Symptomer - har dere fått noen enda?

Veldig god luktesans. Føler mange kunder på jobb har dynka seg i parfyme. Og at vaskemiddel lukter sterkt.

Og litt småkvalm, men det er vel mest psykisk. Er 4+3 trur jeg
 
Her er det fortsatt bare ømme pupper. Litt vondt i hodet på kvelden, men ingenting å klage på :D til tider veldig sulten. So far so good ;)
 
Bekkenet fortsetter tulle.. 4+1 idag. Tidvis ømme pupper og kvalmen kommer til stadighet på morgenen. Også blitt midlertidig a-menneske og det er merkelig for min del.. Trøtt til tusen, sliter skikkelig på jobb torsdager og fredager fremover kjenner jeg (lange dager..)!
 
Litt ømme bryster,murringer,fryser på føttene og hendene hele tiden,små kvalm innimellom. Vet ikke hvor langt jeg er på vei enda! Hihi
 
Trøtt og sliten, lurer på hvordan jeg skal overleve på jobb :eek: har også vondt i korsryggen og litt ømme pupper.
 
Bekkenet blir bare verre og verre :(
 
Bekkenet blir bare verre og verre :(

Ååh.. Så tidlig!! :( Stakkars, håper du ikke blir for plaget av dette videre..

Jeg er så trøtt jeg nå at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg. Føles som jeg går i en døs og ikke får med meg noen ting. Nesten farlig å kjøre bil, hehe. Er egentlig ikke noe andre symptomer som har vært plagsomme de siste dagene. Har litt halsbrann, treg i magen og ømme bryster, men det bryr meg ikke så mye.. :p Leste i svangerskapsboka mi at energien kommer tilbake ca. uke 14!! hahaha.
 
Lite og ingenting, litt murring og mens som er på overtid av å ikke komme
 
I dag har jeg begynt å få skikkelig mageknip og sure oppstøt. Flere som har møtt på det? [emoji848]
 
Skrøyt litt tidligere enten har jeg fått omgangssyken eller så har jeg mer symptomer denne gang enn sist, kastet opp i natt og sikkelig og da mener jeg super sikkelig løs mage
 
Ååh.. Så tidlig!! :( Stakkars, håper du ikke blir for plaget av dette videre..

Jeg er så trøtt jeg nå at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg. Føles som jeg går i en døs og ikke får med meg noen ting. Nesten farlig å kjøre bil, hehe. Er egentlig ikke noe andre symptomer som har vært plagsomme de siste dagene. Har litt halsbrann, treg i magen og ømme bryster, men det bryr meg ikke så mye.. :p Leste i svangerskapsboka mi at energien kommer tilbake ca. uke 14!! hahaha.

Fått fysio, redusert jobb og annen hjelp så får håpe det ordner seg :)
 
Bare jeg her som IKKE er kvalmen?
Niks, jeg er ikke kvalm i det hele tatt. Har tyngre/større pupper og litt stikking i livmor ved rask oppreising eller nysing, føler meg ellers helt som normalt. Skal bare nyte det så lenge det varer! Var ikke kvalm forrige svangerskap heller men var ekstremt trett de første 3 mnd.
 
Leste en plass at hele 75% av gravide blir kvalm. Det er MYE!
Jeg synes så synd på meg selv når jeg har spysjuken, at jeg virkelig håper jeg slipper :p
 
Bekkenet er helt på tyttebærtur, konstant kvalme og tidvis halsbrann fra en annen verden.
Hadde håpet å slippe å ai noe på jobb før i hvert fall på nyåret, men jeg tror det blir vanskelig. [emoji20]
 
Back
Topp