Symptomtråd :D

Marsmamman

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
September To Remember
Aprilspirene 2024❤️
Maisløyfene 2024
Vi må vel ha en symptom tråd? Jeg hadde masse symptomer før jeg testet og var nesten sikker på at jeg var gravid :D Nå i helga har jeg fått slappet mye av, fått nok søvn og da har jeg ikke kjent så mye :) Testene blir sterkere og jeg føler meg trygg på at dette går veien :) Har dere fått noen symptomer enda? :D
 
Er kun 3+6 enda, men har vært småkvalm i to dager nå. Ellers har jeg hatt ømme puppa e ganske lenge i tillegg til å hatt litt murringer en stund. Har også litt dårlig matlyst. Men syns det er mindre murringer nå enn sist jeg var gravid så smånervøs i forhold til det :p
 
Er kun 3+6 enda, men har vært småkvalm i to dager nå. Ellers har jeg hatt ømme puppa e ganske lenge i tillegg til å hatt litt murringer en stund. Har også litt dårlig matlyst. Men syns det er mindre murringer nå enn sist jeg var gravid så smånervøs i forhold til det :p
Jeg har hatt mye murringer denne gangen, sist gang hadde jeg ikke peiling før jeg var langt over ikm og hadde generelt veldig lite murringer. Så tenker det er veldig forskjellig fra er svangerskap til neste og ingenting å bekymre seg for :)<3
 
Før IKM hadde jeg to symptomer:
- Veldig virkelige drømmer som jeg husket godt
- Kviser

Nå har jeg litt murringer i ryggen innimellom, av og til ømme bryster, litt trøtt og sliten og så har kvalmen sånn veldig smått begynt å snike seg på hvis det er lenge siden jeg har spist. Er 4+3.
 
Fet hud, strekninger, murringer i magen. Er 4+2 idag. Murringene er der ofte, å har aldri kjent slikt før. Å får strekk i magen når jeg fiser, knis. :wideyed:
 
Sover dårlig på natten og trøtt på dagen, kviser, ømme pupper, murringer og stikking i eggstokkene. Og jeg blir fort sulten. :)
 
Sover dårlig på natten og trøtt på dagen, kviser, ømme pupper, murringer og stikking i eggstokkene. Og jeg blir fort sulten. :)

Det å bli fort sulten var et av de første tegnene hos meg sist, og vedvarte hele graviditeten uheldigvis. Håper jeg slipper det nå, haha.
 
Hadde en tidlig SA i oktober 2015, da uten å vite at jeg hadde vært gravid. Prøver å kjenne igjen de samme symptomene, men kan ikke si jeg blir særlig klok på det.
Hadde ekstrem hodepine sist, det har jeg også nå. Håper det går over snart!
Forrige gang var jeg veldig trøtt og hadde ømme bryster, det har jeg ikke nå. Nå er jeg litt småkvalm om kveldene, må tisse oftere og sover dårlig. Samtidig så strekker det litt i område rundt lysken en gang i blant. Er ikke de største symptomene, men tenker at så lenge jeg ikke har blødd, så er alt som det skal ;)
 
Er 4+5 i dag. Ikke kjent noe særlig til kvalme, har alltid hatt "sterk mage " (skal mye til før jeg blir kvalm eller brekker Meg) men jeg har kjøpt ingefærsaft i tilfelle rottefelle... Har aldri vært gravid før så vet ikke hva jeg kan vente meg... Luktesansen meldte seg veldig tidlig, har følt meg som en sporhund i snart to uker allerede...:p drømt alt mulig rart, har også alltid hatt en blære på størrelse med en peanøtt fra før...og det har ikke bedret seg.... Værst om natta, går på do minst 3ganger nå... Brystvorter er veldig kresne på stoffet som rører dem..silke eller lignende - men helst ingenting... Utover det så er det gjennomtrekk i skrotten.. Slutta med kullsyre ved nyttår, virker som om kroppen henger etter. Her er det frisk bris....
 
Ånei :( håper jeg slipper det denne gangen ;(

Ja, eg va litt kvalm sist graviditet.. ikkje nåke eg har lyst å gjenta!:p då hjalp da å eta nåke ofta då.. men da viste tydelig på vekto kan du sei.. hehe.. :p håpa da kun va i går! :p
 
Jeg er sååå trøtt! Og så kjenner jeg at jeg blir raskt sliten, om jeg pushe på begynner jeg å kaldsvette og bli kvalm:confused:
 
Jeg er også kjempetrøtt,blir trøtt allerede i fem tiden om dagene! Tror jeg får legge meg tidlig idag å sove skikkelig ut:p
 
Off.. gikk du kvalm heila svangerskapet sist? Eg slapp heldigvis onda me kun å vera småkvalm i 1.trimester ..då kun om eg ikkje åt ofta nok..:p

Jeg slapp også unna med de første ukene sist. Etter uke 12 ga det seg :) Men ja, måtte jo spise konstant :p
 
Jeg slapp også unna med de første ukene sist. Etter uke 12 ga det seg :) Men ja, måtte jo spise konstant :p

Håpa da vertfall gir seg te då no og isåfall!;) ..men hadde ikkje gjort nåke å sleppa kvalmen i da heila!:eek: :p gjekk jo opp 8kg kun dei første 12 vekene! :eek: hehe.. heilt voldsomt!:eek:
 
Har typiske mensmurringer og bittelitt rosa på papiret. Håper virkelig at det går over. Ellers blir jeg veldig brått veldig sulten ;)
 
Back
Topp