Strikketråden

Så mye fint dere strikker. Jeg er ikke så flink enda. Men prøver meg litt på pannebånd. Tror jeg må øve meg på å strikke strammere da. Søstra mi kommenterte jeg strikka litt løst også [emoji87][emoji86][emoji85]
 
Holder på med løvfallbukse til jenta mi :)
 
Så mye fint dere strikker. Jeg er ikke så flink enda. Men prøver meg litt på pannebånd. Tror jeg må øve meg på å strikke strammere da. Søstra mi kommenterte jeg strikka litt løst også [emoji87][emoji86][emoji85]
Strikker meget løst selv,så må gå ned nesten en pinnestr når jeg strikker [emoji87] [emoji87] [emoji87] [emoji87]
 
Så mye fint dere strikker. Jeg er ikke så flink enda. Men prøver meg litt på pannebånd. Tror jeg må øve meg på å strikke strammere da. Søstra mi kommenterte jeg strikka litt løst også [emoji87][emoji86][emoji85]

Her er det bare å endre pinne str :)
Strikker du løst går du ned i pinne str, strikker du stramt går du opp :)
 
Fint mønster på mansjetten.Hvilket garn strikker du vottene i?

Takk :) Det er Gustav-votter fra Klompelompe, men jeg stikker i Smart på pinne 4 i stedet for Big merino på pinne 5 og korter inn ;) Oppskriften er bare til voksen, mens jeg vil ha den til sånn ca 10 år. Vil ikke bruke merinoull, da jeg synes det blir så "slafsete" og tungt når det blir vått, og siden det er til barn regner jeg med de vil bli våte :p
 
Last edited:
Back
Topp