Symptomer?

Mye utflod. Ømme tunge pupper. Metallsmak i munnen. Masse murringer. Trøtt hele dagen. Klassiske symptomer med andre ord ;)
 
Er 5+5 i dag, absolutt ingen symptomer.. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, men testen sier noe annet ;) Noen andre som har det sånn?
Betryggende å høre at det ikke bare er meg. Er 4+6 i dag, så enda veldig tidlig, men likevel. Har hatt litt passerende kvalme (ca 15 min av gangen) og stikking i magen av og til. Alt annet er som før..
 
Er 5+5 i dag, absolutt ingen symptomer.. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, men testen sier noe annet ;) Noen andre som har det sånn?

Jeg har veldig lite symptomer syns jeg. Liitt ømme pupper (sikkert fordi jeg har klemt så mye på de :p), og de virker litt større om morgenen (når de kommer varme ut av senga). Jeg har bittelitt murring i magen innimellom, og noen dager er jeg sliten i bekkenet. Og jeg har litt dårligere matlyst en vanlig. Det var jo noen symptomer allikevel, men bare vage og ingen av de helt typiske, som kvalme, metallsmak, halsbrann, trøtt osv...
 
Jeg er ekstremt trett på kveldene og har store/ømme pupper. Har i dag på meg en BH som vanligvis er litt for stor, men nå tyter puppene nærmest ut. Samboer er kjempefornøyd :p Ellers knallform (nå som jeg er tilnærmet frisk fra influensaen), måtte det fortsette!
 
Jeg er begynt å bli veldig trøtt, men jeg våkner ofte av meg selv uten å være uthvilt. I natt sov jeg ca 8 timer, men var ikke uthvilt da jeg våknet. Sto opp klokka 9. Kl 15 var jeg så trøtt at
jeg la meg igjen, men våknet etter en kort stund, overhodet ikke uthvilt.. Rart :p
 
Eneste symptomer er uteblitt mens og murringer og stikking i lysken:) går nesten å venter på å bli dårlig så jeg nyter god form:D
 
Tja... Ekstremt trøtt og sliten. Sykt god luktesans, oppblåst sånn at jeg ser skikkelig gravid ut! Litt hard mage. I de tidligere svsk mine kom bekkenløsninga i uke 10 og 11, så det er snakk om uker til det da... Har ikke brukt å være særlig kvalm, annet når lukter plager meg, så håper jeg slipper denne gangen og!
 
Uff, kvalmen har kommet tilbake :( er jo et godt tegn, men hadde ikke unnet min verste fiende det en gang. Er konstant sliten, stikninger i livmor/mage, oppblåst og har nå fått ømme bryst. 6 uker i morgen.
 
Murringer, ømme bryst, sulten oftere, sykt oppblåst (fått spørsmål om jeg er gravid allerede :O ) - men slik var jeg også allerede uke 4 med eldstesnuppa.. Trøtt, hormonell... Ja, det er meg for tiden :p
 
VELDIG ømme pupper her ;) Ellers merker jeg ikke noe foreløpig.. 5+2 idag :)
 
Har igrunn ikke hatt noen symptomer før i gårkveld. Fikk plutselig veldig ømme pupper! Føler de har vokst over natta o_O Haha.. Også er jeg ganske irritabel for tida :shifty: Uff, håper det går over fort!!
Heldigvis ikke blitt nevneverdig kvelm enda.. Ble det rundt uke 8 sist mener jeg å huske..
 
Masse murringer her også. Er 4+5 og har hatt disse konstant i to uker nå. Hører at det skal være normalt, men synes ikke det er noe gøy... Litt bekymra :(
 
Mensmurringer, strekker i lysken og "iler nedover låret". Ømme bryst med stikkinger, ganske klassiske symptomer her også :)
 
Back
Topp