Symptomer?

Jeg har fremdeles veldig ømme bryster, og murringer..5+1 i dag.. Ellers merker jeg egentlig veldig lite. Matlysten er vel kanskje ikke som før..
 
Jeg begynte før jeg fikk positiv test med kvalme, mens murringer osv. Så var helt sikker på at mensen skulle komme, men den kom ikke.
Nå er kvalm støtt og stadig, stikkinger/murringer i magen, halsbrann, stikking i brystene og reagerer veldig på forskjellige lukter
 
Jeg er helt enig Maritrond, ligger på sofaen og kjenner at det murrer og stikker nederst i magen.. Blir skikkelig redd jeg :( Lille Trille må bare klore seg fast altså!!

Håper ikke det blir slik hele sv.skapet?! Ja jeg å blir redd for at det skal gå galt. Huff, det må ikke skje!! Kjenner det har roet seg litt, og det er værst på ettermiddagen og kvelden :S
 
Jeg får progresterontilskudd og har hatt kvalmebølger, ømme pupper og oppblåst buk i over en uke. I tillegg er jeg øm og har endel stikninger i livmor, blir fort sliten, har god luktesans og økt søvnbehov. Hva som er graviditetstegn og hva som er på grunn av lutinus, er ikke godt å si men jeg føler meg veldig gravid ;)
 
Mine ømme bryster har gått bort :arghh: men slik var det i første svangerskap også. Da hadde jeg ikke ømme bryst i det hele tatt. Ammet allikevel i 16 mnd. Hadde drøssevis med melk. Kvalmen er også borte. Det eneste jeg kjenner er stikninger og murringer i magen :bored: men det er jo normalt :) og veldig sliten. Sover 17-20 timer om dagen. Måtte dra hjem fra skolen i dag fordi jeg var så utslitt :eek:
 
Idag kom kvalmen for fult.. Blir dårlig når jeg spiser og av enkelte lukter oO, kjenner begynnende bekkenløsning, men blitt mindre ømme pupper :)
 
Idag kom kvalmen for fult.. Blir dårlig når jeg spiser og av enkelte lukter oO, kjenner begynnende bekkenløsning, men blitt mindre ømme pupper :)
Kvalmen min har heldigvis roet seg litt, men har veldig ømme pupper. Mye vondt i korsryggen.
Hvordan merker du begynnende bekkenløsning? Har hatt bekkenproblemer før etter en rideulykke, så har litt angst for det nå.
 
Kvalmen min har heldigvis roet seg litt, men har veldig ømme pupper. Mye vondt i korsryggen.
Hvordan merker du begynnende bekkenløsning? Har hatt bekkenproblemer før etter en rideulykke, så har litt angst for det nå.

Vond rygg kan jeg legge til og ja!! Slitt før, men nå er den VOND! Jeg kjenner det når jeg går, men bare innimellom. Hadde beggenløsning med de to første, så smerten er lett khenne igjen dessverre. Får et lite smertestøt i senene ved lysken på en måte. Håper nå du slipper unna <3
 
Godt og høre at man ikke er alene om det. Er som oftest greit når jeg våkner, men utover dagen er alt vondt. Gå, stå, sitte og ligge :( har bare kjent vondt nedover mot lysken et par ganger, men ikke på mange dager.
Håper vi begge slipper unna det. :) <3
 
Idag har jeg kjent noe som muligens ikke er et symptom, men rart uansett...var som om hele magen dunka som et hjerte...så det utpå magen også, merkelige greier... :S
 
Jeg har også smerter i ryggen :( ilende smerter, det stråler fra nakke, ned i korsrygg og ned til rumpen.

I første svangerskap greide jeg å brekke låret ganske høyt oppe, i tillegg til å skade bekkenet både foran og bak, så jeg hadde ekstrem bekkenløsning i forrige svangerskap. Kommer vel tilbake, ja.
 
Er 4+2, begynte å kjenne kvalmen for 5 dager siden.
Smerter i magen (antagelig pga lett overstimulering), er oppblåst og er oppe fire - fem ganger om natten for å tisse.
 
Jeg er 5+6 uker. Å kjenner det på hele kroppen. Akkurat som sist. Kjempe trøtt,sykt ømme bryst,masse kviser,tisser hele tiden å våkner tidligere pga det. Eneste som er nytt nå fra forrige svangerskap er at jeg våkner hver morgen med kvalme. Ikke brekkninger og oppkast. Men kvalm helt til jeg får spist en brødskive å litt vann så er det over. Håper det ikke bøir noe værre! Har vart i ca en uke.
Å så er jeg veldig hormonell. Er litt amper påpeker min mann:p haha
 
5 + 1 i dag, trudde ikke jeg var gravid men har hatt rikelig med symptomer. Har hatt småblødning i 10 dager, murringer og veeeeldig kvalm. Men fikk positiv CB digital i går etter flere negative tester i forkant. Tenkte at det var mensen som bare var litt rar denne gangen... Er det flere som har erfart dette? Leser så mye rart rundt om.
 
Er 5+5 i dag, absolutt ingen symptomer.. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, men testen sier noe annet ;) Noen andre som har det sånn?
 
Kvalmen min er borte :(.. Puppene er enda ømme, å metallsmaken er der hver morgen :/. Å nå begynner bekkenet så smått å murre..
 
Back
Topp