Stripping - erfaringer

Masse lykke til!! [emoji173]️ Plutselig er du igang..hvis ikke så er det kanskje ikke så mye som skal til før det starter hvis du settes igang..
Tusen takk! [emoji177] Hvis jeg er veldig heldig (i uhellet med å gå til maks[emoji23]) så kan de bare ta vannet uten å måtte gjøre noe mer [emoji5] Håper jeg slipper cytotek og/eller drypp som kan gjøre ting mer intenst... [emoji28]
 
Satser på fødselen din starter før mandag! Lykke til uansett :happy:
Har selv første overtidskontroll i morgen, regner med å bli satt i gang onsdag hvis alt er ok og det ikke starter av seg selv.. Krysser fingrene for at kroppen fikser dette selv altså :rolleyes:
 
Satser på fødselen din starter før mandag! Lykke til uansett :happy:
Har selv første overtidskontroll i morgen, regner med å bli satt i gang onsdag hvis alt er ok og det ikke starter av seg selv.. Krysser fingrene for at kroppen fikser dette selv altså :rolleyes:

Tusen takk! [emoji177] Håper vi begge slipper igangsetting! [emoji1696][emoji1696][emoji1696] Lykke til på overtidskontroll imorgen, jeg er veldig fornøyd med den jeg hadde på fredag [emoji846] Fikk grundig sjekk med tre runder CTG, ultralyd med vekstestimering, sjekk av åpning og stripping+tøying med beskjed om å prøve å gå i gang riene like etterpå.

Kjipt at det ikke funket, men samtalen med legen og alt ga meg en ny motivasjon til å holde ut gjennom helga [emoji5]
 
Tusen takk!
emoji177.png
Håper vi begge slipper igangsetting!
emoji1696.png
emoji1696.png
emoji1696.png
Lykke til på overtidskontroll imorgen, jeg er veldig fornøyd med den jeg hadde på fredag
emoji846.png
Fikk grundig sjekk med tre runder CTG, ultralyd med vekstestimering, sjekk av åpning og stripping+tøying med beskjed om å prøve å gå i gang riene like etterpå.

Kjipt at det ikke funket, men samtalen med legen og alt ga meg en ny motivasjon til å holde ut gjennom helga
emoji5.png

Så kjekt å høre at du fikk positiv opplevelse og ny motivasjon! Håper jeg sitter igjen med samme følelse etter kontrollen i morgen :joyful: er litt vel spennende disse dagene her. Eller, en skikkelig blanding av kjedelig og spennende :wtf:
 
Tusen takk!
emoji177.png
Håper vi begge slipper igangsetting!
emoji1696.png
emoji1696.png
emoji1696.png
Lykke til på overtidskontroll imorgen, jeg er veldig fornøyd med den jeg hadde på fredag
emoji846.png
Fikk grundig sjekk med tre runder CTG, ultralyd med vekstestimering, sjekk av åpning og stripping+tøying med beskjed om å prøve å gå i gang riene like etterpå.

Kjipt at det ikke funket, men samtalen med legen og alt ga meg en ny motivasjon til å holde ut gjennom helga
emoji5.png

Så kjekt å høre at du fikk positiv opplevelse og ny motivasjon! Håper jeg sitter igjen med samme følelse etter kontrollen i morgen :joyful: er litt vel spennende disse dagene her. Eller, en skikkelig blanding av kjedelig og spennende :wtf:
 
Ble strippet to ganger. Første gang kom det en del slim i dagene etterpå, hadde en del regelmessige kynnere. Andre gabg jeg ble strippet var en onsdag og vannet gikk nayt til fredag. Ble da strippet 40+1
 
Back
Topp