Symptomer!

Jeg er også kjempe forkjølet å ingenting hjelper. Men jeg leste en plass at tett nese var tidlig graviditet tegn :p
 
Har ikke hatt noe symptomer utenom kraftige mensensmerter. Har vært litt kvalmen de siste dagene men tror det er fordi jeg er syk
 
Kanskje det er et symptom :hilarious: Jeg har hostet siden 6 DPO men er ikke egentlig syk.

Hehe ikke sant! Var hos legen i dag, hoster såpass på natten, at det reduserer søvnlengde min fra 7 til 3-4 timer. Blir jo helt zombie av det når man i tillegg er litt trøtt av graviditeten. Men ettersom jeg er gravid vil han ikke at jeg skal ta noen legemidler, ser jo den :) så da får jeg ri den av da :)
 
Jeg er bare i den 5 uka, men har over to uker vært tett og har hatt mange nyseanfall om dagen. Har bare tenkt at allergien har kommet tilbake for fullt. I tillegg de siste dagene har jeg hatt hodepine, ekstremt oppblåst og i dag våknet jeg med vond korsrygg. Murringer har jeg hatt siden eggløsning :)
 
Igår og idag har jeg ikke vært kvalm eller hatt mensmurringer! Så akkurat nå nyter jeg å bare ha ømme pupper og være veldig trøtt[emoji1]
 
Vondt i korsryggen, men det kan likegjerne være prolapsene som plager meg.

Underhudskviser (aus)
Ømme pupper (kan komme av progesteronstøtten)
Trøtt (men det kan likegjerne komme av Progesteronstøtte)
Lett murring.

Ellers lite symptomer. Sist hadde eg lite synptomer då også, gikk da også på progesteronstøtte. Eneste symptomer sist var overstimulering, så sånn sett hadde eg mer symptomer da.

No e det innsett i naturlig syklus.

Hei Pinnedyret! [emoji5]

Jeg er overstimulert denne gangen og kjenner selvsagt det mest av alle symptomer.
Hvordan gikk det med deg forrige gang?

Husker du hvor dårlig du var? Måtte du legges inn? Og hvor langt ut i graviditeten var du dårlig med ohss?
 
Gikk bra med meg. Fikk beskjed om å holde meg i aktivitet og drikke masse vann! Fikk litt over en liter med væske i buken og fikk mage fort som aldri forsvant før selve babymagen kom. Var ikke veldig dårlig, men litt. Men så lenge eg holdt meg i aktivitet og drakk masse vann hele tiden så holdt eg det i sjakk ;-)
 
Måtte ikke legges inn nei. Blodprøvene mine på elektrolytter var fine hele veien. Noe forhøyet. Ellers var eg aldri skikkelig dårlig i forrige svangerskap. Men ble i storform i uke 11-12 som varte helt til fødselen.
 
Gikk bra med meg. Fikk beskjed om å holde meg i aktivitet og drikke masse vann! Fikk litt over en liter med væske i buken og fikk mage fort som aldri forsvant før selve babymagen kom. Var ikke veldig dårlig, men litt. Men så lenge eg holdt meg i aktivitet og drakk masse vann hele tiden så holdt eg det i sjakk ;-)

Ja Okay [emoji5] Magen min ser også ganske gravid ut nå [emoji6]

Jeg har bare gått opp 1 kg, men magen er så stinn og vond at jeg ikke klarer rette opp ryggen. Ganske slitsomt.

Er hos gyn ca annenhver dag og virker som ohss'en ikke blir værre eller bedre. Eggstokkene er ca 7-8cm tror jeg og legen sier jeg er mellom mild og moderat overstimulering.

Jeg er så redd for å bli bedre for da frykter jeg at hcg går ned.... men heldigvis har hcg stiget de siste dagene da [emoji1360]

Var du såpass Ok at du kunne jobbe osv?
Jeg ligger stort sett på sofaen hele dagen og blir veldig fort sliten.
 
ja, men ble fort tungpust, men eg blei bedre av å bevege meg. Og overstimuleringen gikk mer ned jo mer eg gikk og drakk vann.
 
ja, men ble fort tungpust, men eg blei bedre av å bevege meg. Og overstimuleringen gikk mer ned jo mer eg gikk og drakk vann.

Takk for tips! Skal prøve å bevege meg litt mer [emoji5] Er så veldig spent og nervøs og redd for å gjøre noe feil. Håper spiren(e) klorer seg fast.

Gratulerer forresten! [emoji5] Blir hyggelig å følge deg helt til desember! [emoji8]
 
Nå har brystvortene blitt så ømme at de verker når jeg fryser og bare tskjorta er vond å ha over [emoji12] Eller har jeg helt ekstreme humørsvigninger. Veldig slitsomt å ikke klare styre sinnet og temperament.. i tillegg har jeg pådratt meg en skikkelig soppinfeksjon. Blir jo helt gal [emoji26]
 
Takk for tips! Skal prøve å bevege meg litt mer [emoji5] Er så veldig spent og nervøs og redd for å gjøre noe feil. Håper spiren(e) klorer seg fast.

Gratulerer forresten! [emoji5] Blir hyggelig å følge deg helt til desember! [emoji8]

Takk.. :) og masse lykke til hos deg. :-D
 
Ingen matlyst og ømme pupper er symptomene mine :)
 
Jeg er tett, hoster fortsatt endel og må snart ut å kjøpe nye BH-er, ellers er det fremdeles lite symptomer og formen er fin.
 
Blir lett småkvalm/uggen hvis deg går litt tid mellom måltid. Bare synd kvalmen kommer før jeg er sulten Ellers har jeg mensensmerter, og det føles ut som dem kommer når som helst. Er en del sliten, men det tror jeg heller kommer av et par stressende mnd på jobb der det nettopp har roet seg ned:)
 
Trøtt tidlig på kvelden. Ellers begynner jeg å få litt ulvehunger, og er mer sulten enn til vanlig. Bortsett fra det har jeg kun litt menssmerter tidvis, av varierende lengde og smertegrad.
 
Flere som har begynt å hovne opp i fingrene allerede?[emoji28] Ringene strammer, og jeg skjønner ikke helt greia! Pleier aldri å hovne opp i hendene, og sist hadde jeg ringene på frem til en måned før fødsel. Er ikke sånn at jeg må ta de av liksom, men mye strammere enn de pleier[emoji85]
 
Flere som har begynt å hovne opp i fingrene allerede?[emoji28] Ringene strammer, og jeg skjønner ikke helt greia! Pleier aldri å hovne opp i hendene, og sist hadde jeg ringene på frem til en måned før fødsel. Er ikke sånn at jeg må ta de av liksom, men mye strammere enn de pleier[emoji85]

Jaa..måtte fjerne forlovelsesringen på onsdag! Den er egentligt for stor, men nå var den blitt veldig stram[emoji85] sist gang tok jeg den av ca 5 uker før termin!
 
Back
Topp