Symptomer - har dere fått noen enda?

Smor27

Elsker forumet
August 2018
Novemberlykke 2020
Synes det er artig å ha en tråd med symptomer for oss August rugere :) Har dere fått noen enda?

Jeg begynte med ømme, varme og harde bryster fra 8DPO, de blir stadig større også. Har også tørre lepper. Hadde begge disse symptomene når jeg hadde kjemisk også.

I dag er jeg kjempe trøtt. Altså, jeg er ofte trøtt og sliten, jobber mye. Men i dag er det mer enn normalt type i ferd med å sovne bak rattet trøtt. Hadde lyst til å legge meg på gulvet på jobben.. Dette kan bli spennende fremover hvis det fortsetter :yuck:

4 + 0 i dag og inne i 5. svangerskapsuke.
 
Jeg er rett bak deg, 3+6 i dag :)
Fikk ømme bryster ca 8-9 dpo, men avfeide det som vanlig pms. Merket 9dpo at d gjorde vondt når kattungen trødde meg på puppene :hilarious:

Nå er brystene fortsatt litt ømme og tyngre enn vanlig. Har hetetokter og over 38 i temp. I dag kom skallebanken, noe som er et sikkert tegn hos meg dessverre :p
Eller er jeg ekstremt sulten! Akutt sulten. Sover dårlig, men det er nok fordi jeg er så utrolig glad og spent inni hele meg :D
 
Aah, vondt i hodet høres ikke godt ut da. Håper det gir seg! Sov dårlig jeg også, helt til i natt. Da sov jeg som jeg aldri har gjort før :p hehehe. Spennende med symptomer. Har lest at det er fra ca. uke 6 man kan bli kvalm? jeg håper ikke jeg blir så veldig kvalm, det er det verste jeg vet..
 
Her er det litt ømme pupper, tørre lepper (om det kan kalles et symptom), mensmurringer, generelt sliten, vondt på begge sidene ved hoften[emoji33] og kvalm
 
Her er det ømme patter, hodepine og mensesmerter :)
 
Ømme bryster, stikninger i magen, spydd 2 ganger allerede.. Og kjenner bekkenet murre (hatt HD og har problemer i det området). Så ja :p
 
Og kjenner tydelig proppen ved tappen!
 
Er så satans tung og ør i hodet. Føles som om noen sitter på topplokket og kiler meg i hjernebarken...sånn cirka ;) HELT GRUSOMT!!!
 
4+0 idag. Preggis-puppar ("fulle" og større, litt ømme nipples), murringar, små kvalmebyger i løpet av dagen. Trøtt.
 
4+1 idag og jeg er sååå sliten! I morges var jeg kvalm og syntes brødet smakte fælt. Har vært svært irritabel i det siste og har total ammeaversjon med ettåringen. Har så vonde brystknopper! Men av en eller annen grunn etterspør hun HEELE tiden nå plutselig! :/
Har også masse murringer.
 
4+1 idag og jeg er sååå sliten! I morges var jeg kvalm og syntes brødet smakte fælt. Har vært svært irritabel i det siste og har total ammeaversjon med ettåringen. Har så vonde brystknopper! Men av en eller annen grunn etterspør hun HEELE tiden nå plutselig! :/
Har også masse murringer.

Kjenner meg igjen bortsett fra kvalmen. Veksler mellom glede, irritabilitet og å være følsom... slitsomt både for meg og mannen stakkars.. jeg tror det er litt sånn uro/spenning med tanke på dette nye ukjente også for min del. Ikke bare hormonene. Veldig trøtt. Også er jeg oppblåst og vekslende i magen. Og tendenser til halsbrann.
 
Mye mensmurringer og oppblåsthet. Sover hele tiden og er humørsyk! :) men det gjør ingenting nå som jeg vet årsaken!
 
Fryser voldsomt, dobbelt med ull... og i kveld kom kvalmen for fullt, men jeg mistenker at det kanskje er noe jeg brygger på. Håper nesten det, for orker nesten ikke tanken på sånn kvalme som det her...
 
Back
Topp