Symptomer

6+1 og da smalt det! Våkna grisekvalm og er redd for hva som skjer om jeg reiser meg [emoji51]
 
6+2 (6+0)
Hvor er kvalmen min??? :( den burde vært her nå vel.... begynner å bli stressa.. heldigvis ultralyd i morgen. Livredd for å ikke se et hjerte som slår....
 
6+2 (6+0)
Hvor er kvalmen min??? :( den burde vært her nå vel.... begynner å bli stressa.. heldigvis ultralyd i morgen. Livredd for å ikke se et hjerte som slår....

Jeg er heller ikke spesielt kvalm, 6+1 i dag. Av og til litt småuggen men det kan være psykisk også [emoji28] Ikke alle som blir kvalme.
 
6+2 (6+0)
Hvor er kvalmen min??? :( den burde vært her nå vel.... begynner å bli stressa.. heldigvis ultralyd i morgen. Livredd for å ikke se et hjerte som slår....
Ikke kvalm her heller. Ikke idag vertfall. Er 6+1. Har på meg seaband da,men er egentlig bare glad den ikke er her! Huff det er forferdelig å være kvalm
 
Jeg er heller ikke spesielt kvalm, 6+1 i dag. Av og til litt småuggen men det kan være psykisk også [emoji28] Ikke alle som blir kvalme.
Ikke kvalm her heller. Ikke idag vertfall. Er 6+1. Har på meg seaband da,men er egentlig bare glad den ikke er her! Huff det er forferdelig å være kvalm

Ja kan jo være man er heldig å slippe unna.. Men får litt dårlig følelse når man ikke er kvalm. Den eneste gangen et svangerskap har gått bra for meg er den gangen jeg gikk med jentungen og var gørrkvalm. De andre svangerskapene jeg ikke var kvalm gikk det til dundas. Får bare håpe det er at man er heldig som slipper unna, men at det går bra selvom.. hadde jo forsåvidt vært fint å slippe å bo på do det svangerskapet her også.
 
Da er jeg på topp. God form rett før leggetid. Helt typisk at jeg starter dagen skikkelig spyklar, og at det hjelper litt og litt for hvert måltid før jeg føler meg fin på senkvelden. Flash fra tidligere graviditeter [emoji16] Glad for å ha økning i symptomer, selv om denne er litt slitsom når man skal på jobb [emoji85]
 
Eneste jeg hadde sist svangerskap var trøttheten og strekk i leggene...nå derimot er jeg angrepet med symptomer fra dag én! kvalme, svimmel, trøtt, sliten, null kondisjon, noe halsbrann - you name it! Håper det går seg til litt etter litt. Men er sikker på jeg får som fortjent som hadde et «drømmesvangerskap» sist det positive med det er jo at det er et tegn på at ting fortsatt sitter, å det liker vi!
 
Jeg er så sliten og trøtt.
Alt som må gjøres er et ork...
Er nesten redd jeg har blitt lat :-(
Men jeg vil så mye, men orker ikke :-(
 
Blir litt redd. Har de siste tre dagene ikke hatt noen symptomer. Kun noe murring av og til. Ser det er mane som har mye forskjellig. Men det kan være liv selv om man ikke har ømme bryst etc?
 
Blir litt redd. Har de siste tre dagene ikke hatt noen symptomer. Kun noe murring av og til. Ser det er mane som har mye forskjellig. Men det kan være liv selv om man ikke har ømme bryst etc?

Absolutt!! D er like normalt med mange, som med ingen symptomer. Dette svangerskapet er jeg litt uggen i formen, men ingen ting mer. Forrige gang hadde jeg særdeles lite plager i d hele tatt, men ut kom d en frisk og fin gutt likevel[emoji6]
 
Blir litt redd. Har de siste tre dagene ikke hatt noen symptomer. Kun noe murring av og til. Ser det er mane som har mye forskjellig. Men det kan være liv selv om man ikke har ømme bryst etc?
Har hørt og lest at symptomer kan komme og gå, og har hørt og lest om mange som ikke har noen symptomer i det hele tatt :)
Så jeg vil absolutt si at alt er mulig :)
Er bare uggen foreløpig,så har ikke så mange symptomer jeg heller,som mange (om ikke nesten alle) her inne har :)
 
Absolutt!! D er like normalt med mange, som med ingen symptomer. Dette svangerskapet er jeg litt uggen i formen, men ingen ting mer. Forrige gang hadde jeg særdeles lite plager i d hele tatt, men ut kom d en frisk og fin gutt likevel[emoji6]

[emoji177] takk!
 
Har hørt og lest at symptomer kan komme og gå, og har hørt og lest om mange som ikke har noen symptomer i det hele tatt :)
Så jeg vil absolutt si at alt er mulig :)
Er bare uggen foreløpig,så har ikke så mange symptomer jeg heller,som mange (om ikke nesten alle) her inne har :)

Takk [emoji173]️[emoji295]️
 
Må være forsiktig med hva man ønsker seg. Grusomt kvalm. Startet i går kveld og nå går der ikkr over. Husker plutselig en brøkdel av hvor jævlig det faktisk kan bli.
 
Blir litt redd. Har de siste tre dagene ikke hatt noen symptomer. Kun noe murring av og til. Ser det er mane som har mye forskjellig. Men det kan være liv selv om man ikke har ømme bryst etc?

Jeg har heller ikke ømme bryst lengre, man blir litt bekymra kjenner jeg[emoji15]
 
7+5 og kvalm opp og ned heeele dagen, så fort jeg blir bittelitt sulten eller bittelitt mett[emoji85] Og en fryktelig ekkel smak i munnen... Mat og drikke smaker liksom ikke noe godt... Håper det gir seg snart, skikkelig ubehagelig!

Og halebeinet... det gjør så vondt!! Legen mener det er bekkenløsning[emoji30] Noen andre som har opplevd det så tidlig?
 
5+4, å kvalmen er blitt altoppslukende!!!! Hater dette! Har laget en stor mugge ingefær-vann.. ELSKER ingefær til vanlig , har det i stortsett all mat... dermed går ikke dette sabla ingefær-vannet ned... minner alt for mye om mat :arghh:
 
Back
Topp