke 9.....
 
• Kvalm
• Oppkast
• Såre / ømme brystvorter
• Ubehagelig god luktesans
• Hodepine
• Tett nese
• Forstoppelse
• Oppblåst
• Vond korsrygg i ny og ne
• Sover urolig
• Matlei
• Trøtt, men vansker med å sove
• Hvit utflod
 
Merket i går at jeg var mindre kvalm,kjempe deilig. Pleid å være morgenkvalm og fra å ha syyykt ømme bryst/brystvorter til å hverken være kvalm eller noe som helst ømme bryst. Er jo bare bra,men fikk en skikkelig thomhetsfølelse... Alle symptomene er borte.. over natta.. flere som har opplevd det samme? Er i uke 9.....
Jeg har også hatt noen dager helt symptomfri. Det er visst normalt at det går litt opp og ned. Nyt det så lenge det varer!
 
Merket i går at jeg var mindre kvalm,kjempe deilig. Pleid å være morgenkvalm og fra å ha syyykt ømme bryst/brystvorter til å hverken være kvalm eller noe som helst ømme bryst. Er jo bare bra,men fikk en skikkelig thomhetsfølelse... Alle symptomene er borte.. over natta.. flere som har opplevd det samme? Er i uke 9.....

Jeg hadde det samme da jeg var ca 9+3. Ble kjempestresset og redd for at jeg hadde mistet. Men på kvelden kom kvalmen og oppkst tilbake, og brystene var så ømme at jeg ikke kunne ligge på siden en gang! Så nyt det mens du kan, symptomene kommer tidsnok tilbake ;)
 
Jeg hadde det samme da jeg var ca 9+3. Ble kjempestresset og redd for at jeg hadde mistet. Men på kvelden kom kvalmen og oppkst tilbake, og brystene var så ømme at jeg ikke kunne ligge på siden en gang! Så nyt det mens du kan, symptomene kommer tidsnok tilbake ;)

Så med andre ord, jeg skal ihvertfall ikke klage. Holder kvalmen i sjakk med mat. De er så ømme her også, at det er blitt et problem å dusje til tider. (Vondt når vannet treffer) Hehe.
 
Vet ikke om dette er ett symptom eller ikke, men begynte å grine da en gravid dame døde i Grey's Anatomy.. De fikk ut babyen, men hun var alene om den, og her sitter jeg og tenker.. "hvem skal ta vare på babyen da..."
Jeg vet det bare er en tv-serie, men den gjør meg litt lei meg. :( Og begynte å grine litt...
Er vanligvis ikke så følsom :p
 
Merket i går at jeg var mindre kvalm,kjempe deilig. Pleid å være morgenkvalm og fra å ha syyykt ømme bryst/brystvorter til å hverken være kvalm eller noe som helst ømme bryst. Er jo bare bra,men fikk en skikkelig thomhetsfølelse... Alle symptomene er borte.. over natta.. flere som har opplevd det samme? Er i uke 9.....
Gikk fra å være temmelig dårlig i uke 9, til å føle meg helt normal over natta da jeg rundet 10+0. Uggen igjen nå, 10+3..
 
Hadde ømme bryster, litt kvalme og murringer før positiv test. Kvalmen dempet seg raskt, men ømme bryster har jeg enda. Noe murringer også. Blir til tider ganske svimmel om jeg reiser meg fort
 
Å gå inn på badet etter noen har dusjet fungerer ikke her, da er det enten bare å sette seg ved doskåla, eller komme seg ut fortest mulig.

I dag tidlig måtte jeg snu og løpe på badet bare jeg kom inn på kjøkkenet, litt spesielt siden vi har delvis åpen kjøkkenløsning til stua, så det var ikke noe lukt
 
Ikke vært kvalm i forrige svangerskap, og ikke noe særlig detta, men i dag stod jeg og spøy ut vasken før jeg skulle på jobb :p er det mulig!
 
Penicillin tar rotta på meg. Brekker meg av alt, klarer ikke tygge. Imorgen skal jeg ut og spise med jobb.. håper kroppen skjerper seg til da:wacky: jeg vil jo spise gakk-gakk på kinaresturanten
 
Nesten symptomfri dag i går! Det var et deilig avbrekk [emoji4] Men i dag henger jeg over doskåla allerede kl 06.15, og jeg forbereder meg på en ikke fullt så symptomfri dag som i går.
 
Kvalmen begynner å forsvinne.. Redd det er et dårlig tegn. 8+2..
 
Back
Topp