Symptomer?

Svirremor

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Veldig tidlig for oss få som er her altså, men har dere noen symptomer? Jeg har kun veldig vonde bryst og masse mensmurringer. Er nok også litt trøttere enn vanlig men det kan være grunnet en hektisk arbeidsuke :) er bare 3+6 :)
 
Jeg er bare 3+4 men likevel vert kvalm siden tirsdag :eek: i tillegg til økt utflod, å en nese som lukter alt.. Å serlig gummi. Barna her hjemme hadde ballonger i går å jeg gikk bare å brakk meg :eek:. Å metall smak i munnen :/
 
Jeg har hatt litt stikkinger nederst i magen, som om jeg klør på innsiden, der jeg innbiller meg at egglederene mine er! Reagerer godt på en del lukt, men det har komt nå nylig! Igår hadde jeg også det som kan minne mensen smerter, bare mye mildere! Puppene har jeg hatt vondt i en ukes tid allerede!!
 
Jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg egentlig er på vei :p iog med at jeg har det siste halvåret hatt syklus på 34-36 dager, og det fortsatt er en uke til min egentlige ikm.. :p (el har nok vært mye tidligere enn anntatt) Men jeg er trøtt, ømme bryst og mens murringer (og ett sykt utbrudd av kviser ) :) Og håper Kvalme og halsbrann holder seg langt unna :p
 
Er det noen av dere som har stikkinger i magen? Til tider litt vondt? tror jeg er redd for en ny sa, så legger merke til alt! Har nettopp bestilt time til innvendig ultralyd den 13 mars!! Så håper å få en god bekreftelse da!
 
Eneste jeg har merket er at jeg er mye trøttere enn vanlig :)
 
Er det noen av dere som har stikkinger i magen? Til tider litt vondt? tror jeg er redd for en ny sa, så legger merke til alt! Har nettopp bestilt time til innvendig ultralyd den 13 mars!! Så håper å få en god bekreftelse da!

Er 4+4 i dag. Har også stikninger (kommer og går, men ikke veldig vondt), er vel kun positivt med at ting strekker på seg. Er også veldig trøtt, må tisse oftere enn før, våkner derfor også tidligere, og veldig raskt andpusten. Merket det godt under løpeturen i dag. Blir også fort rørt, mer emosjonell enn vanlig
 
Jeg er så SULTEN, føler jeg ikke gjør noe annet enn å spise, har også skikkelig ømme pupper, kviser, er følsom, og brekker meg når jeg pusser tenner.
 
Er 4+4 i dag. Har også stikninger (kommer og går, men ikke veldig vondt), er vel kun positivt med at ting strekker på seg. Er også veldig trøtt, må tisse oftere enn før, våkner derfor også tidligere, og veldig raskt andpusten. Merket det godt under løpeturen i dag. Blir også fort rørt, mer emosjonell enn vanlig


Har akkurat de samme symptomene og er 4+3 i dag, kjenner jeg gleder meg litt til flere symptomer slik at det kan føles litt mer virkelig at det er noe der inne :)
 
Er nok litt trøttere, vært kvalm av og på idag, veldig murringer i underlivet (er jo nesten redd jeg skal få mensen), også er jeg mer sulten, men blir litt kvalm av og spise så prøver meg på litt og litt :D Håper jeg får mer symptomer og klarer symptomer etter hvert :)
 
Jeg har ømme pupper (men det er vanlig for meg før mens), og har hatt diverse svake symtomer de siste ukene. Metallsmak, bedre luktesans, småverk i korsrygg og bekken, sult og litt trøttere enn vanlig. Først i dag gikk det et lys opp for meg pg jeg testet svak positiv.
 
Vært av og på kvalm i 1 1/2 uke, Ømme bryst, føler jeg løper på do og tisser hele tiden. Eller er jeg veldig trøtt. Sover en del i løpet av dagen. Har også ofte mensmurringer i magen, det er jo normalt, men hele tiden redd TR plutselig skal dukke opp.
Testa positivt på fredag, da var jeg 3+3 :)) så jeg fikk i grunn symptomer nesten med en gang jeg ble gravid :) tror fortsatt ikke det har gått helt opp for meg. :)
 
Har press nederst I magen, spesielt om kvelden. Også er jeg vanvittig trøtt for tiden. Ellers så er det ikke noe annet. Krysser fingrene på at kvalmen holder seg langt borte denne gangen :)
 
Jeg har hatt litt mindre symptomer de siste dagene, men fortsatt metallsmak store deler av dagen, og i dag har jeg vært uggen av og på :/
 
Jeg har hatt litt mindre symptomer de siste dagene, men fortsatt metallsmak store deler av dagen, og i dag har jeg vært uggen av og på :/

Samme så det elledille, men tok en cb digital i går og den sa 1-2 uker og tok en ny idag den sa 2-3 uker! Så det er stigning!! Men den igjen så har jeg begynt å få mye hormoner å er sur nesten hele tiden, iallfall ifølge typen
 
Til tider fantomlukter (lukter noe som ikke er der), bittelitt ømme pupper, mørkere brystvorter/areola og trøtt (men det har jeg vært siden jeg begynte i jobb etter permisjon i januar)
 
Sulten ja!! Spiste en hel kjeks pakke på jobb idag, itillegg til maten vi hadde i barnehagen idag!! Iiiik!!
 
Back
Topp