Svangerskapspermisjon når man er i vikariat

Verpesyk<3

Disney
Jeg skal selvfølgelig snakke mer med nav om dette, men ved første henvendelse fikk jeg ikke så mye svar..

Jeg har nå jobbet 100% i vikariat i over et år. Jeg er vikar for to personer, en som jobber 60%, og en som jobber 40%. Det som er veldig kjedelig for meg er at jeg ufrivillig går ned til 60% stilling i midten av februar pga hun jeg vikarierer for kommer tilbake. Jeg blir da i utgangspunktet jobbende 60% fra midten av februar, og frem til beg/midten av juni hvor jeg går ut i permisjon. Er det noen som vet hvordan det regnes når man går ned i stilling? All permisjonen blir vel ikke regnet ut fra at jeg jobber 60%? Da sliter jeg isåfall[emoji30] Jeg håper jo selvfølgelig det ordner seg med ekstravakter osv, men det kan jeg jo ikke vite, heller ikke om jeg er i form til å jobbe masse...
 
Hvis arbeidsgiver er den som betaler lønna mi i permisjon da? Jeg står nå i et 23% vikariat, i tillegg til min faste 70%. Vikariatet løper helt til jeg går ut i permisjon. Skal jeg ha utbetalt lønn for 93% stilling i permisjon da?
 
Back
Topp