Symptom tråd

Isj, er kjipt å ha det sånn. Jeg også ligger for det meste på sofaen og ser på alt som burde vært gjort. Og er tett i nesa. Hvilken nesespray bruker du?
Rhinox er vel den eneste som er testet og godkjent under graviditet, så bruker den jeg (selv om du ikke spurte meg :p). Mener fra sist at de andre nesesprayene ikke egentlig var testet til gravide, og når de ikke er testet, kan de ikke si det er godkjent, eller noe sånt. Altså, det er ikke påvist at de er farlige. Men så lenge det kan la seg gjøre er det jo bare å bruke Rhinox, som er godkjent ;)
 
Isj, er kjipt å ha det sånn. Jeg også ligger for det meste på sofaen og ser på alt som burde vært gjort. Og er tett i nesa. Hvilken nesespray bruker du?

Otrivin mentol :p
Åååå skikkelig kvalm nå. Våkna inatt og var dårlig. Usj!
 
Godt jeg ikke er den eneste. Hehe. Er litt kvalm i ny og ne, men det er det eneste jeg merker. Tror jeg må bestille en TUL for å få litt ro i sjelen.
Det skal jeg også, men mest fordi jeg ikke har lyst å fortelle familien før jeg vet at alt er ok! Tror vi bare skal være glad for at vi slipper unna masse symptomer [emoji4][emoji106]
 
Tror blodtrykket mitt er for lavt gitt, holder på å gå inn bakken når jeg reiser meg flere ganger allerede ì dag.
 
Tror blodtrykket mitt er for lavt gitt, holder på å gå inn bakken når jeg reiser meg flere ganger allerede ì dag.
Hihi, samme her. Fikk det bekreftet hos legen for et par uker siden, som begrunnet det med at jeg er en sprek ungdom [emoji4] Har alltid hatt nokså lavt blodtrykk.
 
Det skal jeg også, men mest fordi jeg ikke har lyst å fortelle familien før jeg vet at alt er ok! Tror vi bare skal være glad for at vi slipper unna masse symptomer [emoji4][emoji106]

Ja, vi er kanskje heldige :) jeg har allerede fortalt det til hele familien. Har en jobb der det avsløres ganske raskt at jeg er gravid, så ville fortelle familien først:)
 
Alkurat nå blir jeg kvalm når jeg ikke spiser i tide eller sover nok.
Er noe trøttere og blir fortere sliten.
Prikninger i brystene og det stikker i livmora innimellom.
Kan ikke klage. Er egentlig i veldi fin form [emoji2]
4+5 i dag [emoji173]
 
Hihi, samme her. Fikk det bekreftet hos legen for et par uker siden, som begrunnet det med at jeg er en sprek ungdom [emoji4] Har alltid hatt nokså lavt blodtrykk.
Har hatt plagsomt lavt blodtrykk tidligere selv, og fikk beskjed av legen om å drikke mer kaffe og spise mer lakris. Kjipt at begge deler står på "begrens" lista nå... [emoji16]
 
Har hatt plagsomt lavt blodtrykk tidligere selv, og fikk beskjed av legen om å drikke mer kaffe og spise mer lakris. Kjipt at begge deler står på "begrens" lista nå... [emoji16]
Ååå haha, er ikke det typisk [emoji28] Får håpe det blir bedre etterhvert.. Jeg blir ikke svimmel når jeg reiser meg lengre eller følelsen av at det "svartner". Drikker mer vann.. [emoji4]
 
Er også plaget med lavt blodtrykk som et av symptomene. Er plaget med dette i perioder til vanlig også, så er "godt vant" :p Her setter diabetesen begrensning i lakrisinntak, så mine råd er mindre kaffe (drikker MYE ril vanlig, men har nå kuttet ned betraktelig), mer vann, støttestrømper i perioder og prøver å unngå brå bevegelser :)
 
Igår sikkeli kvalm hele dagen og super trøtt. Idag fin form men super trøtt. Så det varierer vel fra dag til dag [emoji4]
 
Noen som vet om hyppigere migrene er et symptom? Jeg plages med hormonutløst migrene i utgangspunktet, og nå har jeg min 5 migrene på 6 dager :(
Heldigvis er de ganske milde, men ikke noe gøy med synsforstyrrelser og slikt.
 
Noen som vet om hyppigere migrene er et symptom? Jeg plages med hormonutløst migrene i utgangspunktet, og nå har jeg min 5 migrene på 6 dager :(
Heldigvis er de ganske milde, men ikke noe gøy med synsforstyrrelser og slikt.

Vanlig med hyppigere migreneanfall når man et gravid. Det er også vanlig at man blir mye bedre av migrene når man er gravid, så leit at du skal være en av dem som får det verre.. :(
 
Vanlig med hyppigere migreneanfall når man et gravid. Det er også vanlig at man blir mye bedre av migrene når man er gravid, så leit at du skal være en av dem som får det verre.. :(
Takk, greit å vite.
Satser på at det roer seg etterhvert. Ellers må jeg komme på noe kreativt i forhold til jobb.
 
Har blitt heilt forferdelig trøtt dei siste dagane! Etter lunsj har eg bare lyst til å legge meg ned å sove, vurderer nesten å låse meg inne på do her på jobb for å snike til meg "et kvarter"... Er aleine heime med en på 16 mnd, så avslapping før han legger seg kan eg skyte ei lang pil etter!
 
Jeg er så trøtt og slapp [emoji25] Orker bare å ligge på sofaen.. Skammer meg nesten for å være så sløv, men blir skikkelig dårlig av å styre med ting..

Er det virkelig vanlig å bli SÅ slapp og trøtt??
 
Back
Topp