Symptom tråd

Veldig trøtt - går stort sett fint på jobb, men begynner å lure på om eg må kaste inn håndkleet og fortelle på jobb snart. Utover dagen når eg blir sliten og uggen går det tregt og eg klager litt for meg selv, redd for at det skal spre dårlig stemning. Så kanskje greit å forklare + å få tilrettelagt litt for hvile :)
 
Jeg blir helt rar av at symptomene kommer og går. Straks de begynner å forsvinne litt, begynner jeg å bekymre meg masse. Vet jeg ikke burde gjøre det, men det er vanskelig å slutte med det også. Jeg har prøvd å bli gravid i ti år, og plutselig skjedde det av seg selv. Så jeg har så lyst til at dette skal gå bra.
 
Jeg er sjeleglad så lenge jeg slipper symptomer. Var sinnsykt dårlig sist. Merker at jeg er litt mer trøtt enn vanlig, måtte kvalmen holde seg unna leeeenge.
 
Nååå er kvalmen på sitt verste her! Puppene er ømme, men det er bare bra :p har vokst litt også :D haha!
Men er så sykt trøtt da jeg våkner midt på natta og brekker meg og føler jeg dør..!
 
Symtomene kommer og går litt her..Men er veldig trøtt,stikking i magen, stikking i brystene, hodepine, mensmurringer som kommer og går, noen ganger bare murringer og noen ganger litt sterkere, ikke så veldig kvalm enda men ikke matlyst heller.
 
Jeg blir helt rar av at symptomene kommer og går. Straks de begynner å forsvinne litt, begynner jeg å bekymre meg masse. Vet jeg ikke burde gjøre det, men det er vanskelig å slutte med det også. Jeg har prøvd å bli gravid i ti år, og plutselig skjedde det av seg selv. Så jeg har så lyst til at dette skal gå bra.
Skjønner at du gjør det. Jeg har bare prøvd siden september og jeg er sikkert 10 ganger verre enn deg [emoji23] dette går bra [emoji108][emoji3] du får skrive vekk alle bekymringene her på forumet [emoji4][emoji4]
 
Jeg er 8+5 på vei. Brystene mine har vært forferdelig vonde, men de siste to dagene har smerten avtatt gradvis. Jeg får jo helt panikk, tror dere det er noe galt? Eller er dette normalt?
 
Skjønner at du gjør det. Jeg har bare prøvd siden september og jeg er sikkert 10 ganger verre enn deg [emoji23] dette går bra [emoji108][emoji3] du får skrive vekk alle bekymringene her på forumet [emoji4][emoji4]

Takk for tipset :) God ide å skrive vekk bekymringene her. Godt å høre at det ikke bare er jeg som blir "hysterisk" for hver minste detalj.
 
Drev akkurat å tenkte "å, puppene er ikke så ømme i dag, så digg" når de plutselig nesten begynner å banke av ømmhet. Tror de har vokst litt i overkant av en størrelse bare denne uka. (tror jeg må kjøpe nye bh'er snart)
 
Uke 7+1 nå. [emoji2]

- sinnsyke humørsvigninger, blir såå fort sint og lei meg.
- har hatt en del "menssmerter" men de begynner å slippe taket nå!
- litt småkvalm og trøtt
- vondt i brystene
 
0 symptomer. Men hadde ikke et eneste symptom bortsett fra en voksende mage og vond rygg pga magen med hun som ble født i februar heller. Ingen kvalme, ingen murringer ingenting. Kom jo til uke 8-9 sist før vi mistet og ingen symptomer da heller. Satser på samme trenden igjen. Det er ganske greit :)
 
Jeg hadde så sykt ømme pupper sist, men nå merker jeg ikke noe. Jeg sluttet og amme for 4 uker siden da, og er 8+5 nå. Kan det være grunnen tro?
 
Sover dårlig for tida, både sliter med å sovne og våkner om natta og er lenge våken. Legger meg omtrent som før og er sykt trøtt om morgenen. Blæh :(
 
Sover dårlig for tida, både sliter med å sovne og våkner om natta og er lenge våken. Legger meg omtrent som før og er sykt trøtt om morgenen. Blæh :(
Hjelper ikke at man våkner fire milioner ganger i løpet av natta heller... *trøtt*
 
Veldig trøtt - går stort sett fint på jobb, men begynner å lure på om eg må kaste inn håndkleet og fortelle på jobb snart. Utover dagen når eg blir sliten og uggen går det tregt og eg klager litt for meg
selv, redd for at det skal spre dårlig stemning. Så kanskje greit å forklare + å få tilrettelagt litt for hvile :)

Kjenner på det samme. Har bestilt time hos legen om ikke så altfor lenge for å se om det kan være mulighet med en dag i ny og ne til og hente seg inn på. Sliter en del med kvalme når jeg blir sliten, og ender ofte med å sitte etter arbeid med trykkende kvalme og oppkast. Men så jobber jeg både kvelder, dager og netter, tror det kan gjøre det verre.
Håper det ordner seg for deg og du får god tilrettelegging :)
 
Kjenner på det samme. Har bestilt time hos legen om ikke så altfor lenge for å se om det kan være mulighet med en dag i ny og ne til og hente seg inn på. Sliter en del med kvalme når jeg blir sliten, og ender ofte med å sitte etter arbeid med trykkende kvalme og oppkast. Men så jobber jeg både kvelder, dager og netter, tror det kan gjøre det verre.
Håper det ordner seg for deg og du får god tilrettelegging :)

For kvalmen kan det hjelpe med ingefær-te [emoji4]
 
Back
Topp