Symptomer?

Forrige gang slet jeg med mye oppkast de første 12 ukene, men foreløpig har jeg ikke merket noe til det!! Er bare litt trøttere, tørstere og må tisse hele tiden :)
 
Er det noen andre som er plager med gulping? Begynner å bli litt plagsomt. Også hikker jeg hele tiden. Er det vanlig?
 
Idag har ryggen vært vond, mest i korsryggen. Og veldig strekk-smerter og verke smerter ved livmora (auch).
 
Har vært skikkelig oppblåst i mange dager, men våkna i dag og det var ikke så ille.. Er det normalt?? Blir litt redd når noen symptomer forsvinner :(

Ellers er matlysten på bånn
Puppene vonde
Er litt uggen i formen
Ganske sliten/lite energi



Desember 2014

Bruker App
 
Har vært skikkelig oppblåst i mange dager, men våkna i dag og det var ikke så ille.. Er det normalt?? Blir litt redd når noen symptomer forsvinner :(

Ellers er matlysten på bånn
Puppene vonde
Er litt uggen i formen
Ganske sliten/lite energi



Desember 2014

Bruker App
Oppblåstmagen min ble plutselig borte forrige uke også, men den er på plass igjen nå :D

Her hersker hormonene for fult om dagen :(


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
 
7+1 og jeg er oppblåst, får kvalmebølger og sovner tidligere på kveldstid enn før. Jeg har fått supersensitiv nese, og tåler ikke røyklukt uten å få trang til å spy. Jeg har ikke merket så mye til hormonene, sånn bortsett fra at jeg blei skikkelig lei meg da mannen ikke likte tanken på tøybleier. :D
 
6+5. Tunge pupper, spesielt på kveldstid. Hormonene merkes på humøret. Irritabel for så lite.. stakkars, tålmodige mann. Ingen kvalme enda (bank i bordet) men noen lukter eller tanker på ting er helt forferdelig. Mais, rød pesto og lukten av kokt torsk. Fisj!

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Har forresten fått rosa tigerstriper på hoftene og innsiden av lårene, tihi :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her. Føler lårene mine ikke er spesielt lekre akkurat nå...
 
Har også kjempeømme pupper. Noe gubben stadig vekk glemmer og bare klemmer til.. au
Økt utflod. Yummy.
Ellers mensmurringer fra tid til annen.
Trodde jeg slapp unna kvalmen men de siste to dagene har det meste av mat gjort meg kvalm. Heldigvis ikke oppkast.
Blir også fort trøtt merker jeg. Gikk en 2timerstur i dag og måtte sove en time når jeg kom hjem. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Og der kom kvalmen med er brak :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den siste uka har jeg vært så blank i ansiktet - er normalt litt tørr. Det kan vel skyldes hormoner? :)
 
Trøttere en vanlig å romling i magen, ømme pupper. tisser ofte.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Merker jeg er begynt å bli trøtt på dagtid, og blir fort trøtt på kvelden. Har bare lyst å sove. Romling i magen.
Puppene er skikkelig ømme og tunge, og dette glemmer gubben når han blir litt for ivrig! Aauuu!
Blir fortere irritabel. Og kvalm på morningen uten oppkast.
 
Uke 7 :
-KVALM
-Sulten ofte,men orker ikke mye hver gang. For da blir jeg kvalm av det også.
-Øm og strekk i magen
-Opplåst i magen etter mat
-Hormonell, gråter lett.
-Føler meg konstant sliten.
 
Jeg er kvalm tidlig på dagen og på kvelden. Noen ganger kan jeg bli kvalm mellom hver andre time, da har jeg funnet ut at jeg må spise litt.
Jeg har fått større pupper, blitt mer andpusten, noen få kviser har kommet og ekstremt trøtt haha


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noe som hjelper mot kvalme??! Nå er jeg desperat!! Føler jeg skal dø her!!

Har ikke så mange gode tips, men hos meg hjelper det å spise frukt eller noe salt, også Farris, det klarer jeg meg ikke uten. Håper du blir bedre snart :) Ikke gøy å være kvalm..
 
Veldig sulten om kvelden og natta
Dårlig Matlyst
Ømme pupper, særlig ille om kvelden.
Murring og stikking i livmor området
Blir fort mett
Veldig kald når jeg er i ro og kjempe varm når jeg beveger på meg.
Irritabel og emosjonell til tider.
Tidlig trøtt om kvelden
Tørst på vann



Desember 2014

Bruker App
 
Flere som er småkvalm og uggen på ettermiddagen, men ikke på morgenen?
 
Back
Topp