Symptomtråd.

Jeg hadde nesten ingen symptomer i det hele tatt forrige svangerskap❤️ Bare halsbrann på slutten.
Hos meg kommer kvalmen og går litt, øker på utover dagen etter jeg har stått opp. Men den er ikke konstant hele tiden. Det er vanlig at symptomene kommer og går litt og er sterkere enkelte dager:) og noen har jo bare lite symptomer. Men skjønner man blir bekymret uansett. Man blir jo helt koko i disse dagene fram mot uke 12...

Ja, jeg blir litt smågal. Føler meg stort sett ikke gravid i det heletatt nå. Det er så forskjellig fra sist, da hadde jeg masse symptomer på denne tida, var veldig slapp og dårlig. Kan håpe det skyldes at jeg regulerer stoffskiftet denne gangen, det ble ikke oppdaget problemer med det før etter mange uker i forrige graviditet. Første gang jeg var gravid hadde jeg lite symptomer, da mista jeg i uke 9 :(
Skulle egentlig på TUL i helga, men måtte droppe det. Må få meg en ny time så jeg kan se om det virkelig er noen der ;)
 
10 veker nå (onsdag). Litt bekymra fordi det einaste eg har kjent i dag er eit lite stikk i livmora (eller der ein plass). Trenger fleire symptomer!
 
Ja, jeg blir litt smågal. Føler meg stort sett ikke gravid i det heletatt nå. Det er så forskjellig fra sist, da hadde jeg masse symptomer på denne tida, var veldig slapp og dårlig. Kan håpe det skyldes at jeg regulerer stoffskiftet denne gangen, det ble ikke oppdaget problemer med det før etter mange uker i forrige graviditet. Første gang jeg var gravid hadde jeg lite symptomer, da mista jeg i uke 9 :(
Skulle egentlig på TUL i helga, men måtte droppe det. Må få meg en ny time så jeg kan se om det virkelig er noen der ;)


Skjønner at du blir litt bekymret, spesielt siden du har mistet før❤️ Ja du får ordne deg en ny time og få enn kikk på spiren din ❤️
 
Alltid hatt likt og har lyst på thai mat, men no har jeg det langt opp i halsen , orker ikke tanken på det en gang :yuck:
Ikke engang kylling er så godt som det var
Så rart hvor forskjellig det skal være:) Thaimat er omtrent det eneste jeg orker tanken på, og jeg spiser det nesten aldri ellers :)
 
Så rart hvor forskjellig det skal være:) Thaimat er omtrent det eneste jeg orker tanken på, og jeg spiser det nesten aldri ellers :)
Jeg er på pizza for tiden :hilarious:
 
Klarer virkelig ikke trekke pusten ned i magen. Føler jeg bare puster heilt overfladisk....
 
8 uker nå. Begynt å bli litt uggen form på ettermiddag/kveld de siste dagene. Blir veldig slapp og føler jeg ikke helt klarer å spise riktig i forhold til hva magen vil ha. Kan gå fra mett/tilfreds til bråsulten på 1-2-3.. og spiser jeg ikke da, blir jeg kvalm og uvel. måtte til og med stå opp igjen etter jeg hadde lagt meg i går for å ta en brødskive :D
 
Holdt på å kaste opp da jeg kjente lukten av nystekte boller på butikken i dag:spitoutdummy::hungover: det som vanligvis lukter så godt!
 
Etter 8 timer med kvalme i dag lettet det etter jeg fikk i meg litt mat. Tok bare 8 timer å komme på noe som fristet. I dag var det wasa knekkebrød med sesam og havsalt med Bremykt og vellagret Jarlsberg som gjorde susen. Anbefales! Eneste som er litt kjipt med denne kvalmen/uggenheten er at jeg aldri har lyst på samme ting to ganger. Kjøleskapet er fult av random crap som fristet den ene gangen [emoji85]
 
jeg er dødskvalm hele tiden
 
Ja veldig opp og ned her, har det som oftes veldig greit ..
men i dag føles der som om jeg har vært på fylla i 14 dg :sour:
 
I går kom kvalmen :grumpy: Fortsatt idag, på tross av frokost.. Føler jeg nesten må kaste opp hele tida :bored: Åssen skal det gå på jobb i morra med undervisning i alle timene og inspeksjon..??!
7+0 idag
 
Etter 8 timer med kvalme i dag lettet det etter jeg fikk i meg litt mat. Tok bare 8 timer å komme på noe som fristet. I dag var det wasa knekkebrød med sesam og havsalt med Bremykt og vellagret Jarlsberg som gjorde susen. Anbefales! Eneste som er litt kjipt med denne kvalmen/uggenheten er at jeg aldri har lyst på samme ting to ganger. Kjøleskapet er fult av random crap som fristet den ene gangen [emoji85]

Føler den så sykt. Har nye cravings hver dag. I går hadde jeg lyst på risgrøt, så lagde meg det til lunsj nå. Men i dag passa det ikke, så ble egentlig bare uggen av det. Må liksom spise det som frister akkurat der og da :hungover:
 
Noen som sliter med bekkenet? Her er det SLT for tidlig med bekkenløsning, er bare 6+6. Men lurer på om det kan være bekkenlåsning. Hadde ingen tegn til bekkenløsning sist. Men rundt uke 20 hadde jeg bekkenlåsning som ordnet seg med kiropraktor et par tre ganger.
 
Noen som sliter med bekkenet? Her er det SLT for tidlig med bekkenløsning, er bare 6+6. Men lurer på om det kan være bekkenlåsning. Hadde ingen tegn til bekkenløsning sist. Men rundt uke 20 hadde jeg bekkenlåsning som ordnet seg med kiropraktor et par tre ganger.

Sist hadde jeg bekkenlåsning fra før positiv test, etterhvert ble det bekkenløsning også. Var hos en (ubrukelig) fysioterapaut fra uke 6-10, men siden det ikke hjalp gadd jeg ikke gå mer der. Fikk ny henvisning litt senere i svangerskapet, fant en annen fysioterapaut som hadde mer peiling på bekkenplager. Var også noen turer hos kiropraktor . Var sykemeldt 50% nesten hele svangerskapet - 100% de første ukene og siste måneden
 
Sist hadde jeg bekkenlåsning fra før positiv test, etterhvert ble det bekkenløsning også. Var hos en (ubrukelig) fysioterapaut fra uke 6-10, men siden det ikke hjalp gadd jeg ikke gå mer der. Fikk ny henvisning litt senere i svangerskapet, fant en annen fysioterapaut som hadde mer peiling på bekkenplager. Var også noen turer hos kiropraktor . Var sykemeldt 50% nesten hele svangerskapet - 100% de første ukene og siste måneden
Usj.. d hørtes fryktelig slitsomt ut! Bra du fikk en ny fysio iallefall.. håper jeg slipper bekkenløsning altså. Får vel ta kontakt med kiropraktoren jeg brukte sist og krysse fingrene for at d ikke blir noe mer utav d enn d. Har en veldig fysisk jobb, så bekkenplager passer meg dårlig:wtf:
 
Back
Topp