Symptomer!

Her er puppene fortsatt veldig øm. Blir fort kvalm og dårlig om jeg ikke har spist noe særlig.
Ryggen og bekkenet er også begynt å krangle litt etter tunge dager på jobb, men ikke noe som betyr noe enda:)
 
Her er det ikke ømme bryster, her er det sykt vonde såre verkende pupper! Hehehe.. Au :/
Kvalm, men sånn tilfeldig når det kommer..
Menssmerter, masser av de, og lyskestrekk da..
For ikke å snakke om halsbrann og sure oppstøt! :yuck:

Men altså, jeg er så glad for å være gravid :D:)
 
Småkvalm, kjempesulten men har egentlig ikke lyst på noe, ømme pupper (snakk om å gjøre seg klar tidlig til amming!)
Trøøøøøøtt
Men også veldig lykkelig :)
 
Medium ømme pupper.
Mye menssmerter/murringer
Tissatrengt
Sulten
 
Konstant sulten, kan ikke få nok mat uansett hvor mye jeg spiser. Litt trøtt også, men ellers er formen veldig fin.
 
Gratulerer :D kan jeg spørre hva ketolysekur er?:)

Takk :)

Det er en ekstrem lavkarbo diett. Spiser mindre enn 15 g karbohydrater pr døgn. Man går da rett i fett forbrenning.
Så jeg hadde planer om å gå ned 10-15 kg i år, men går det nok opp istedenfor ;)
 
Takk :)

Det er en ekstrem lavkarbo diett. Spiser mindre enn 15 g karbohydrater pr døgn. Man går da rett i fett forbrenning.
Så jeg hadde planer om å gå ned 10-15 kg i år, men går det nok opp istedenfor ;)
Okey:) koselige kiloer å gå opp da :D
 
Ømme pupper og sinnsykt såre nipler, bh er VONDT! [emoji20] Småkvalm hele dagen, og periodevis veldig kvalm så har blitt noen runder med hodet i do... [emoji13] Og mensenmurringer flere ganger for dag. I tillegg er jeg så oppblåst at jeg ser kjempe gravid ut [emoji85]
 
4+2. Eneste jeg har kjent på til nå er murringer og ømme bryster. Gruer meg til uke 7 for da vet jeg kvalmen setter inn... Nyter disse dagene hvor jeg er stort sett symptomfri:)
 
Når kom de første symptomene hos dere? Er nå 5+2 og merker ingenting
 
Jeg føler jeg klør overalt! Noen som har reagert sånn under graviditet?
Jeg vet at det var ei inne på et annet terminforum som slet litt med svangerskapskløe, men har ingen erfaring med det selv :)
 
Ømme pupper som har vokst en del, og forstørrede areolaer... og grusomt trøtt, sover 1-2t på dagtid. Men ingen kvalme foreløbig!
 
Kvalme gjennom heile dagen, stadig voksande frontparti, ligamentsmerter (synst det var veeeldig tidlig, sist kom dei i starten av 2.trimester). Og så den evinnelige trøtthet en..kjennest ut som eg har sirup i heile systemet :dead:
 
Back
Topp