Symptomer!

Jeg er innmari trøtt.... !
Mensmurringer i venstre side av magen, hodepine, kald og varm om hverandre, klør på kroppen (spesielt puppene), småkvalm og sulten uten matlyst.. er forresten ca 5+4/5
 
Når kom de første symptomene hos dere? Er nå 5+2 og merker ingenting

Jeg hadde murringer før IKM og fikk ømme bryster 13 DPO som jeg fortsatt har, ellers merker jeg veldig lite og jeg føler meg ikke gravid.
 
Jeg hadde mange symptomer før jeg ble kjempe forkjølet + halsbetennelse... nå går jeg på antibiotika og begynner å bli bedre, men kjenner ingen av de gravid symptomene jeg hadde... jeg blir stressa av det [emoji31]
 
Jeg har fortsatt tilnærmet ingen symptomer, kun ømme bryster. Men nå som jeg har vært på TUL og vet at alt er bra bekymrer jeg meg ikke lenger og prøver å nyte at formen er bra :)
 
Da har kvalmen kommet for fullt [emoji40] trodde kanskje jeg slapp denne gangen, men neida...
 
Da har kvalmen begynt å komme. Men er mest plaget av at jeg er trøtt. Var ikke nærheten til så trøtt med de andre. Bare jeg legger meg litt nedpå. Så tar det ikke lange tiden før jeg er sovnet. Uansett hvor lenge og hvor godt jeg sover. Føler jeg meg ikke uthvilt.
 
Her har kvalmen kommet, men ved hjelp av 40% sykmelding og kontinuerlig spising unngår jeg faktisk å kaste opp. er mye trøtt og sliten, så stakkars mannen gjør nesten alt hjemme. Har en del ligamentsmerter. Men utenom det så er jeg i ganske så fin form:laughing021 er i mye bedre form på kvelden enn på dagtid da, så går flere ganger i løpet av arbeidsdagen med pose og brekker meg:meh:
 
Fortsatt lite symptomer.
Tretthet, men får ikke sove på kveld.
Så er det lite mat jeg har lyst på. Er ikke kvalm, men maten frister ikke. Vil bare ha knekkebrød med hvitost og syltetøy og taco som varmmat.
 
Det var pga at jeg ble kvalm på bussen flere dager i strekk også da jeg kom hjem var jeg så trøtt at jeg bare måtte legge meg ned i noen timer.
Da mistenkte jeg at noe var på gang.
 
Og fryser mye jeg også, ja! ☃️ Bra med en mann som funker som varmepute.

Samt større (og ømme) pupper. Juhuuu! [emoji1]

Må også legge til at jeg har fått fantastisk hud! Har jo hørt at mange får den "glødende" fine huden, men også at andre får mange kviser. Har alltid slitt med kviser, så var sikker på at det ville bli mere. Men nei! Føler meg så fin med glatt hud og større pupper!

Så får jeg bare prøve å glemme at jeg har blitt breiere allerede også. [emoji849]
 
Last edited:
Back
Topp