Symptomtråd :D

Huff, du får prøve de kjerringrådene som fins :)
Dem har jeg prøvd... Testet ut alt forrige gang siden jeg var kvalm hele svangerskapet. Hjelper litt å spise litt hele tiden, men det funker dårlig på jobb :p Håper jeg orker jobb i morgen.
 
Dem har jeg prøvd... Testet ut alt forrige gang siden jeg var kvalm hele svangerskapet. Hjelper litt å spise litt hele tiden, men det funker dårlig på jobb :p Håper jeg orker jobb i morgen.
Kan hende de fungerer nå da ;)
Huff ikke lett
 
I dag er plutselig brystknoppene mine nesten ikke ømme lenger! Det er jo sikkert helt normalt at det kommer og går litt, men det setter igang endel tanker når symptomer plutselig forsvinner...!
 
I dag er plutselig brystknoppene mine nesten ikke ømme lenger! Det er jo sikkert helt normalt at det kommer og går litt, men det setter igang endel tanker når symptomer plutselig forsvinner...!
Huff ja, fordeler med symptomer er at man føler seg gravid men skal ikke mye til før man er redd fordi de har en liten pause.
Er nok ingenting skal du se :)
 
Dette er mitt første svangerskap :) Er 6+6 i dag, og symptomene er helt greie nok. De første ukene hadde jeg en del murringer og smerter (antagelig luftsmerter, men veldig vondt egentlig), er kvalm av og på, men ikke sånn at jeg må kaste opp, bare veldig irriterende av og til. Kvalmen kommer og går veldig uregelmessig i løpet av dagen.., men blir det ikke mer enn dette så skal jeg ikke syte alt for mye :) Hehe.. Jeg er egentlig også litt glad for at jeg har litt diverse symptomer, for det er som flere sier, ingen symptomer gjør ofte at en begynner å lure litt :p Jeg tenker jo nesten konstant på den lille spiren i magen <3
 
Huff ja, fordeler med symptomer er at man føler seg gravid men skal ikke mye til før man er redd fordi de har en liten pause.
Er nok ingenting skal du se :)
Rart hvordan man savner å ha vondt:p
 
Skjedde meg i går også. Var ikke ekstremt smertefullt, men ubehagelig. Men er like fin idag, så vil tro det er helt normalt :)

Jeg har heller ikke opplevd det noe mer :) Men det var såpass vondt at jeg tenkte at "nå går det gæærnt", for det var mer vondt enn da jeg faktisk hadde SA. Men selvfølgelig mye mer kortvarig. Men tror alt er bra inni der da det kun var den ene gangen og det ikke har konmet noe blod eller noe :)
 
Har så mye smerter i magen og underlivet i dag og i natt. Holdt på å ringe legevakta i natt. Mensensmerter gange 10 og føles som om noen stikker meg med nåler i underlivet. Føler et press i magen når jeg skal tisse, og gjør vondt hvis jeg setter meg fort opp.. Ingen blødninger og har hatt smertene siden uke 4. Blir veldig bekymra... Skal på tidlig ul i morra, håper alt er bra inni der :(
 
Har så mye smerter i magen og underlivet i dag og i natt. Holdt på å ringe legevakta i natt. Mensensmerter gange 10 og føles som om noen stikker meg med nåler i underlivet. Føler et press i magen når jeg skal tisse, og gjør vondt hvis jeg setter meg fort opp.. Ingen blødninger og har hatt smertene siden uke 4. Blir veldig bekymra... Skal på tidlig ul i morra, håper alt er bra inni der :(
Så bra du skal på ul i morgen. Greit å sjekke når man har vondt. Krysser fingrene for at alt er bra.
 
Kvalme og murringer hver dag her, men kvalmen er så lett at jeg blir glad når den kommer..!:D
En av dagene i forrige uke så hadde jeg så sterke luftsmerter at jeg måtte ta Paracet..:oops:
I går fikk jeg endelig såre brystvorter, aldri opplevd før!:) Måtte symptomene fortsette i ukene fremover....:p
 
Har så mye smerter i magen og underlivet i dag og i natt. Holdt på å ringe legevakta i natt. Mensensmerter gange 10 og føles som om noen stikker meg med nåler i underlivet. Føler et press i magen når jeg skal tisse, og gjør vondt hvis jeg setter meg fort opp.. Ingen blødninger og har hatt smertene siden uke 4. Blir veldig bekymra... Skal på tidlig ul i morra, håper alt er bra inni der :(
Hvordan gikk det kjære deg? :)
 
Back
Topp