Såååå fin! Nå ble jeg misunnelig altsåNettopp ferdig med denne i str 6 måneder til ei venninne 's lille skatt som er 2 måneder i dag. Vis vedlegget 142163
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såååå fin! Nå ble jeg misunnelig altsåNettopp ferdig med denne i str 6 måneder til ei venninne 's lille skatt som er 2 måneder i dag. Vis vedlegget 142163
De var kjempefine!!Flere som er hekta på Marius? Jeg har komponert strømper i Mariusmønster, og får stadig bestillinger av venner. Kjempemoro det!! Men det er jo håpløst når jeg alltid ender med å tenke at "hmmm... Den fargekomboen må jo jeg også ha!" Så da blur drt dobbelt opp da, og jeg har nå 3 pr Marius-strømper, og SKAL ha fler jeg skal lissom strikke endel slikt i julegaver, men det rekker jeg jo ikke om jeg holder på sånn Vis vedlegget 143669Vis vedlegget 143670Vis vedlegget 143671Vis vedlegget 143673Vis vedlegget 143674
Så kul den var!Lua jeg heklet til første ivf skattenhun fikk også et nydelig hentesett av meg. Om det blir jente når vi blir gravid bruker vi sikkert det samme igjen, ellers må jeg nok strikke noe blått. Hvis ikke jeg føler de bør ha hvert sitt sett til arving
Ååååh!! Nydelig!!! Har du oppskriften? ❤❤Vis vedlegget 143938
Hentesettet jeg strikket for 1 års tid tilbake, endelig kan det snart tas i bruk
Det var nydelig, spør om du har oppskrift jeg også <3Vis vedlegget 143938
Hentesettet jeg strikket for 1 års tid tilbake, endelig kan det snart tas i bruk
Takk!Takk skal dere ha javisst! Det er gratisoppskrift fra garnstudio
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=24&lang=no
Happy strikking! ;DTakk!
Fin genserSelv er jeg ferdig med min første strikke genser med mønster