Symptomtråd :D

Kvalme og murringer hver dag her, men kvalmen er så lett at jeg blir glad når den kommer..!:D
En av dagene i forrige uke så hadde jeg så sterke luftsmerter at jeg måtte ta Paracet..:oops:
I går fikk jeg endelig såre brystvorter, aldri opplevd før!:) Måtte symptomene fortsette i ukene fremover....:p

Hihi, jeg er også veldig takknemlig for alle symptomer. I alle fall hittil ;)
 
Oppblåst :)
 
Stikkinger i livmor, ømme pupper, øm livmortapp, småkvalm, hormonell..tja det "vanlige" :D
 
Sjekket nå i dag "tappegrafsing" :p den var nå "flatet" ut og plugget igjen :D
 
Holdt meg hjemme fra skolen i dag, våknet med stygg kvalme og trodde jeg skulle kaste opp.. Så jeg gikk å la meg igjen :-/
 
Hvordan gikk det kjære deg? :)
Så koselig at du spør! <3 det gikk kjempebra, Fikk se en liten reke med bankende hjerte! :) ble satt tilbake en uke, men det gjør meg ingenting så lenge alt Står bra til! Nå er det bare å vente til uke 12, bekymrer seg jo litt uansett fram til da ;)
 
Så koselig at du spør! <3 det gikk kjempebra, Fikk se en liten reke med bankende hjerte! :) ble satt tilbake en uke, men det gjør meg ingenting så lenge alt Står bra til! Nå er det bare å vente til uke 12, bekymrer seg jo litt uansett fram til da ;)
Så fantastisk å se et bankende hjerte ♥
 
Så koselig at du spør! <3 det gikk kjempebra, Fikk se en liten reke med bankende hjerte! :) ble satt tilbake en uke, men det gjør meg ingenting så lenge alt Står bra til! Nå er det bare å vente til uke 12, bekymrer seg jo litt uansett fram til da ;)
Åh så herlig! ❤️ kjekt å høre :D
 
Hetetokter å ekstremt trøtt. Klarte å rive ned en blad hylle på butikken i dag også :p svimmel.no
 
Blir sikkelig svimmel når jeg legge meg ned! Ekkelt :) samt at jeg er kjempe oppblåst og kvalm så er dette kjempe koselig :) gleder meg til mange av symptomene gir seg litt å jeg føler meg bra igjen :) nå føler jeg meg bare syk :( blæ
 
Back
Topp