Symptomer

Jeg er litt kvalm om morran, men på kvelden er jeg virkelig uggen! Trykker innpå med salte ting, det lindrer litt, men føler egentlig jeg må spise hele tida. Vi drar på påskeferie i morra, skal være 9 stk totalt. Hadde ikke tenkt å si noe, men det blir vanskelig å skjule det om kvelden ass...
 
Flere som sover ekstremt dårlig? Jeg vrir meg frem og tilbake hele natta.. [emoji57]
 
7+5 og kvalm opp og ned heeele dagen, så fort jeg blir bittelitt sulten eller bittelitt mett[emoji85] Og en fryktelig ekkel smak i munnen... Mat og drikke smaker liksom ikke noe godt... Håper det gir seg snart, skikkelig ubehagelig!

Og halebeinet... det gjør så vondt!! Legen mener det er bekkenløsning[emoji30] Noen andre som har opplevd det så tidlig?
Uff.. jeg fikk bekkenløsning fra uke 9 sist. Er hormonelt betinget så er fult mulig å omtrent få det fra positiv test.
 
5+4, å kvalmen er blitt altoppslukende!!!! Hater dette! Har laget en stor mugge ingefær-vann.. ELSKER ingefær til vanlig , har det i stortsett all mat... dermed går ikke dette sabla ingefær-vannet ned... minner alt for mye om mat :arghh:
Kvalme er så utrolig d**** Neeei, ekke det typisk a[emoji33] [emoji16] Kanskje du kan ha i litt sitron i vannet? Eller lime?
 
Småkvalm til tider, veldig oppblåst på kvelden, ømme bryster
 
Puppene mine..... :woot::arghh::confused: Nå trenger de ikke bli ømmere!!! AU!!!
 
Kvalme er så utrolig d**** Neeei, ekke det typisk a[emoji33] [emoji16] Kanskje du kan ha i litt sitron i vannet? Eller lime?
Jeg takkler ikke ettersmaken av lime/sitron:grumpy: jeg har enda så friskt i minnet all kvalmen etter forje svangerskap att det er sykt lite som frister denne gang :inpain: men så kaldt vann att munnen blir bedøvd funker litt:joyful: må bare få gubben hjem så han kan fryse ned flasker til meg å ha i fryseren , jeg fordrar ikke fryserlokt lenger:hilarious:
 
Ååhhh den kvalmen er så intens, altoppslukende :arghh: konstant dårlig. Husker ikke hvordan jeg holdt ut dette sist. :arghh::arghh: eneste gangen jeg har det bra er når jeg sover
 
6+2 og er stuptrøtt! Kan sovne når som helst og hvor som helst, og uansett hvor lenge jeg sover så våkner jeg like trøtt[emoji23]
 
Merker i grunn ikke mye. Litt ekstra sliten, murringer inniblant og litt ømme bryster. Uggen til tider men ikke kvalm. Katta klenger noe helt forferdelig da [emoji23] det gjør katta på jobb og...
 
Jeg begynner å bli urolig jeg nå.. har ingen ømme bryst,ingen kvalme... jeg er så redd for MA... griner snart.... alle sier vær fornøyd med at formen er bra men hvordan skal jeg klare det når det er det eneste måten man kan vite at ting kanskje er normalt?
 
Argh er så forstoppet, at jeg er kvalm Ingen laxantia med meg på påskeferie... Tror kanskje det forårsaker ubehaget jeg har hatt i magen og ryggen siden i går. Lurer så på hvordan det går med min lille spire. Skulle ønske jeg hadde tul i uka som kommer, men på grunn av påsken blir det ikke før i neste uke.. Forbanna påsken[emoji23]
 
Forbaska god form og symptomene dabber sakte men sikkert av... veldig spent på hvor dette ender ....
 
Det virker som dette skjer mange her inne, så ikke bekymre deg[emoji173]️ kroppen venner seg sakte men sikkert til hormoneksplosjonene i kroppen [emoji4]
Synes det var veldig tidlig.. alle de andre "100" svangerskapene har jeg hadd ett lite avbrekk i uke 7,før det har kommet ny kvalmebølge og plager... Håper jo dette også er uskyldig , men jaggu blir man tankefull :nailbiting:takker så mye for positiv tankegang:Heartred
 
Forbaska god form og symptomene dabber sakte men sikkert av... veldig spent på hvor dette ender ....

Mine symptomer er veldig av og på. Virker som det er sånn for mange her. Mine tanker spinner også rundt samme spørsmål som ditt. Håper for oss alle[emoji173]️
 
Back
Topp