Symptomer?

Reseptfrie legemidler som reduserer magesyre får du på apoteket. Noen svakere midler og noen sterkere finnes, begge deler av varianter som er trygge for gravide. Har desverre ikke helt oversikt over hvilke medikamenter som er trygge (Google det :)) for jeg går på reseptbelagte tabletter som ikke anbefales, men som allikevel trolig er trygge. Fordelene må veies opp mot ulempene for min del....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk tips om gaviscon av jordmor forrige svangerskap, og den flytende fungerer utmerket. Tabletter var ikke effektivt. Anbefaler den flytende. Ikke god på smak, men lindringa den gir er verdt det ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Foruten kvalmen som kom sigende nå i uke 6 er det litt halsbrann, superømme pupper, større pupper, oppblåst, ekstrem luktesans, trøtt men såver dårlig, skikkelig sliten, ligamentsmerter som kommer og går og litt irritabel og lettrørt. Ja, og kronisk sulten på frukt, noe salt eller lakris, og tørst.
Er 6+6 nå. Føler symptomene er sterkere dette svangerskapet. Det sies at svangerskap med jenter er hardere for mor enn om det er gutt, men jeg fikk jo jente sist og hadde et strålende svangerskap. Hmmm, kanskje det er gutt da...at det er motsatt, eller kanskje ei stor jente, eller kanskje to, hehe. Blir spennende å se når den tid kommer.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Morgen kvalme og spy...
Blir svimmel og kvalm av ingenting.
Null Matlyst som trigget kvalmen enda mer. Konstant trøtt og sliten.

Elles er det ømme pupper, litt verre noen dager enn andre.
Mye utflod i perioder
Kviser
Irritabel
Begynner å grine av ting jeg ellers ikke ville brydd meg om.


Desember 2014

Bruker App
 
Noen andre som opplever en slags "kiling" i underlivet?
 
Halsbrann. Det hadde jeg ikke sist.
Da må'n skrelle seg en potet og koooose seg. For lovehearts har jeg ikke i huset.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Foruten kvalmen som kom sigende nå i uke 6 er det litt halsbrann, superømme pupper, større pupper, oppblåst, ekstrem luktesans, trøtt men såver dårlig, skikkelig sliten, ligamentsmerter som kommer og går og litt irritabel og lettrørt. Ja, og kronisk sulten på frukt, noe salt eller lakris, og tørst.
Er 6+6 nå. Føler symptomene er sterkere dette svangerskapet. Det sies at svangerskap med jenter er hardere for mor enn om det er gutt, men jeg fikk jo jente sist og hadde et strålende svangerskap. Hmmm, kanskje det er gutt da...at det er motsatt, eller kanskje ei stor jente, eller kanskje to, hehe. Blir spennende å se når den tid kommer.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Signerer denne!! Foruten om at jeg har vært småkvalm lenge så kom den skikkelige kvalmen nå i uke 6 og den blir sterkere og sterkere for hver dag som går. Bare et under at jeg ikke har kastet opp. Er vel kun for at jeg kan ta livet med ro siden jeg er sykemeldt
 
Æ har ondt i puppan som bare d!! Kan ikke kjøre i en hump i veien uten at d gjør ondt :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Her er det så av og på om dagen. At jeg blir sprø!! Men i dag gjorde ene puppen så vondt at jeg trodde den skulle ramle av. Ellers er dårlig Matlyst det som holder seg stabilt.
Å jeg kan sove til 12-12:30 uten problem. Å jeg er født morgenfugel :p


Desember 2014

Bruker App
 
Jeg har begynt å få veldig kvalme hele dagen nå, og puppene er så vonde at det gjør vondt å snu seg i sengen :p
Men har kjørt i meg ett par brødskiver hver 2,5 time og da forsvant jammen kvalmen gitt. Enda jeg absoltt ikke ville ha mat, så gikk det fint.
 
Jeg har også ligament smerter når jeg reiser meg for fort opp. Og konstant murring nederst i korsryggen/øverst på rompa. Hadde bekkenlåsning med de to første og bekkenløsning med den siste. Gikk på krykker på det verste. Håper det drøyer litt enda....
 
Æsj altså. Absolutt alt kommer i retur, blir jo helt utslitt av dette. Heldigvis har jeg en snill mann som ordner alt med jenta vår. Men jeg blir deppa av å være så ubrukelig, orker jo ingenting. Må 2.trimester komme fort og kvalmen gå over til da.
 
Æsj, hvorfor i all verden må jeg få hud som en pubertal tenåring? :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå er jeg mest trøtt. Var ute med barnehagen 3 timer i går og sluknet på sofaen når jeg kom hjem :p

Matlysten er fortsatt dårlig og jeg kan bli lett uggen.
 
blitt kvalm en del:( å fortsatt veeldig trøtt .. sover veldig dårlig og, våken 100 ganger ...
 
Møte nr to med bøtta :/ Det er de svartens vitaminene som gjør det. Jeg kan ikke drikke de med vann, juice eller farris. Kun soyamelk eller melk og ingen av delene er bra for meg. Gaah!
 
Back
Topp